Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:43:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Jouw 2016
BerichtGeplaatst: 07-12-2016, 17:36:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Kom, laat ik eens een poging wagen. Er wordt hier niet meer veel geschreven, wel nog een hoop gelezen meen ik. De hoe-zag-jouw-afgelopen-jaar-eruit-topics liepen altijd wel goed, dus ik open er gewoon ook eentje voor 2016.
Ook een goede manier om weer een beetje bij te kletsen. We hebben hier tenslotte een periode lief en leed gedeeld. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Was jouw persoonlijke 2016 net zo'n rampjaar als 2016 in het algemeen of viel het mee?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2016
BerichtGeplaatst: 07-12-2016, 17:45:14 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ik zit even te denken over mijn 2016. Totaal nietszeggend eigenlijk.

- Na even thuis- maar niet dakloos te zijn geweest weer in mijn eigen woning, waar ik vroeger met ex-man woonde. Inrichting compleet veranderd en nu is het echt mijn eigen thuis.
- Volgens mij ook dit jaar pas officieel gescheiden, hoewel we al langer uit elkaar waren. Dat had niet echt prioriteit, was enkel papierwerk.
- Een paar weken naar Polen, taalcursus en familie bezoeken. Zowel oude bekenden na jaren terug zien als nieuwe familieleden leren kennen. De ergste kater van het jaar gehad.
- Te laat met het inschrijven voor een nieuwe studie, lekker handig. Nog een jaar wachten dus. Tot die tijd mezelf bezig houden met 'dingen die ik altijd al wilde doen maar die er nooit van kwamen'.
- Wel het gevoel dat ik mijn leven terug in eigen handen neem. Ik weet welke richting ik op wil en met kleine stapjes ga ik die kant op. Dat voelt fijn.

Nou toch niet totaaaaaal nietszeggend :)

Edit: Vergeet ik bijna het belangrijkste. Ik heb niet verloren van Libertas met Monopoly. Ook nog niet gewonnen, maar we hebben het spel moeten stoppen en gaan volgende week verder. Normaal gesproken maakt Libertas me binnen twee uur in, nu heb ik nog steeds kans. Wie weet wordt 2016 dan toch nog het mooiste jaar van mijn leven. Hopen mag :)

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2016
BerichtGeplaatst: 10-12-2016, 22:22:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-12-2016, 22:09:48
Berichten: 2
Jaa ik ben er ook soms nog! Alleen kon nietmeer inloggen?
Maargoed.

Mijn 2016:
*begon Klote.
*8 Januari ineens huisje(JOEPIE) Mijn echte eerste eigen plekje.Precies ingericht zoals ik ben en ik wil.
*Hondje mee, kat erbij beste vriendjes:)
*in februari tot april zonder werk!:( Pff uitzendwerk maar loopt ook neit echt binnen!
*Mei een baan gevonden. In de verstandelijk beperktenzorg. Leek me niks maar die mensen hebben mijn hartverovert!:D
*Juli Ontmoeting met mijn vriend nu. Totaal onverwacht maar ja liefde laat zich niet tegen houden. Nu lekker een LAT relatie en het bevalt prima!
*September Vast contract Jeeejjj.. Mensen willen me niet kwijt.

Dit was zowel een beetje mijn bewogen jaar. Ik zei altijd al 2016 word mijn jaar.. zoals het nu lijkt is het ook zo!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2016
BerichtGeplaatst: 11-12-2016, 11:44:59 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Yeay Jet! :wave:
Eigen huis, vast contract en een lover, leuk!! :D
Waar is de rest? Lézen jullie zelfs niet meer hier? :(

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2016
BerichtGeplaatst: 03-01-2017, 18:32:34 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Yo.

Dit zou mijn jaar moeten zijn geweest, althans, volgens de Chinese kalender.
Het was te doen, dingen zoals een onverklaarbare Amerikaanse verkiezing of de dood van een recordaantal bekendheden hebben niet echt effect op mijn leven.
-Vet verslaafd aan 7 Days to Die
-Nieuwe baan bij een museum, super leuk maar wel veel onduidelijkheid
-Meegedaan met de Cascaderun, een jaarlijks loopevenement hier in Hoogeveen. Ik doe dit jaar niet mee, inschrijfgeld is vrij hoog voor een paar kilometertjes (8) rennen in een stad waar ik dat elke andere dag gratis kan doen. Het was wel interessant om rennen in een grote groep te ervaren.
-Ik haalde mijn rijbewijs in februari, precies voordat ik op mijn werkplek begon. Ik heb nu mooi een jaar aan rijervaring omdat ik de auto van mijn ouders mag lenen :)
-Mijn oma, laatste grootouder is overleden aan het begin van het jaar. Een van de twee honden in laten slapen aan het eind van het jaar :(
-Me eindelijk weten te bevrijden van de greep van het Spirituele-jongerenforum. Hopelijk ga ik nooit meer teruOH WACHT EENS EVEN


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Jouw 2016
BerichtGeplaatst: 06-01-2017, 19:24:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Ha Tomasz! :wave:
Gefeliciteerd met je baan en rijbewijs!
Gecondoleerd met het verlies van je oma en je hond :ahh:

Tom schreef:
-Me eindelijk weten te bevrijden van de greep van het Spirituele-jongerenforum. Hopelijk ga ik nooit meer teruOH WACHT EENS EVEN


Je zult je nooit compleet kunnen bevrijden uit de greep van SJ :twisted:

Ik heb nog een toevoeging aan mijn 2016. Een geweldige toevoeging.
2016 is namelijk het jaar dat ik van Libertas heb gewonnen met Monopoly. Eeeeeiiiindelijk! :mrgreen:

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl