Ik ben vanaf januarie 1986 ik weet dat ik een nieuwe tijds kind ben maja alles komt ook over maar er toch ook een paar punten dat ik bij de kristal kinderen vind ik voel me er zo een beetje tussenin die 2 generaties inhangen eigenlijk
hehe
Indigo's
1. sterke wil Ja
2. geboren in 1978 of later Ja
3. Headstron een beetje
4. creatief, met aristieke voorkeur voor muziek, juwelen maken, poezie enz Ja
5. gevoelig voor verslavingen Ja
6. oude ziel ja
7. Intuitief, mogelijk met een geschiedenis van het zien van engelen en dode mensen niet echt, ja maar alleen gewilt
8. Geisoleerd door agressief gedrag of juist naar binnen gekeerd naar binnen ..gekeerd
9. onafhankelijk en trots ..ja
10. Diepe behoefde om de wereld te helpen en dit groots aan te pakken ..ja
11. vlagen tussen weinig zelfvertrouwen en zich groots voelend ..ja
12. vervelen zich Ja
13. mogelijk de diagnose ADD/ADHD gekregen NEE
14. rusteloos slapen, nachtmerries of moeite/ angst om in slaap te vallen Rusteloos slapen ja en soms moeite
15. geschiedenis van depressie/ zelfs zelfmoord gedachtes en pogingen Depressie
16. Op zoek naar echte diepe en blijvende vriendschappen ja
17. Ze binden zich makkelijk met planten of dieren ja
18. Het kunnen echte relschoppers zijn, aangezien het hun doel is ons over alle systemen te laten twijfelen, ze zoveel mogelijk af te breken, zodat het voor de volgende generaties makkelijker wordt om in te leven. Denkend aan de nieuwetijds en vooral de kristalkinderen. Het kan ook zijn dat ze zich overgeven aan het systeem en hierbij erg ongelukkig zijn, meestal komen ze op een latere leeftijd alsnog uit hun schulp om te doen wat ze moeten doen. ja
Na de indigo’s zijn de nieuwe tijds kinderen gekomen. Wat de indigo’s hebben afgebroken proberen zij weer in harmonie te brengen. Ze zijn een tussenbrug tussen de Indigo’s en kristalkinderen.
1. geboren vanaf 1986 Ja
2. hooggevoelig waarschijnlijk Ja heel erg
3. veel huilen als baby Neej
4. verrassend wijze uitspraken doen voor hun leeftijd ja alleen anders geformuleert
5. leven vanuit Eigen Wijsheid.. ja kijk punt 4
6. emotionele benadering van de omgeving.. ja
7. gevoeligheid voor stemmingen van anderen, scherp aanvoelen van spanningen ja
8. reageren vanuit een sterk rechtvaardigheidsgevoel ja
9. druk of juist teruggetrokken gedrag ja
10. moeite met de motoriek ja
11. dromerig ja
12. origineel ja
13. sterk intuïtief ja
14. buitenzintuiglijke ervaringen ja empathie, helderwetend, steeds meer helderzienelijke ervaringen..
15. dyslexie of dyscalculie ja
16. voedingsintoleranties ja
17. ziektes, o.a. astma, huidaandoeningen, allergieën geen NEE
18. sterke binding met de natuur Ja sterk gevoel als ik veel rust kan vinde bijv buiten de stad..
19. vegetarisme nee, Alles eter
De volgende generatie zijn de kristalkinderen. Zij zijn hier om harmonie en vrede te brengen. Ons te laten zien dat we elkaar moeten respecteren en liefhebben.
1. Geboren 1995 of later nee
2. Bezitten grote ogen met een intensieve staar. Deze ogen laten een wijsheid ver boven hun jaren zien. Het lijkt alsof ze recht door je heen kijken sommigen klagen dat ik zo raar kan kijken Heb ik af en toe al ik mezelf ben dat ik merk dat ik uitstraling heb.. dat komt stees meer..
3. Hebben magnetischerende persoonlijkhedenHave magnetic personalities. ja
4. Are highly affectionate ja
5. Ze beginnen laat met praten in hun jeugd.. i dont know
6. Heel erg muzikaal, ze kunnen zelfs eerder gaan zingen dan gaan praten i dont know
7. Gebruiken thelepatie en zelf uitgevonden gebaren taal om te communiceren ..
heb wel steeds meer ervaringen in dat soort dingen en ken men eigen manier op beelddenken op oplosiingen komen die kloppen maar op een ander ,manier theorie is dan de menselijke werkenlijk heid
8. Ze kunnen mogelijk de diagnose autisme of asperge ???
9. Are even-tempered, lief en liefhebbend JA
10. vergeven makkelijk anderen JA
11. Zijn hoog sensitief and empathetic HEEL ERG
12. Zijn erg verbonden met de natuur en de dieren JA
13. helende krachten. JA heeft men moeder ook
14. Zijn erg geintreseerd in kristallen Ja heb vanaf toen ik klein was al stenen gespaart ben alleen gestopt
15. Discusieren vaak over engelen, gidsen en herinneringen van vorige levens. eigenlijk niet, Weet wel dat het er is en heb wel gevoelens erover maar geen beelden...
16. Zijn uitzonderlijk artistiek en creatief niet uitzonderlijk, vind ik van mezelf
17. hebben een voorkeur voor vegetarische maaltijden en sappen voor het “normale eten” sappen wel vegetarisch vind ik iig niet erg maar een steak ook niet..
18. Ze kunnen vreesloze ontdekkers en klimmers zijn met een verbazingwekkend gevoel voor balans. onduidelijk omschreven
19. Deze kinderen stralen ongelofelijk veel liefde en kracht uit. JA iedereen kan het met mij vinden ik ook met iedereen
20. Ze kunnen het met bijna iedereen wel goed vinden ja dat bedoel ik
21. Ze kunnen karakters van andere mensen over nemen, als ze een tijdje met hun opschieten ja en ook stemming veranderen
22. pikken makkelijk emoties van andere mensen op en kunnen hierdoor beinvloed worden idd
Okey ben ik nou een Nieuwetijdkind?
grtz