Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:47:51

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19-07-2016, 12:56:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2016, 11:03:20
Berichten: 12
Tut schreef:
anoniempje schreef:
ik heb in voerendaal gewoond en zei is fake,anders had ze wel spiritualiteit bij mij gevoeld en dat heeft ze nooit gevoeld


Misschien voelde ze dat wel juist.. Een hoop mensen zijn een stuk minder spiritueel dan ze zelf vinden.. :roll:

kijk ik wil haar nie zwart lullen maar het is zoals het is en hetgene wat ze doet is nep,
betekend niet dat het geen aardige vrouw is ofsoooo


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-07-2016, 15:09:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-07-2016, 15:03:37
Berichten: 1
Ben een aantal keren goed geholpen. Maar je hebt altijd mensen die niet tevreden zijn. Vooral als een huwelijk niet doorgaat.. Harde dobber. Maar Christus werd ook gekruisigd door zijn eerlijkheid. Ik blijf erbij, eigen ervaring doet wonderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-09-2016, 18:11:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-09-2016, 18:01:36
Berichten: 1
.


Laatst gewijzigd door Voelender op 31-10-2016, 16:46:22, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-09-2016, 00:12:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-09-2016, 00:07:48
Berichten: 1
Hartstikke bedankt voor je hulp Miranda, heb er ontzettend veel aan gehad. Bloemetje is onderweg.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-10-2018, 13:36:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-10-2018, 12:49:23
Berichten: 2
[quote="Ilayyy"]
Hallo ik ben bij die Miranda geweest en ze is een grote leugenaar ze heeft alles tot nu toe gelogen ze zei dat me vriend me ging verlaten in oktober terwijl hij me ten huwelijk heeft gevraagd wn we zijn nu verloofd wn in oktober gaan we zelfs trouwen en als ze merkt dat je geld hebt en naif zoals ik dus dan liegt Ze ook nog eens dat ze met bedrijven samen werkt en merkklwdinh verkoopt en heel goedkoop vervolgens probeert ze je tweede hands stront te verkopen omdat ze een belastingschuld heeft van 2 ton en ze heeft gezegd dat ik eindelijk contact met me zus zou krijgen in december maar zoals je ziet zitten we al in juni en me zus heeft nu helemaal het contact verbroken ze zei dag me zoontje astma heeft waardoor ok allerlei onderzoeken heb gedaan wat allemaal niet kon en niet waar zou zijn ze heeft me alleen geld gekost en ellende en geen 1 woord van wat ze heeft gezegd is uitgekomen. En ze zegt je alles wat je wilt horen als je een vermoeden van iets hebt Zegt ze ja amen meteen erop ze zei dag me verloofde mij vreemd ging met ene nicol wat ook helemaal niet waar is want me verloofde is geen moment weg van mij behalve dan ala hij werkt wn altijd precies op tijd na het werk thuis nooit heeft die wat te verbergen het heeft ons bijna onze relatie gekost dat achterlijke kutwijf en ze zegt al bij voorbaat hij gaat het toch ontkennen dus niet zeggen. En andere bekende zijn bij haar geweest en ze vonden dat ze ook een grote vieze leugenaar is die alleen op geld uit is.


Even een vraagje, ben je nog getrouwd?

Ik vind het onbeschoft op de manier hoe je je over haar uitlaat. Dat is laster.
Dat zegt veel over jou. Niet netjes en laag. Verbitterd? We moeten allemaal eten en een bakker vraagt ook geld voor zijn brood.!
Soms is het namelijk moeilijk te aanvaarden als ze toch gelijk heeft. Het hoeft niet zo te zijn. Ik ben vaker bij haar geweest en als je haar laat praten komt ze met feiten die ze gewoonweg niet kan raden of weten. Over heden, verleden toekomst. Over overleden personen. Ze geeft boodschappen door inclusief bewijs, zelfs namen waarvan je denkt waar moet ik daar nou mee en achteraf blijkt dat te kloppen, dat zijn dingen die ze niet kan weten, ook niet door cold reading, over dingen die totaal niet spelen in je leven en waar je niet mee bezig bent, ze tekent soms een plattegrond van een huis na, dat zijn dingen die ze niet kan weten, soms krijgt het gesprek een onverwachte wending. Ze krijgt de boodschappen door van gidsen. Mijn ervaring is dat je de voorspellingen moet laten rusten, sommige mensen pinnen zich erop vast. Als ze zegt volgend jaar kan het ook goed een jaar of 2 jaar later zijn is mijn ervaring. Soms heb ik een aha momentje en lees dan de aantekingen teurg van jaren geleden en denk dan verrek, ze heeft het er toen over gehad.... de meeste dingen kloppen wel. Soms is het niet wat mensen willen horen en ja soms loopt het leven anders dan dat je in gedachte hebt. Ze is goed in haar vak en ik durf 100% zeker te zeggen na een aantal bezoeken bij haar dat er meer is tussen hemel en aarde. 100% zeker!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-10-2018, 13:50:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-10-2018, 12:49:23
Berichten: 2
[quote="Kapi"][quote="Ilayyy"]
Hallo ik ben bij die Miranda geweest en ze is een grote leugenaar ze heeft alles tot nu toe gelogen ze zei dat me vriend me ging verlaten in oktober terwijl hij me ten huwelijk heeft gevraagd wn we zijn nu verloofd wn in oktober gaan we zelfs trouwen en als ze merkt dat je geld hebt en naif zoals ik dus dan liegt Ze ook nog eens dat ze met bedrijven samen werkt en merkklwdinh verkoopt en heel goedkoop vervolgens probeert ze je tweede hands stront te verkopen omdat ze een belastingschuld heeft van 2 ton en ze heeft gezegd dat ik eindelijk contact met me zus zou krijgen in december maar zoals je ziet zitten we al in juni en me zus heeft nu helemaal het contact verbroken ze zei dag me zoontje astma heeft waardoor ok allerlei onderzoeken heb gedaan wat allemaal niet kon en niet waar zou zijn ze heeft me alleen geld gekost en ellende en geen 1 woord van wat ze heeft gezegd is uitgekomen. En ze zegt je alles wat je wilt horen als je een vermoeden van iets hebt Zegt ze ja amen meteen erop ze zei dag me verloofde mij vreemd ging met ene nicol wat ook helemaal niet waar is want me verloofde is geen moment weg van mij behalve dan ala hij werkt wn altijd precies op tijd na het werk thuis nooit heeft die wat te verbergen het heeft ons bijna onze relatie gekost dat achterlijke kutwijf en ze zegt al bij voorbaat hij gaat het toch ontkennen dus niet zeggen. En andere bekende zijn bij haar geweest en ze vonden dat ze ook een grote vieze leugenaar is die alleen op geld uit is.


Even een vraagje, ben je nog getrouwd?

Ik vind het onbeschoft op de manier hoe je je over haar uitlaat. Dat is laster.
Dat zegt veel over jou. Niet netjes en laag. Verbitterd? We moeten allemaal eten en een bakker vraagt ook geld voor zijn brood.!
Soms is het namelijk moeilijk te aanvaarden als ze toch gelijk heeft. Het hoeft niet zo te zijn. Ik ben vaker bij haar geweest en als je haar laat praten komt ze met feiten die ze gewoonweg niet kan raden of weten. Over heden, verleden toekomst. Over overleden personen. Ze geeft boodschappen door inclusief bewijs, zelfs namen waarvan je denkt waar moet ik daar nou mee en achteraf blijkt dat te kloppen, dat zijn dingen die ze niet kan weten, ook niet door cold reading, over dingen die totaal niet spelen in je leven en waar je niet mee bezig bent, ze tekent soms een plattegrond van een huis na, dat zijn dingen die ze niet kan weten, soms krijgt het gesprek een onverwachte wending. Ze krijgt de boodschappen door van gidsen. Mijn ervaring is dat je de voorspellingen moet laten rusten, sommige mensen pinnen zich erop vast. Als ze zegt volgend jaar kan het ook goed een jaar of 2 jaar later zijn is mijn ervaring. Soms heb ik een aha momentje en lees dan de aantekingen teurg van jaren geleden en denk dan verrek, ze heeft het er toen over gehad.... de meeste dingen kloppen wel. Soms is het niet wat mensen willen horen en ja soms loopt het leven anders dan dat je in gedachte hebt. Ze is goed in haar vak en ik durf 100% zeker te zeggen na een aantal bezoeken dat er meer is tussen hemel en aarde. 100% zeker!
Ik heb in verdrietige tijden na sterfgevallen veel aan haar gehad, dat heeft mij zeker geholpen bij het verdriet verwerken, ze kijkt recht in je ziel.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl