Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 23:38:24

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Wat is dit?
BerichtGeplaatst: 30-10-2005, 22:29:59 
Groentje
Groentje

hey hallo allemaal

effe een vraagje?
hoe maak je contact met je gids?
ik heb het al wel een aantal keren geprobeerd , ik maakte mijn hoofd helemaal leeg en toen het leeg was vroeg ik een aantal keren of ik contact mocht hebben met mijn gids.
maar het is me nooit gelukt ( misschien doe ik wat verkeerd)
wel is er een voorspelling bij mij gedaan en die vertelde mij, dat mijn gids een oudere man was , een gelig persoon en die mij beschermd.
maar hoezo gelig ? heeft hij veel gerookt ?of is hij een chinees?
maar ja goed hoe krijg ik dus die contact want ik zou dat erg speciaal vinden om met mijn gids contact te hebben.
of hij nu koud of warm aanvoelt maakt wat mij betreft niks uit als ik in ieder geval maar wat voel.
want zoals ik het geprobeerd heb, voelde ik dus niks

gr tessa

BerichtGeplaatst: 31-10-2005, 08:51:34 
Nimf
Nimf

Heyhey,

Kijk eens hier;Afbeelding

Bij mij werkt dat goed. Al heb ik het pas 1 keer gedaan, een tijdje terug. Het werd ineens zo licht en rustig en tegelijk onrustig bovenaan, en nog wel meer, dat ik bang werd, en alle 10 de treden wel 10 keer in me gedachten af ben gerent haha... Sindsdien nooit meer gedaan, en als het er wel tijd voor wordt dan merk ik dat vanzelf wel dat ik er aandacht voor krijg, maar....voorlopig eventjes niet :P. Niet voor mij van toepassing.

( misschien is het nog niet aan jou besteed? of ben je bang, als ze er eventueel zijn/bestaan, dan hoeft het geloof ik nog niet te betekenen dat iedereen gewoon contact kan maken. maar misschien merk je nu wel wat. )

succes.

xxx Indira

BerichtGeplaatst: 31-10-2005, 10:49:24 
Groentje
Groentje

hallo allemaal

heb gisteren avond een apart gevoel mee gemaakt!
gisteren was ik in mijn hoofd intens bezig om graag contact met mijn gids te krijgen , ik wilde het zo graag! ( ik moest er echt de hele dag aan denken).
gisteren avond toen ik op bed ging liggen , dacht ik weer even aan mijn gids zovan wie is het ?hoe zou mijn gids eruit zien?
opeens kreeg ik een heel warm gevoel op mijn hoofd , ik denk dat mijn gids een hand op mijn hoofd had gelegt en ik kreeg een gevoel van meid maak je geen zorgen als de tijd er rijp voor is krijg je mij van zelf wel te zien.
ik werd er zo rustig van dat ik meteen in slaap viel.
nou vandaag heb ik het weer eens geprobeerd! eerst mijn hoofd leeg gemaakt daarna de trap opgelopen om daar mijn gids te ontmoeten.
toen ik boven aan de trap kwam stond daar mijn schoonvader ( die leeft nog) en daar heb ik ook niet echt een superband mee , ik ben in mijn hoofd meteen de trap weer afgegaan , ik moest helaas tot de conclusie komen dat mijn hoofd dus niet echt leeg moet zijn geweest.
een ding weet ik nu zeker mijn gids is gisteren echt even langs geweest en ik moet accepteren dat ik het even los moet laten want te graag willen werkt niet.
de tijd is er nog niet rijp voor!
afwachten maar

groetjes tessa

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00