Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:12:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 18-10-2016, 13:20:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-10-2016, 09:05:05
Berichten: 3
Goedendag iedereen,

Onder meer door interesse en een onderzoek dat ik momenteel doe ben ik hier op dit forum uit gekomen.
Alleen, ik vraag me af hoe actief dit forum nog is? Het lijkt me namelijk een goede plek voor jongeren om over van alles te kunnen praten waar je in het echte leven nog wel eens bespot over kan worden... Het hele spirituele lijkt wel een soort van taboe in de huidige tijd, en tel daar het geloof in het paranormale bij op en je kunt je woorden maar beter voor je houden.
Dat is ook waar ik onderzoek naar doe momenteel.

Zou iemand bereidt zijn, van wie hier nog is, mijn kleine enquête in te vullen? :)
https://www.enquetesmaken.com/s/064e0ca
Super bedankt alvast! :D (Enquete is anoniem, geen zorgen)

Als iemand iets wil vragen, weten, of kwijt wil, ga je gang ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 18-10-2016, 16:23:40 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Er was een aantal jaren geleden een akkefietje met mij dat ik een "minderjarige jongen aantrekkelijk had genoemd" (in passing) (omdat hij iets vrouwelijks over zich had en ik vroeg hem of hij homo was, in response op de vraag van hem aan iedereen wat ze in zijn foto zagen). Daarop werd ik bijna gebanned geloof ik maar sindsdien is het forum doodgebloed en ik weet niet of dat iets met elkaar te maken heeft maar het lijkt zo. Post hoc ergo propter hoc geldt niet altijd natuurlijk. Maar het lijkt de sfeer verpest te hebben, ik weet het niet.

Sindsdien zijn er bijna geen mensen meer. Groetjes.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 19-10-2016, 13:58:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-10-2016, 09:05:05
Berichten: 3
Dankjewel voor je informatie. Een forum is toch een communiteit, en als er dan iets goed mis gaat in de communicatie (wat vaak toch de boosdoener is: miscommunicatie) kan inderdaad een heel forum om zeep worden geholpen.. ):
Balen, maar bedankt voor het laten weten (:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 19-10-2016, 14:17:38 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Tsja. Ik vind het niet acceptabel.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 29-10-2016, 18:25:10 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Sagemode schreef:
Tsja. Ik vind het niet acceptabel.


Ik vind seksueel ongepaste opmerkingen aan minderjarigen dan weer niet acceptabel. Het was wel iets meer dan één minderjarige aantrekkelijk noemen.
Maak jezelf niet belangrijker dan je bent, het forum is gewoon doodgebloed, niet door dat 'ene' akkefietje met jou.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 29-10-2016, 19:26:46 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Het was niet meer dan één minderjarige.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 11-11-2016, 22:07:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Oh dan ben ik vast in de war met een van die andere manspersonen, die S.J. de goede plek vinden om kwetsbaar jongeren lastig te vallen. Pardon hoor.

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 16-11-2016, 02:03:51 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2010, 15:58:28
Berichten: 55
[b]halloo o:) o:)
Ik leef nog en heb dat conflict niet bewust mee gemaakt, ik was druk aan het afstuderen mijn eigen leven op te bouwen en lichaam en geest laten rusten. Toch heb ik in de afgelopen jaren aantal keren ingelogd op forum en ingelezen en kwa ontwikkeling Niet stil gestaan. Maar ook hele zware periodes gehad en gelukkig goed geholpen door hoop energien. Ik weet zeker dat er meer oud forum leden hier nog wel eens op inloggen en een pittige reis hebben gehad .. nieuwetijdskinderen :wave: /b]

_________________
Don't Dream Your Life, Live Your Dreams!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 28-06-2017, 10:35:19 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Tut schreef:
Oh dan ben ik vast in de war met een van die andere manspersonen, die S.J. de goede plek vinden om kwetsbaar jongeren lastig te vallen. Pardon hoor.


Ik weet niet hoor.

Dat ene ruzietje in dat ene topic ging over een jongen waarvan ik gezegd had dat ik dacht dat hij homo was omdat hij iets 'aantrekkelijks' over zich had in de zin dat ik bedoelde dat ik dacht dat hij dus iets vrouwelijks over zich moet hebben, terwijl ik zelf niet op jongens val.

Dus ik zei dat niet omdat ik op de een of andere manier avances maakte maar meer als verklaring waarom ik dacht dat hij homo was.

Toen kreeg ik natuurlijk in het topic gelijk mensen tegen me (Tom dan) terwijl hij ondertussen in privé tegen me zei dat het vermoedelijk wel klopte en dat ik het bij het juiste eind had. Zoals dat vaak zo gaat.

Er was ook een keer met die dame uit Duitsland (veel ouder dan 20) waar ik soort van seksuele opmerkingen naar maakte maar wat ze zelf heel leuk vond, en waar ik goed contact mee kreeg op Facebook, en die samen met mij, die dankzij mij naar de Efteling kon komen en dat heel leuk vond.

Maar waar ik natuurlijk gelijk commentaar over kreeg dat het ongepast was terwijl zij er (a) geen enkel probleem mee had (b) boven de 20 was en (c) een grotere plaaggeest was dan ik ;-).

Maar ik wil maar zeggen dat sinds die tijd. Ook echt precies sinds die tijd. Omdat ik denk dat ik niet de enige was die hier hoofdpijn van heeft gekregen.

Jij zegt maak je niet belangrijker dan je bent. Ik zeg onderschat de liefde niet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Leeft iedereen nog?
BerichtGeplaatst: 28-06-2017, 22:52:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2013, 12:30:37
Berichten: 590
Tja Sage, dat beeld heb ik nu eenmaal van je omdat er toch redelijk wat minderjarige meisjes hebben geklaagd. Als ze dat zo onafhankelijk van elkaar doen, zit er dan een kern van waarheid in of werken ze allemaal samen tegen jou?

_________________
Alles wat ik schrijf is niet slechts mijn mening maar de absolute waarheid.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl