Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 22:22:08

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: maak me zorgen
BerichtGeplaatst: 03-11-2004, 22:07:08 
Feniks
Feniks

Hey jongenss...

Ik moet gewoon ffe wat kwijt het heeft niks met spiritualiteit of paranormaalheid te maken maar maak me zo'n ontzetttende zorgen. :cry:

Mijn moeder heeft zomer 2003 een hartinfarct gekregen. Heb dit allemaal in mijn eentje echt meegemaakt heb 6 uur alleen in het ziekenhuis toen gezeten, tewijl me vader tussen ziekenhuizen door reed op zoek naarons..
Heb toen te horen gekregen dat mijn moeder het niet zou halen enzo... maar nu....

Sinds enkele dagen voelt ze zich weer vreselijk en heeft last van haar hart.. hartklachten pijn die uitstraald enzo. :?
Vannacht heeft ze naar het schijnt een lichte infarct gehad... en ben gewoon zo bang. Ik wil haar niet kwijt.. ik kan nog zoveel van haar leren opzich... ik weet niet... het is geowon een gevoel van machteloosheid en woede die ik over me heb ik wou dat ik het kon overnemen of verhelpen.
Ik heb geprobeerd toen ik haar vandaag masseerde om iets weg te nemen maar het lukte me niet... misschien wou ik te erg ik weet niet maar wat me normaal wel lukt ging gewoon niet vandaag.... :?

Ik hoop zo dat het toch gewoon goed gaat...

Maar ze heeft gelukkig gezecht dat ze vanacht niet gaat afwachten als ze weer last krijgt gaat ze meteen naar een dokter... wel iets van geruststelling hoewel ik vaak niet vertrouwen heb in dokters... srpeek dit niet tegen mijn moeder uit hoor!

Naja ik moest dit ffe van me afschrijven.. hoop dat het mag hier in dit stukje... :oops:

Misschien weten jullie iets wat een infarct kan opheffen? ze gebruikt nu al 10 pillen per dag...en het helpt gewoon niet. Elke 2 maanden ligt ze bijna in het ziekenhuis... :? :cry:

Groetjes...

veronique :cry:

Berichtenonderwerp: Re: maak me zorgen
BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 10:08:32 
Groentje
Groentje

Beste veronique

wat erg zeg van je moeder .. ik denk dat ik ook heel bang zou zijn ik weet wel zeker !!!! .. dat massere helpte waarschijnlijk niet omdat je zelf gestress ben .. je wilt dat iets te graag maar 't helpt niet .. als je je zelf helemaal ontspant.. dan zal het je zeker lukken!!

ik heb zelf geen evaring met hart klachen van familie leden
dus daarbij kan ik je niet helpen

wens je daar bij heel veel sterkte!!

Groetjes missbambie

BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 11:17:48 
Reus
Reus

Jeetje zeg...ik ben er gewoon even stil van...

Ik weet helaas niets van genezen en al helemaal niet van het hart. Het kan ook door zoveel dingenkomen he. Generaliserend wordt e gezegd dat stress de nummer 1 oorzaak is van hartklachten geloof ik. Als dat bij jouw moeder ook zo is, dan kun je haar misschien wat rust toesturen. Dat zij rustig wordt en daarmee ook haar hart. Het zal geen wondermiddel zijn, maar misschien doet het haar goed?

Meis, heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.

Liefs
Kim

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 13:13:10 
Reus
Reus

Heel erg veel sterkte hiermee...

ik zal een kaarsje voor je moeder, jou en alle andere betrokkenen branden.

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 18:30:35 
Feniks
Feniks

hoi bedankt dat jullie het wouden lezen.. het doet me erg goed om te weten dat ik toch niet alleen sta en dat er zeker mensen zijn die ern aar willen luisteren... thanks....

groetjes, veronique

BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 19:27:01 
Reus
Reus

:) Tuurlijk zijn we er voor je

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 05-11-2004, 12:55:57 
Reus
Reus

Meisje, wel leven met je mee.

Blijf volhouden en probeer niet te veel te denken met "wat als...", dat brengt al een stuk rust in je.

Sterkte

BerichtGeplaatst: 06-11-2004, 16:27:10 
Feniks
Feniks

thanks allemaal... het gaat helaas nog steeds niet beter met mijn moeder... maar denk dat ik gewoon positief moet blijven denken.
Heb wel eens gehoord dat als je zelf de moet opgeeft het op iemand anders kan overslaan....

Dus ik blijf geloven ook al is er toch wel een angst...

liefs, veronique

BerichtGeplaatst: 08-11-2004, 14:13:16 
Reus
Reus

Blijf inderdaad moet houden lieverd,

ik denk nog steeds aan je, heb je nog nieuws?

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 08-11-2004, 20:38:49 
Feniks
Feniks

hoihoi

op het moment is ze nog erg benauwd, + pijn uitstralingen naar haar borst niet leuk dus.

Heb haar aangeraden wt jij zei tegen mij over groen binnen te laten voor je chakra bij je hart... maar ze staat open voor paranormaalheid maar ze vond dit geloof ik onzinnig... terwijl ik haar had willen helpen met de meditatie bij mij ging het wel makkelijk.. en wou haar dit ook laten doen op de manier hoe ik het deed.. maar niet dus...
:cry:

Maar ik hou hoop... hoe send you trouwens groen naar iemand toe? Wat jij me vertelde?
Moet iemand dan echt er open voor staan of hoe doe je dat?

liefs, veronique

BerichtGeplaatst: 08-11-2004, 20:54:14 
Reus
Reus

Energie sturen kan altijd, of ze er wel of niet open voor staan. Het helpt wel als ze er open voor staan, maar hoe dan ook, de energie zal sowieso aan komen.
Wat je doet is je visualiseert een groene straal licht vanuit het universum, in jouw kruin en door je handen neer je moeder, net als met magnetiseren, alleen dan op afstand. Zo ben jij het medium en stuur je groene energie naar je moeder. Deze ontvangt het sowieso.
Veel succes meisje, en we denken aan je.

*knuff*

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00