Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-12-2024, 14:03:26

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-03-2005, 10:21:17 
Nimf
Nimf

Het zal wel meer toeval zijn hoor, maar op het moment zelf en nu nog vind ik het erg toevallig en vaag.

Ik ree op me verzorgpony, kwam bij de stal en een meisje ( die absoluut niet aardig tegen me was) moest dus op me verzorgpony, ik werd er half afgesleurd, dus ik boos, fluister in de oren van me verzorgpony, blabla, gooi haar maar eraf alsje de kans krijgt, blabla. En jawel het meisje kwam terug en was helemaal boos, en ze zei; die stomme pony heeft me erafgedonderd!..vond het errug toevallig. ( haha :oops: )

BerichtGeplaatst: 02-03-2005, 10:30:34 
Reus
Reus

hahaha... wij mogen dus wel uitkijken met jouw misgunnen van anderen :wink:

BerichtGeplaatst: 08-03-2005, 20:34:50 
Groentje
Groentje

Echt veel ervaring heb ik niet met telepathie, ik heb meestal gewoon met mensen die ik erg mag dat ik precies of ongeveer weet wat ze denken. Dat is toch al wat, denk ik. Als ik met iemand oogcontact heb (dat is voor mij vrij belangrijk, anders lukt telepathie niet echt bij mij) is er een soort flits en ik weet waar hij/zij aan dacht. Een vriendin en ik doen altijd een soort spel: de een zit gewoon te zitten en de ander probeert te weten te komen waar de ander aan denkt. Dit heeft voor mij erg geholpen om mijn telepathische vermogen te vergroten.

BerichtGeplaatst: 29-07-2005, 15:06:48 
Groentje
Groentje

Mijn vader is sinds minstens 20 jaar telepathisch met een Meester van Wijsheid, Meester Morya (voornamelijk toch). Hij geeft lange persoonlijke boodschappen voor mensen, ondertussen zijn er al verschillende duizenden mensen die zo'n boodschap gekregen hebben. Telkens raakt het de mensen heel diep en geven de boodschappen hen troost of liefde of ook heel precieze raad. Soms geeft Meester Morya cursussen en daar worden boeken van gemaakt. ( http://www.mayil.com )

Zelf kan ik er sinds een tijdje ook wel wat van. Ik heb er eerst een soort cursus voor gevolgd, daar heb ik een systeem geleerd en toen ik dat onder de knie kreeg, heb ik er mijn eigen weg mee gevolgd. Ik gebruik het in eerste plaats om te communiceren met mijn kleine zus die niet kan spreken, maar ook om mijn dieren in mijn omgeving te praten en ook met mijn eigen ziel en met God. Als jullie er meer willen over lezen: http://www.marieweb.be
Je mag me ook steeds nog vragen stellen als je die hebt. Ik beantwoord ze graag!!

lieve groetjes

BerichtGeplaatst: 01-11-2007, 14:45:19 
Reus
Reus

Hallo!
mijn ervaring met telepathie is dat ik meestal als ik aan iemand denk die persoon me dan belt, of ook een keer liep ik in het winkelcentrum en had ik het over een meisje die in engeland is gaan wonen over dat ik haar al zolang niet gezien had, terwijl ik het echt nooooit over haar heb, en 1 minuut daarna loopt zij ineens langs haha dat was wel apart..
of dan zit ik op de bank en dan ben ik een liedje aan t zingen en dan zet ik de tv op mtv ofzo en dan gaat t liedje precies verder bij waar ik was gestopt met zingen haha
en ook dat ik meestal wel weet wat we gaan eten of wat er met iemand aan de hand is ja dat heb ik ook wel vaak, vroeger nam ik altijd iedereen zijn pijn over maar dan was het bij hun weg en bleef het bij mij dus ben me er voor af gaan sluiten en nu heb ik het niet meer zo erg.. en voor de rest jah.. valt het wel mee eigelijk ik let er niet echt op ... :D

groetjes

BerichtGeplaatst: 03-11-2007, 12:21:32 
Elf
Elf

Ik vind telepathie in deze een erg vage term. Veel dingen die mensen hier opnoemen zou ik opvatten als heldervoelend, helderhorend of een vorm van intuitie...
Is telepathie niet eerder het overnemen van gedachtes?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00