Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:26:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wat betekent dit?
BerichtGeplaatst: 18-09-2017, 19:50:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-09-2017, 19:16:30
Berichten: 2
Hoi allemaal,

Ik heb sinds mijn geboorte al last van het "bovennatuurlijke" om het zo even te noemen. Ik zag vroeger al dingen onder mijn deur bewegen, ik hoorde mensen de trap oplopen en ik voelde dat ik niet alleen was. Ook heb ik dingen meegemaakt in huis, zo als lichten continu aan en uit, tv aan en uit, radio aan en uit, dingen kwijt en op een andere plek terugvinden. Ik ben ook een keer me ring kwijtgeraakt op de gallerij van de flat waar mijn oma woont. We hebben een kwatier gezocht, maar niets gevonden. Toen zei me oma dat ik moest bidden tot "Heilige Antonius beste vriend, zorg alsjeblieft dat ik mijn ring terugvind". Dit heb ik toen een paar keer gedaan en ben ik naar binnen gegaan. De volgende dag lag die voor de deur. Ik heb mijn oma's aanwezigheid gevoelt en ook gezien bij mij thuis. Ik heb ook 3 dagen lang 's nachts als ik achter de computer zat een jongen van een jaar of 6/8 uit kleding van de jaren '80 rond zien rennen. Dit duurde drie dagen lang. Ik heb ook een gloed gezien bij mij gymleraar, het liep om heel ze lichaam en het was een donker/licht blauwe gloed die over zijn lichaam zat. Dit noemen ze denk ik een aura zien? Maar ik zag maar één kleur.

Nu sinds de laatste 2.5 maand ben ik heel erg veel dingen aan het ontdekken. Ik ga het even uitleggen.

Ik loop op een woensdag om half 's nachts van station naar me huis. Toen zat ik te denken dat ik een medium wilde zoeken die contact kon leggen met mijn opa en oma. Toen ik dit allemaal bedacht, zag ik me eigen schaduw van de lantaarnpaal weerkaatsen. Maar er liepen nog 2 schaduwen met me mee. Heel me lijf was verstijfd met kippenvel, ik kreeg het koud en ik voelde me echt niet meer alleen. Toen kwam ik thuis, en ging ik naar het toilet met de deur open. Toen heb ik een schaduwpersoon gezien bij de kapstok, hij zag er precies het zelfde uit als mij alleen dan zonder ogen, mond, oren, haar e.t.c. Net als of ik me eigen schaduw zag van de lantaarnpaal weerkaatsing. Ik dacht laat gaan, dus ik ga naar boven. Toen sliep ik bijna en toen hoorde ik mijn opa's stem roepen: BAS. Mijn opa is in februari overleden. Toen ben ik maar gaan slapen.

Toen ik alleen thuis was, sprong om half 's nachts me televisie aan. Toen zag ik een witte schim langs me bed en me televisie naar buiten lopen.

Ik ben nu momenteel alleen thuis, en nu ik dit allemaal beschrijf verstijf ik weer van de kippenvel en de kou. En de kou zit vooral bij me benen, en de kippenvel op me armen. Ik voel me nu ook heel erg aangekeken vanaf achter mijn bureaustoel.

Ik heb een goeie vriend van me, en die is Satanistisch. Ik heb laatst bij hem een man helemaal in het zwart gezien op de trap. Ik heb nog nooit zo'n slecht gevoel gehad toen ik dat trof. Ook onder de douche, iedere keer als ik me ogen dicht deed leek het net als of er iemand van 2 cm van me af in me gezicht zat te hijgen. Toen ik me omdraaide, voelde ik het van de achterkant hijgen.

Ik heb ook soort van "Engelen" zien vliegen na me eigen gevoel. Het waren net kleine witte vogels, heel helder en heel wit en die gingen in een knipoog van links naar rechts, net als of ze echt rondvlogen.

Iemand enig idee of ik paranormaal begaafd ben, en hoe ik dit dan kan ontwikkelen. Of iemand enig idee wat dit allemaal betekent? Het zou me onwijs helpen!

Groetjes,
Bas


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Wat betekent dit?
BerichtGeplaatst: 15-10-2017, 18:55:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Hai Bas,

Ik denk dat als je dit daadwerkelijk allemaal ervaart je zeker wel paranormaal begaafd kan zijn.
Hoe je dit kunt ontwikkelen? Ik denk dat je er voor open moet staan en er echt in moet geloven, maar de dingen gaan zoals ze gaan. Dus ik geloof niet dat je het meer op je af kan roepen.

Qua datgene wat je onder de douche ervaart denk ik niet dat dit heel bijzonders is.
Naar mijn weten hebben veel mensen dit, omdat ze zich zelf allemaal gekke ideeën in het hoofd halen door horrorfilms etc.

Maar wat betreft de rest zou dat zeker zo kunnen zijn.

Groetjes,
Athanasia


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl