Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:47:36

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Magnetisme op hoofd
BerichtGeplaatst: 16-06-2011, 08:24:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-06-2011, 08:02:43
Berichten: 3
Dag allemaal,

ik vind het een beetje raar om hier wat te posten. Ik heb nooit echt geloofd in paranormale dingen en vond het zelfs een beetje eng; ik heb me er nooit in verdiept of het toegelaten.

Echter, ik wil toch heel graag iets met jullie delen. Misschien wordt het me dan duidelijker.

Het zit zo; zolang ik me kan herinneren heb ik wel eens last van druk op mijn voorhoofd, tussen mijn wenkbrauwen. Het is me al langer opgevallen dat ik objecten die zich vlak voor mijn voorhoofd bevinden kan voelen met mijn ogen dicht, en de precieze locatie kan bepalen, zonder dat het voorwerp mijn hoofd aanraakt. Ik heb hier nooit wat speciaals van gedacht. Ook had ik er wel eens last van als ik 's avonds in bed lag.

Ik zou het echter niet als 'last' willen beschrijven, omdat het me, ondanks mijn spirituele scepsis, wel een soort van energiek gevoel gaf.

Wat me gedurende de mijn jeugd (ben nu 23) ook regelmatig is opgevallen is dat ik heel goed in staat ben om emoties van mensen in te schatten. Daarnaast heb ik tijdens mijn jeugd een aantal momenten gehad waarbij ik enkele seconden voordat iets ging gebeuren, ineens wist dat het ging gebeuren. Zo heb ik regelmatig doelpunten tijdens voetbalwedstrijden 'zien' vallen, luttele seconden voordat het daadwerkelijk gebeurde. Deze ervaringen heb ik al geruime tijd niet meer meegemaakt, overigens.

De reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen is omdat ik, na wat rond te hebben gegoogled, ben gestuit op het derde oog-fenomeen en op chakra's. Ik heb het idee dat mijn chakra's bijzonder actief zijn de laatste tijd.

De laatste twee weken voel ik enorm veel magnetisme rondom mijn 'derde oog' en mijn 'kruinchakra'. Zoals ik zei, had ik vroeger wel eens druk op mijn derde oog en stond ik daar nooit bij stil, maar de manier waarop ik het nu ervaar, is totaal anders. Ik voel echt ongeveer 70% van de tijd van de dag magnetisme rond mijn derde oog én rond mijn kruin. En niet alleen als ik slaap of in bed lig, maar ook als ik me concentreer op allerlei dagelijkse activiteiten. Bovendien is het geen vervelend gevoel; sterker nog, ik kom er door tot rust.

Nu is het zo dat mijn vriendin en ik twee maanden geleden uit elkaar gegaan zijn, waar ik bijzonder door geraakt ben. Ik zou het heel erg graag goed willen maken, meer dan wat dan ook, maar zij houdt de boot heel erg af. Ik ben hierdoor heel erg gekwetst en ben bang dat het nooit meer goed gaat komen. Ik wil me hier echter niet bij neer leggen.

Ik ben dus emotioneel niet echt stabiel, de laatste tijd. En dan nu de relatie met die druk op mijn derde oog en mijn voorhoofd; iedere keer als ik die druk voel, kom ik tot rust en heb ik een soort van gevoel dat mijn ex en ik binnenkort weer samen gaan komen. Ook heb ik weer een aantal gebeurtenissen aan voelen komen, zoals ik vroeger ook wel eens had; en dit keer met betrekking tot de liefde. Mijn ex nam contact op met me op een moment dat ik wist dat ze dat ging doen en ook van andere geïnteresseerde dames (waar ik geen interesse in heb overigens) kon ik aanvoelen hoe ze zich zouden gedragen t.o.v. mij.

Het belangrijkste is dat als ik zoveel magnetisme voel, ik het idee heb dat het goed gaat komen. Nu weet ik ook niet zeker of ik bewust deze twee dingen aan elkaar koppel, of dat dit toch onbewust gebeurd.

Ik weet wel dat als ik geen druk voel (ook nog geruime tijd van de dag), dat ik me dan heel erg instabiel en verdrietig voel; iets wat ik niet voel als ik het magnetisme voel.

Nou, hopelijk hebben jullie verhelderende antwoorden, want ik weet niet wat ik hier mee aan moet en zoals gezegd, ben ik nogal sceptisch.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme op hoofd
BerichtGeplaatst: 23-06-2011, 15:44:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
Hey,

Ik zou je heel graag willen helpen, maar het is mij niet helemaal duidelijk wat de vragen zijn waar je antwoord op wilt.
Ik heb zelfs letterlijk niet één vraagteken gevonden.

Als je concreet kan maken wat je wilt weten en enkele vragen post, zal ik mijn uiterste best doen ze te beantwoorden. :)

Ik hoop ook dat jij mijn vraag wilt beantwoorden:
Kun je aan me omschrijven hoe "magnetisme" voelt?
Ik heb nog nooit iemand dat woord horen/zien gebruiken om een gevoel te omschrijven, dus kan me er niet echt iets bij voorstellen.
Ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar. ;)

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme op hoofd
BerichtGeplaatst: 24-06-2011, 11:57:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-06-2011, 08:02:43
Berichten: 3
Nou het voelt alsof er een soort energieveld drukt op mijn derde oog en mijn kruinchakra. Het begon als een soort van oppervlakkige energiedruk alsof er een soort energieveld voor mijn derde oog zich zou bevinden, maar de laatste tijd voel ik ook de energie echt tussen mijn ogen zitten; in mijn hoofd; en niet alleen meer voor mijn hoofd.

Ik vroeg me gewoon af wat dit zou kunnen betekenen? Er lijken weinig medische verklaringen voor dit fenomeen, dus wie weet is het toch iets wat paranormaal te verklaren zou zijn. Ontvangen mijn derde oog en mijn kruinchakra energie?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme op hoofd
BerichtGeplaatst: 25-06-2011, 08:38:47 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
Ik denk dat alle chakra's constant energie uitzenden en ontvangen.
Als ik alles wat ik er over gelezen heb goed begrijp, zijn de chakra's - die zelf ook uit energie bestaan - de punten waardoor jouw energie met die van je omgeving contact staat en andersom.
Als ze goed open en gezond zijn, moet die balans - uitzenden/ontvangen, geven/nemen, etc. - goed zijn, gelijk en evenwichtig.
Staat een chakra te ver open, dan ontvang je teveel en/of geef je teveel van je eigen energie weg, is hij juist gesloten dan kun je moeilijk of niet ontvangen en heel moeilijk uitzenden/geven. Anderen ervaren je dan letterlijk als "gesloten" of misschien als afwezig of zelfs angstig.

Bovenstaande is wat ik door veel lezen en wat bescheiden ervaring ben gaan geloven over chakra's.
Maar ik ben zeker geen expert.
Toch hoop ik dat het je een beetje vooruit heeft geholpen. :)

Ik heb in mijn boekenkast een heel duidelijk boek over chakra's.
Als je wilt kan ik daar voor je informatie opzoeken over de twee chakra's die je noemt.
Laat me maar weten of je dat interessant vind.

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme op hoofd
BerichtGeplaatst: 25-06-2011, 11:52:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-06-2011, 08:02:43
Berichten: 3
Bedankt voor het antwoord!

Ja, ik zou zeker interesse hebben in wat meer informatie. Want wat is die energie die ik voel dan? En waarom probeert die energie me binnen te komen? Zijn het beelden van de toekomst? Zijn het angsten/ voorgevoelens?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Magnetisme op hoofd
BerichtGeplaatst: 14-01-2018, 22:44:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-01-2018, 22:40:17
Berichten: 1
Hoi Hero,

Ik snap helemaal wat je bedoeld met dat magnetisme op je voorhoofd tussen je wimpers.
Ik had het ook al toen ik een klein kind was, dat ik voorwerpen zonder dat ze mijn hoofd echt aanraakte kon voelen door een soort magnetische kracht.
Ik deed er niet zo veel mee, omdat het niet echt vervelend was, maar toen besloot ik het gewoon is een keer te googlen.
En ben ik hier terecht gekomen. Weet jij er onderhand al wat meer van? Ik ben namelijk aardig benieuwd!

Groet!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl