Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:40:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 482 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 129 30 31 32 33
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 30-05-2017, 14:36:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
LadyMaai schreef:
LadyMaai schreef:
Ik ga in september voor het eerst van mijn leven in mijn eentje in een hotelkamer overnachten voor het fantasy evenement Elfia Arcen...
En het is ook de eerste keer dat ik zo ver met de trein ga. Helemaal naar Limburg. :) Ik heb er zin in.



Volgens mij had ik nog niet verteld hoe het was aldaar... als er tenminste mensen zijn die naar mijn verhaal over Elfia Arcen willen luisteren. Ik snap dat het eng kan zijn om met iemand met een psychische aandoening te praten. Maar met medicatie op ben ik doorgaans niet eng. :wink:

Anyway. Arcen was echt prachtig. De kasteeltuinen waren zo mooi dat ik, mocht ik ooit de prins op het witte paard tegenkomen, daar wil trouwen. :mrgreen: het was alles wat je van een fantasy evenement op een mooie locatie kan verwachten: Leuke mensen, leuke sfeer, schitterend weer, ik heb er een prachtige lichtgrijze cape gekocht, en een leuk kussentje met een schattig draakje, en voor de rest weet ik niet meer wat ik daar gekocht heb :wink: Ik was in de rode outfit die ik met begeleiding op mijn dagbestedingscentrum heb gemaakt, en het hotel was ook helemaal top. Ik heb daar lekker gegeten, goed geslapen en ik had ze een positieve feedback bij hun vragenlijst gegeven.

alleen hield ik het er geen 2 dagen vol omdat ik de tweede dag gewoon kapot was en ik de hele reis terug naar huis weer moest ondernemen. :oops:

Goed, tot zo ver mijn verhaal. Ik ben niet goed in details of lange verhalen, maar ik hoop dat het interessant was.


Ow Elfia ga ik ook altijd heen! Arcen ben ik nog maar 1 keer geweest maar Haarzuilens ga ik al een paar jaar achter elkaar heen :D Castlefest zou je ook eens moeten proberen dan :) Alleen dan niet niet de winterversie, maar degene begin augustus :D

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Nutteloze mededelingen
BerichtGeplaatst: 31-03-2022, 04:12:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-03-2022, 03:55:20
Berichten: 13
Afbeelding

Allexis, la ex esposa del pívot de los Kings, rompe el silencio sobre las acusaciones de violencia doméstica

Allexis Holmes, la ex esposa de Richaun Holmes, acusó al pívot de los Sacramento Kings de violencia doméstica hacia ella y su hijo. Habló con el Sacramento Bee sobre su experiencia el pasado jueves. Según el artículo del Bee, Allexis ha demandado a su ex marido por custodia y violencia doméstica y ha solicitado una orden de alejamiento contra él.


Ella dijo al medio de noticias que los dos se divorciaron en 2019. Ella afirma que su hijo llegó a casa de una visita con Holmes con una herida sangrienta inexplicable por encima de la ceja en febrero de 2022. Ahora, Allexis está haciendo todo lo posible para proteger a su hijo y ha apartado completamente el baloncesto y los Kings de sus vidas.

Camisetas NBA Tienda,"Me he desvinculado completamente de esa vida para poder criar a mi hijo en paz. No voy a los partidos cuando él me lo ruega", dijo la madre. "No hay un partido en este mundo al que quiera ir lo suficientemente mal como para dejar que nos golpeen a mí y a mi hijo", todas las citas son cortesía del Sacramento Bee.

Mientras tanto, Holmes niega por completo las acusaciones contra él. "Hay que ser muy tonto para creer eso de mí", dijo el pívot de los Kings.

No le sorprende que Holmes niegue sus afirmaciones, pero utilizó su carrera en la NBA en un punto en su contra.


"Él se quiebra. Nunca admitirá ante nadie que se quiebra. Pero le hemos visto chasquear en la cancha, le costó 25.000 dólares", dijo Allexis, refiriéndose a su multa de 25.000 dólares tras lanzar el balón a la grada durante la derrota de los Kings a mediados de marzo ante los Utah Jazz.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 482 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 129 30 31 32 33

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl