Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 24-12-2024, 18:45:35

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: entiteit bij mijn broertje?
BerichtGeplaatst: 29-12-2005, 10:25:49 
Groentje
Groentje

Mijn broertje is 11 ziet zelf al enkele jaren entiteiten. Ze komen zelfs bij hem om dingen te vertellen. 3 week geleden kwam me broertje met het verhaal over die cafémoord in haulerwijk! Dat is een dorpje vlakbij ons. Dr was een entiteit die hem wat liet zien wat er gebeurd was... Hier schrok me moeder zo van.. maar we praten er verder niet egt over met mijn broertje omdat hij nog zo jong is....

Maar dus even op het onderwerp te komen:
Enkele weken geleden was me broertje met een vriendje T aan het spelen. Een kennis van ons die paranormaal is zegt dat T een Slechte invloed heeft op mijn broertje. Als me broertje met T speelt doet hij dingen wat hij nooit doet! Dit viel ons ook zelf al op. Maar voor 3-4 week geleden kwam me broertje met T thuis om te spelen. Me moeder die zag me broertje met T de garage binnen lopen en nog een blonde jongentje met een hele aparte kleur gele jas. Me moeder had die jongentje nog nooit eerder gezien. Toen me moeder aan me broertje vroeg wie dat jongentje was zei me broertje ik speelde alleen met T we waren met zijn 2en. Toen me broertje met T voor in het park bij ons aan het spelen was Zag ik ook dat blonde jongentje met die gele jas. Onder het avond eten vroeg ik dus aan mijn boertje wie dat jongentje was. Weer zei hij er was verder niemand bij ons! T zei precies het zelfde we speelde met z'n 2en.

Voor mijn moeder en mij is het nu een raadsel wat/wie het geweest kon zijn. Alleen mijn moeder en ik hebben dat jongentje gezien.

-x-
kleurtje

Berichtenonderwerp: Re: entiteit bij mijn broertje?
BerichtGeplaatst: 29-12-2005, 16:14:32 
Reus
Reus

Is die T een jongen of entiteit?

BerichtGeplaatst: 29-12-2005, 19:04:42 
Groentje
Groentje

Die T is die jongen het vriendje van me broertje ik wil het liefst geen namen noemen..
Die entiteit weten we nie wie dat is.

-x-
kleurtje

BerichtGeplaatst: 30-12-2005, 00:04:22 
Nimf
Nimf

ik snap je vraag niet goed.
Uit jouw verhaal maak ik op dat jullie dachten dat de jongen met de gele jas een entiteit was. Waarvan ik het gevoel heb dat dit niet zo is.
Ik denk ook dat jullie hem rustig zijn gang moeten laten gaan en dat als hij er klaar voor is en zich volledig begrepen voelt, en vertrouwd om erover te praten dat hij dit ook wel zal doen.

BerichtGeplaatst: 30-12-2005, 11:31:50 
Kabouter
Kabouter

Hmm jah...

Dus als ik het goed begrijp dan zeggen je broertje en T dat ze samen speelden zonder een derde persoon.
Het zla kunnen dat het een entiteit is maar als ik er zo over nadenk dan klopt het niet echt.
Je vertelde dat je broertje entiteiten kon zien en met ze kon communiceren dus als er een entiteit bij was zal hij dat zelf toch wel merken ofzo.
Maargoed ik denk teveel door het zal ook makkelijk kunnen dat je broertje het niet kwijt wil hoor.
Het is al moeilijk genoeg voor volwassenen om er mee om te gaan dus laat staan voor een kind van 11.
knuffel sharona

BerichtGeplaatst: 30-12-2005, 12:07:41 
Nimf
Nimf

als je broertje entiteiten ziet, en het was er echt, dan ontkent je broertje het toch niet? ( kan wel, dat hij bang is) maar dan is het raar dat jullie het ineens zien....

Misschien was het een vriendje, waar hij ook mee wou spelen maar dat je moeder liever geen 2 vriendjes in huis heeft.

xxx Indira

BerichtGeplaatst: 30-12-2005, 12:38:27 
Nimf
Nimf

Volgens mij willen jullie het te graag zelf zien!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00