Wat ik persoonlijk bij mezelf merk, is dat ik praktisch geen fysieke klachten heb terwijl ik toch veel bezig ben met mezelf.
En dan bedoel ik dus vooral het opruimen van dingen en dingen verwerken (oudzeer).
Maar heb geen pijnen, huid problemen, geen hoogtevrees, claustrofobie, helemaal niks nada noppes.
Fysiek voel ik de nodige dingen wel... pijn in mijn borst (hartzeer) is een van de grootste "klachten" die ik heb.
En dan ook nog eens een oogspiertje dat trilt, en deze trilt al nu zo'n paar weken non-stop 24 uur per dag.
Soms kan door de emoties heel wat in mijn buik gespannen voelen.
Maar echt pijnen, krampen, en dat soort dingen... nee...
Als er ook wat mankeert, wat soms heus natuurlijk wel eens voor komt, dan healt mijn lichaam zich ook razend snel.
Of het nu een pols kramp is wat op RSI lijkt (dat was even schrikken), of mijn rug die wat stijf is door een zit houding en zeer doet... binnen no-time is het opgelost.
Hetzelfde geldt voor mogelijke maagkramp door dingen zoals eten of stress.
Heel luxe als ik de meeste mensen zo hoor klagen over hun lichaam soms!
Heb ik dan een sterk lichaam?
Ik ben een persoon die veel eist van het lichaam, het moet gewoon werken, het moet gewoon draaien, einde verhaal.
(Soms ben ik niet fair bezig want ik luister de laatste tijd qua slapen en eten slecht naar mijn lichaam, ben het er echt lekker van het nemen nu ik even geen werk heb!)
Zeker omdat ik emotioneel gevoelig ben, eis ik een "sterke tank" die tegelijkertijd toch heel slank in bouw is en super lenig en flexibel.
And that's what I got!
Doch zijn alle mentale glitches en issues die ik heb ook geen feest hoor.
Soms twijfel ik wel of ik het niet andersom zou willen hebben, zoals de meeste het dus hebben...