Waarom interesseer je je voor het spirituele? Omdat ik als kleuter al wist dat er veel meer was dan het hier en nu...en vond het raar en onbegrijpelijk dat de meeste mensen dit niet konden geloven...maar ook vooral omdat ik toen al zei, ik was toen een 4-5 jarige kleuter, dat als ik later groot was mijn pappa niet op mijn bruiloft aanwezig zou zijn maar wel op mijn broers en zussen hun bruiloft. Dit is dus ook uitgekomen...
Wat zijn je interesses naast het spirituele (hobby's e.d.)? Muziek luisteren, zingen, koken, met mijn kinderen spelen, moppen tappen, wandelen, lezen, docu kijken, natuurprogramma's kijken, toneel spelen, dansen.
Wat doe je voor werk / opleiding? Ik werk als Contactpersoon Eigen Taal en Cultuur bij een GGZ-instelling. Heel leuk werk om te doen!
welke boodschap wil je iedereenmee geven? Dat men vooral goed naar zijn/haar gevoel moet luisteren want dat is eigenlijk het stuur in ons leven dat ons op de goede weg blijft houden!!
als je iets in je leven zou kunnen veranderen, wat zou dat dan zijn? Ja dit is dus een heel moeilijke vraag hoor haha, maar ik denk dat ik dan toen ik van de middelbare school afkwam niet naar mijn ouders had geluisterd maar gewoon naar de Toneelschool of Kunstacademie was gegaan. Was ik denk ik veel beter en gelukkiger terecht gekomen.
waar kan iemand jou midden in de nacht voor wakker maken? Voor alles eigenlijk, ik kan niet anders dan dat ik voor iedereen zo veel en zo goed als ik kan klaar wil staan... Maar ook voor dit: buiten verstoppertje spelen, een bevalling, strandwandeling, uit gaan.
als je zou mogen veranderen in een dier, welk dier zou dat zijn (en waarom)? Orka. Ik vind dit zo een ontiegelijk mooi beest, zo mooi en zo fantastisch! Straalt gewoon een bunk kracht en schoonheid uit. Als ik een orka zie dan ben ik helemaal stil hoor!
hoe zie je jezelf over twintig jaar? Oei, nog een moeilijke vraag. Nou ik wil dan elk geval het geluk hebben gevonden. De vrede en geluk die in mezelf zit. Als ik dat heb gevonden en met mezelf volledig in harmonie ben zou dat helemaal geweldig zijn! En met als gevolg dat ik iedereen en vooral mezelf veel beter kan helpen!
ben je gelukkig in dit leven? Jee nog een moeilijke vraag! Kan een mens eigenlijk wel helemaal gelukkig zijn zoals hij dat zou willen? Dat weet ik dus niet..er is altijd wel iets waar je overheen moet in het leven. Als je dat allemaal zou kunnen en groter en sterker eruit kan komen dan denk ik dat je je wel gelukkig zou kunnnen prijzen. Ben ik dan gelukkig? Ik kan dan zeggen dat ik deels gelukkig ben in dit leven. Met bepaalde andere vlakken waar ik me eigenlijk ongelukkig in voel, ben ik bezig om het te veranderen. Ik hoop dan dat ik me nog gelukkiger kan voelen in dit leven want daar doe ik het tenslotte voor! Ik denk dan ook dat het ware geluk zit in het verbreden en verdiepen van je horizon!
wie kies jij als volgende kandidaad voor het interview? Ik kies Wobley15 uit want ik vind hem een geweldige jongen, zo lief en zo respectvol! Voor vele jongeren een voorbeeld zou ik zeggen. Ik hou van hem als van mijn eigen kind en dat meen ik!
_________________ u.
|