Deze keer is het interview gedaan door Positiv.
Super!!
Hoe ben je zo in het spirituele terecht gekomen en waarom boeit het jou? Ik was op internet op zoek naar een spreekbeurtonderwerp, en kwam toen op deze site.
Ik heb altijd wel geloofd dat er iets bestond naast dit leven, maar nu weet ik het haast zeker, en ik vindt het wel interessant.
Wat vindt je het mooiste/interessantste aan het spirituele/paranormale? Dat er altijd nog wel geheimen zijn, en er valt altijd nog wel wat te ontdekken, en dat ik nog veel bij moet leren.
Wat doe je voor werk/opleiding? Ik zit op de middelbare school, zit volgend jaar in 4 VMBO-T.
Als je het mocht kiezen wat zou je dan graag willen worden later in je leven of wat wil je bereiken?Ik wil later graag leraar worden. Ik ben er nog niet over uit of het op de middelbare school is of op de basisschool, maar ikzelf denk de basisschool. En dan op de basisschool op Rhodos, Griekenland.
Wat wil je iedereen voor boodschap mee geven?
Blijf jezelf, en geniet zoveel mogelijk van het leven!
Als je iets in je leven zou kunnen veranderen, wat zou dat dan zijn? Dat ik zelfverzekerder ben.
Is er iets waarmee je geen vrede kan hebben? Met sommige dingen uit mijn verleden.
Ben je op het moment gelukkig? Ja!
Wat was er eerder het kip of het ei? Moet je aan God vragen
Het volgende interview zal met Jumpy zijn.