Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 03-01-2025, 16:14:25

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Je trilling verhogen
BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 02:58:14 
Reus
Reus

neske schreef:
Carina schreef:

Citeer:
nou ja, een verhoging van trilling is de eerste periode dus echt geen pretje

Wat ervaar je dan Carina?

Groetjes Vanessa.

Het is vaak de eerste periode een soort van schoonmaak. Zoals ik al eerder heb gezegd, krijg ik dan te maken met blokkades die in de weg zitten, oude pijnen komen omhoog, je wordt met jezelf en je verleden geconfronteerd. Dit brengt allemaal vele emoties met zich mee, je wereldje wordt even door elkaar geschud. Natuurlijk kom je er sterker en "beter" uit, maar toch, je moet door die periode van janken, boosheid, schuldgevoel noem maar op heen.

Vaak is het bij mij ook nog zo dat ik overal ontstekingen krijg. In mijn knieen, heupen of in mijn rug. (ook nog diarree) Die negativiteit moet er uit, en snel. Om op dat hogere niveau zuiver te kunnen blijven. Bij mij is dat dus niet alleen emotioneel, maar ook lichamelijk.

Bij iedereen zal dit anders zijn waarschijnlijk, iedereen zal zijn eigen zwakke lichamelijke punten hebben die op deze momenten erger worden.

Zo duidelijker?

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 07:55:24 
Nimf
Nimf

IK heb zelf ook die dingen die jij beschrijft Carina, maar betekent dit dan ook meteen dat ik bezig ben met een soort schoonmaak?

BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 15:15:17 
Reus
Reus

Zou kunnen, hoeft niet.

Dit zijn de dingen waarvan ik normaal ook last heb, het is in zo een periode alleen heviger aanwezig. Dus als ik ontstekingen heb, hoef ik niet in een verhoging te zitten. Maar als ik in een verhoging zit, kun je er donder op zeggen dat ik hevige ontstekingen krijg ;)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 15:28:29 
Nimf
Nimf

okay duidelijk :). Ik blijf maar met meditatie proberen dan, kvind het wel moeilijk om uit te zoeken hoe het nou precies moet enzo.

BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 17:10:24 
Nimf
Nimf

komt het niet vanzelf?

BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 17:41:41 
Reus
Reus

Ja ik denk dat het allemaal vanzelf komt met je ontwikkeling Indira ;)

BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 19:16:58 
Nimf
Nimf

:oops: ik bedoelde eigenlijk in het algemeen

liefsss

BerichtGeplaatst: 13-07-2005, 21:37:47 
Dank je wel Carina :wink:

BerichtGeplaatst: 23-08-2005, 14:17:32 
Groentje
Groentje

carina schreef:
Zou kunnen, hoeft niet.

Maar als ik in een verhoging zit, kun je er donder op zeggen dat ik hevige ontstekingen krijg ;)

Hallo Carina, ik wil hier even iets over zeggen.
Die lichamelijke ''bijwerkingen'' hierbij komen door middel van een blokkade; omdat je op dat moment één of bepaalde chakra's (energiewielen waardoor de universele energie in je lichaam wordt verdeeld) blokkeert .

Een advies is dus om je zo min mogelijk te laten opjagen, ontdoe je van alle mogelijke stress (verkramping), nare gevoelens en verdriet, en probeer vooral niet de piekeren over mogelijke problemen (hierdoor krijg ik soms nog weleens buikpijn en dergelijke als ik er even niet op let).

De methode die ik gebruik is vrij simpel: Stel je open, ONTSPAN, laat alle problemen gewoon LOS (zoveel als mogelijk is) , en probeer je negatieve energie naar de grond te laten gaan.

Sporten is inderdaad goed voor de doorstroom van energie, het is hoe ik het zelf ook ervaar. De laatste tijd ben ik zelfs een paar keer over mijn grens gegaan van wat ik dacht aan te kunnen, ik betwijfel echter toch wel een beetje ofdat je trillingsniveau hierdoor verhoogd wordt, in ieder geval voel ik het wel zo dat mijn doorzettingsvermogen erdoor verhoogd wordt.

BerichtGeplaatst: 24-08-2005, 18:25:35 
Reus
Reus

Ja juist, als je trilling verhoogt zijn die blokkades weer belangrijker om opgelost te worden ;)

Geloof dat het in voorgaande blz ook gezegd is ;)

Ben het helemaal met je eens :)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 24-08-2005, 20:46:42 
Nimf
Nimf

Wat ik persoonlijk bij mezelf merk, is dat ik praktisch geen fysieke klachten heb terwijl ik toch veel bezig ben met mezelf.
En dan bedoel ik dus vooral het opruimen van dingen en dingen verwerken (oudzeer).
Maar heb geen pijnen, huid problemen, geen hoogtevrees, claustrofobie, helemaal niks nada noppes.

Fysiek voel ik de nodige dingen wel... pijn in mijn borst (hartzeer) is een van de grootste "klachten" die ik heb.
En dan ook nog eens een oogspiertje dat trilt, en deze trilt al nu zo'n paar weken non-stop 24 uur per dag.
Soms kan door de emoties heel wat in mijn buik gespannen voelen.
Maar echt pijnen, krampen, en dat soort dingen... nee...
Als er ook wat mankeert, wat soms heus natuurlijk wel eens voor komt, dan healt mijn lichaam zich ook razend snel.
Of het nu een pols kramp is wat op RSI lijkt (dat was even schrikken), of mijn rug die wat stijf is door een zit houding en zeer doet... binnen no-time is het opgelost.
Hetzelfde geldt voor mogelijke maagkramp door dingen zoals eten of stress.
Heel luxe als ik de meeste mensen zo hoor klagen over hun lichaam soms! :shock:

Heb ik dan een sterk lichaam?
Ik ben een persoon die veel eist van het lichaam, het moet gewoon werken, het moet gewoon draaien, einde verhaal.
(Soms ben ik niet fair bezig want ik luister de laatste tijd qua slapen en eten slecht naar mijn lichaam, ben het er echt lekker van het nemen nu ik even geen werk heb!)
Zeker omdat ik emotioneel gevoelig ben, eis ik een "sterke tank" die tegelijkertijd toch heel slank in bouw is en super lenig en flexibel.
And that's what I got! :)

Doch zijn alle mentale glitches en issues die ik heb ook geen feest hoor.
Soms twijfel ik wel of ik het niet andersom zou willen hebben, zoals de meeste het dus hebben... :(

Laatst gewijzigd door Darkwolf op 25-08-2005, 12:25:01, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 25-08-2005, 01:11:02 
Groentje
Groentje

Het heeft volgens mij te maken met het aura die het lichaam kan helen dankzij de energie die erdoor stroomd. Hoe beter je je voelt, of hoe beter je jezelf toestaat te voelen, hoe beter de energiedoorstroom tot zijn recht zal komen.

Het lichaam kan echter ziek worden door een wat verstoorde of negatieve geestelijke (denk)toestand, omdat de uitstraling hierdoor minder is, of er onstaan blokkades door juist te hevige werking van de chakra's door hevige emoties. Bij mensen die ''gehealed'' worden worden dan ook vaak blokkades opgespoord welke door magnetisering (of Reiki of wat dan ook)opgeheven kunnen worden, zodat hun eigen energiestroom weer vrij baan kan krijgen.

BerichtGeplaatst: 25-08-2005, 12:31:58 
Nimf
Nimf

Dan moet ik dat eens gaan laten doen.
Want blokkades heb ik wel degelijk, en stijve spieren ook trouwens.
Vooral bij mijn schouders.
Niet dat ik er last van heb, maar Angel schrok wel even toen ze me masseerde op het strand op de paardrij meeting.

BerichtGeplaatst: 25-08-2005, 17:35:37 
Groentje
Groentje

Waarvan schrok ze dan precies?

BerichtGeplaatst: 25-08-2005, 17:57:25 
Nimf
Nimf

Maan schreef:
Waarvan schrok ze dan precies?

Dat het zo achtelijk vast zit tot her en der een paar "knopen" aan toe.
Het was en is -blijkbaar- heel erg. :?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00