Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 12:09:49

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 21-10-2005, 09:41:16 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 14-08-2005, 10:13:50
Berichten: 161
Locatie: `s-Gravenzande
ik lees weleens dat pendelen gevaarlijk is omdat er bijvoorbeeld een 'slechte entiteit' bij je kan komen. Ik vraag me af of dit ook echt zo is en of er mensen zijn die hier ervaringen mee hebben.

Gisteren gaf mijn pendel heel andere 'antwoorden' op de vragen die ik eigenlijk altijd stel...dat vond ik best raar want het waren vragen waarvan het antwoord niet echt kan wisselen.
Ook had ik laatst toen ik die kamer in liep een beetje een bang gevoel...en toen moest ik dus hieraan denken(dat er 'negatieve entiteiten' aangetrokken kunnen worden).

Weet iemand hier meer over?

_________________
love makes the world go round


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 21-10-2005, 16:00:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Mijn persoonlijke mening is dat dat niet kan. Want een pendel is niet meer of niet minder dan een voorwerp dat voor jou je innerlijke weten duidelijk maakt. De antwoorden die de pendel geeft komen puur uit je eigen energie. Het is niet zo dat iets of iemand anders je pendel beweegt.
Met iedere manier van channeling bestaat het 'gevaar' dat er een negatieve energie tussenkomt, maar zolang jij sterk en positief bent zal dat naar mijnmening niet gebeuren. Ik heb het tenminste nog nooit meegemaakt, hoe ik ook channel. Vraag desnoods je gidsen om bescherming en zet jezelf en de kamer in het witte licht voorje gaat pendelen. Dan is het gevaar nog kleiner ;)

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 21-10-2005, 16:04:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-12-2004, 20:34:20
Berichten: 88
Hoi..,

Er schuilen altijd gevaren in pendelen....dus ik denk...en weet het wel zeker dat nu iemand anders jouw pendel beinvloed.Ik zou er mee stoppen...het is zo..dat je niks kunt afdwingen van je Gids....of van het Hogere...daarom heeft pendelen ook geen zin.Je zult enkel "zwervers" aantrekken.....of helemaal niemand...en dan zkan het ook nog is je eigen beinvloeding zijn.

Je kunt beter...je gevoel ontwikkelen...met pendelen houd je dit tegen...maak je keuzes..op je eigen ingeving/gevoel...dat is de weg.

Kevin..!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 21-10-2005, 16:12:14 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
Je merkt zelf wel of het goed voeld voor je of niet. Luister altijd naar je gevoel. Maar ik denk net als kimminita dat je gewoon jezelf te raad gaat. Anders is tarot leggen ook gevaarlijk. Dat is dan een beetje krom.

Het gevaar schuilt wel in een verslaving. Maar dat is met alles, zoals tarot leggen of bijvoorbeeld zelfs horoscopen leggen en noem maar op.

xxx Indira

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 02-12-2005, 20:42:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-12-2005, 20:36:39
Berichten: 3
Locatie: enkhuizen
Hallo volgens mij is pendelen, wanneer je er geen verstand van hebt gevaarlijk. Mijn zus heeft ook een periode gependeld en hield er 3 entiteiten aan over die in haar waren zitten.Inmiddels zijn ze door een ervaren iemand verwijderd. Wanneer je aura open is moet je zuks zeker niet doen. Ook wanneer je bang bent schijnt het entiteiten aan te trekken. Ik kan ook mensen die pendelen en hebben nergens last van, maar van je eigen weet je niet of je aura open is


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 03-12-2005, 20:08:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-11-2005, 13:40:40
Berichten: 3
Locatie: België, Limburg
uhm ik pendel zelf ook, int begin kende ik er ook niet veel van, maar dat leer je met het te doen.
volgens mij kan je er geen slechte entiteiten mee aantrekken fzo


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 03-12-2005, 23:43:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2005, 22:57:10
Berichten: 206
Locatie: Amersfoort
Het is zo als Kimminata verteld. Het heeft feitelijk niets met het voorwerp te maken maar puur met jezelf. Overigens zijn weinig zaken gevaarlijk als je liefde het werk laat doen. Maar aangezien de meeste nog vele angsten kennen trekken ze aan wat deze energie uitstraalt.
Maar waarom zou je uberhaupt een pendel gebruiken? Alle antwoorden zitten zijn al in jezelf aanwezig. Het is alleen een kwestie van leren luisteren naar je eigen hart.

Leef in Liefde,

edger

_________________
De enige manier om het lijden te boven te komen is om ook afstand te doen van het genot. Vivekananda


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 04-12-2005, 14:57:52 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2004, 18:58:20
Berichten: 760
Locatie: Zuid-Holland
Ik sluit mijzelf aan bij Kimminita en Edger on this one! :)

_________________
--- http://www.cmdforum.nl ... Een forum betreft alles over communiceren met dieren en meer! ---


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 27-12-2005, 16:55:23 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
Ik heb ook de drang om te pendelen. Maar een medium waar ik al vanaf mijn geboorte kom, zei me dat ik niet mag pendelen als ik degene niet zie, of als ik niet 100% weet van wie de andtwoorden komen. Voordat ik ging pendelen, deed ik eerst aarden, dan mezelf in het witte (positieve) licht zetten en dan pas pendelen. Maar het pendelen is bij mij meer uit ongeduld. Ik weet dat ik over een tijdje een grote ontwikkeling doormaak en ik kan niet echt het geduld opbrengen. Ik wil NU teveel. En ik moet wachten tot de dingen komen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 24-01-2006, 15:13:57 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 08-11-2005, 15:24:53
Berichten: 144
Locatie: Amsterdam
Ik snap niet zo goed wat hier allemaal gezegd word, een collega van mij pendelt/test mij bijna wel 1 keer in de twee weken. Iets wat ik ken als NEI (wat ik zelf ook nog wil gaan leren)ken het spreken met je onderbewustzijn. Het eerste wat zij doet is zich aarden en vragen of ze mij mag testen. Nou het heeft me tot nog toe alleen nog maar geholpen en haarzelf ook! Goed, voor ze gaat testen aard ze zich en vraagt toestemming om te testen en of de situatie en omgeving geen bezwaar zijn voor het testen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pendelen gevaarlijk
BerichtGeplaatst: 07-02-2006, 17:19:16 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2005, 16:26:04
Berichten: 813
Locatie: Limburg
maar entiteiten kunnen gedachte lezen ook lagere, dus als je contact krijgt met een lagere entiteit kan die zich voordoen als jouw overleden opa of oma of ,,,,.
De lagere entiteiten zijn niet bewust slechte entiteiten maar entiteiten die blij zijn eindelijk eens gehoord te worden.
Ze zullen er dan ook alles aan doen om je aandacht vast te houden,
ook als daar een leugentje voor nodig is.

vision

_________________
Afbeelding


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl