Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 03-01-2025, 14:16:46

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: licht
BerichtGeplaatst: 18-01-2006, 14:11:39 
Groentje
Groentje

Hoi

Ik heb een vraagje. Mss is er ergens op t forum al wel eens iets over gezegd maar ik kon t niet vinden. Dus ik hoop dat iemand weet wat dit betekent: ik heb nu 2 keer dezelde ervaring gehad, ik lig savonds in bed, lig met m'n ogen dicht te denken. Ik val moeilijk in slaap en meestal ben ik ook nogal bang snachts dus ik lig tot een uur of 2 met het licht aan. nadat ik het licht uitdoe verschijnt er een duidelijk wit/lichtpaars licht boven me, golvend en het draait rondjes om me heen, vloeit naar boven uit. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar het is heel erg mooi iig. Het gebeurt alleen als ik gemediteerd heb van te voren. Maar dat doe ik vaker en het gebeurt niet altijd. Het duurt ongeveer 5 minuten en daarna is het weg.
Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat ik hier mee moet, ik weet wel dat het iets moois is want ik krijg er een fijn en warm gevoel van.

xx

Berichtenonderwerp: Re: licht
BerichtGeplaatst: 18-01-2006, 16:25:35 
Reus
Reus

Ik weet het niet zeker maar ik krijg het gevoel dat het je beschermengel of je gids is..Waarschijnlijk komt dat doordat je gemediteerd hebt, je er meer open voor staat ofzo. Je zei dat je er een fijn en warm gevoel bij krijgt. Meestal is dat dan het teken dat je beschermengel bij je is.

BerichtGeplaatst: 18-01-2006, 20:23:44 
Groentje
Groentje

hoi hoi ik zie het ook 's avonds voor ik ga slapen....ik geniet ervan ..ik zie het als healing en het geeft mij rust....ik voel ook dat het van mijn Gids of beschermengel is...

mag ik je nog iets meegeven?
probeer met je licht uit te gaan slapen en verman je tegen angst...
ik weet ervaringen zijn soms heel indrukwekkend en soms ook angstig ...voor het onbekende.....maar door angst kweek je bijzelf onzekerheden en voel je dingen die er niet zijn......

zorg voor rust op je kamer en zeg ook echt zo ik ga nu slapen en jullie blijven buiten...bij mij helpt dat...ik werd er ook weleens gek van en dan hoor je ook van alles!

hult jezelf in wit licht en vraag om bescherming........

ik zeg elke avond:
ik ben krachtig en voor niemand bang.
ik ben heer en meester over mijn eigen lichaam.
niemand mag misbruik maken van mijn zuiverheid.
ik geloof in mijzelf
ik vertrouw op mijn innerlijke leiding en in mijn goddelijke leiding
ik ben licht en straal dit uit.

succes esmaralda

BerichtGeplaatst: 19-01-2006, 14:50:33 
Groentje
Groentje

wat een mooi stukje, Esmaralda! Ik hoor wel vaker van die teksen en ik geloof ook wel dat het zo werkt, maar meestal passen die teksten op de een of andere manier niet bij me. Die van jou komt heel oprecht, mooi en krachtig over.

BerichtGeplaatst: 30-01-2006, 01:12:50 
Groentje
Groentje

hoi

bedankt voor de reacties!
Hele mooie woorden esmeralda. bedankt! :) ik ben idd bang savonds voor ik ga slapen, en daarom heb ik het licht aan. Hoewel ik mezelf in wit licht zet, blijf ik soms het gevoel hebben dat er bepaalde negatieve energie om me heen is. En ik ga dan ook vanalles horen en zien, en ik weet dan niet meer of het m'n verbeeling is, m'n angstdenken of dat het er echt is.
Ik heb geen idee of het er iets mee te maken heeft maar ik word smorgens altijd vermoeider wakker dan dat ik ben als ik ga slapen. Ik kan niet echt rust vinden snachts ofzo, ik droom heel veel en heb het gevoel dat ik snachts met vanalles bezig ben en overdag moet uitrusten daarvan. Dus de dingen die ik overdag wil doen lukken me 9 vd 10 keer niet en ik ben altijd futloos, en ik wordt er gek van dat er niks uit m'n handen komt iedere dag.

:roll:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00