Ik weet niet of iemand gister het programma heeft gezien over het genetisch manipuleren van dieren??
Vol woede en verbazing heb ik het programma gevolgt
kort samengevat gaat het over wat ze allemaal met dieren kunnen.. zo kunnen ze een muis zo groot als een olifant maken en een olifant zo groot als een muis
Zo zijn ze nu dus bezig om nieuwe huisdieren te kamen en verwachten over 20 jaar dat dat de nieuwe trend word in dierenwinkels over de hele wereld.. zo willen ze dus olifanten,tijgers en noem maar op zo maken dat ze niet groter als een kat worden
dolfijnen maken met armen en handen zodat ze ingezet kunnen worden tijdens oorlogen.
Mensen die nu denken dat kan niet? de eerste exemplaren waren dus al te zien op tv gister
en iedereen en alles in het programma vond het schitterend.. als je ook zag hoe ze met de dieren omgingen werd je er gewoon misselijk van.
Ook lieten ze zien dat de 1e varkens waren geboren waar ze een gen hadden uitgeschakeld die normaal zou zorgen voor een soort suiker op de organen van het varken. (normalevarkens hebben dus een soort suiker op de organen) dit was uitgeschakeld zodat het mogenlijk was om organen van varkens in mensen te plaatsen zodat het niet afgestoten zou worden wat dus wel gebeurt als die suiker er op zit.
Je kan al een hele discusie hebben over of het goed is om dieren organen te gebruiken voor menselijk overleven maar dat even hier buiten.
Nus is het zo dat de eerste transplantaties na omstandigheden goed verlopen.... Maar het erge is dat door deze organen er geheel nieuwe ziektes kunnen ontstaan waar de mens niet imuum voor is.
Maar doordat er geen "regels" voor zijn kunnen ze lekker hun gang gaan met grote kans dus dar er ziektes uit gaan breken waardoor er grote getalen aan mensen kunnen sterven... maar niemand die daar wat aan doet.
Het is zelfs al mogenlijk dat door de eerste "test" inplantaten er al ziektes kunnen uitbreken en zo de "moderne" landen al hevig kan treffen
Als ik zo het gehele programma zag denk ik alleen maar WAAROM? waarom moet de mens aan moeder natuur gaan klote? het is toch niet voor niks zo ? Ik ben van mening dat als je dus dingen zo gaat maken die niet zo bedoelt zijn door de natuur ( anders hadden ze wel zo geweest ) dat er alleen maar meer ellende van komt dan dat er nu al gaande is op deze aardkloot.
Een mooi voorbeeld was het aantal varkens dat gene had van een koe... er kwamen echt hele rare besten uit. En het erge was ze hadden ademhalingsklachten,nierklachten en konden niet lopen doordat hun moterijk ernstig was verstoord, de dieren zag je op de beelden ook echt krijsen van de pijn die ze hadden... en wat doen ze? Ze laten ze leven om te kijken hoelang het zou duren voordat ze sterven
het was echt zielig om te zien
Ik zeg als je aan moeder natuur kloot zal ze het ook genadeloos afstraffen.