Hoi luitjes,
Afgelopen vrijdag/zaterdag is mijn neef plotseling overleden, de oorzaak van zijn overlijden weten ze nog niet.
Nu kon ik zaterdag avond niet goed slapen, ben uit eindelijk in slaap gevallen en een uur tot anderhalf uur later werd ik weer wakker.
Er was iets in mijn slaapkamer dat me aant pushen was. Ik moest me omdraaien en kijken maar ik durfde niet en omdat het me zo aan het aandringen was raakte ik bijna in paniek. Eerst dacht ik het is misschien mijn neef en toen dacht ik dalijk is het iemand anders omdat ik al vaker wat gezien heb in mijn woning.
Vanuit die paniek heb ik mijn vriend aan de haren getrokken, kon er niks aan doen ik wou dat hij wakker werd en misschien kon zien wat het was.
het is alleen als mijn vriend slaapt dan krijg je hem van geen kanten wakker, heb nog geprobeerd om te schreeuwen maar dat lukte niet.
Uiteindelijk heb ik gevraagd of die gene wat in de kamer weg wou gaan, omdat ik nog niet klaar ben om ermee om te gaan, en toen was het gelukkig weg.
de dag ernaar was ik met mijn zusje aant msne en ik had het er over wat er gebeurt was, ik zet het licht aan en de stoppen sloegen door.
Ik schrok me kapot toen dat gebeurde, was de eerste keer dat op de boven verdieping de stoppen door sloegen.
wie weet wat het zou kunnen zijn geweest?
wie heeft er ook zoiets mee gemaakt?
Groetjes van Bubbles