Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-12-2024, 05:36:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 710 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 10:21:58 
Groentje
Groentje

..

Laatst gewijzigd door Ceres op 13-12-2014, 18:12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 19:18:07 
Kabouter
Kabouter

Ik voldoe ook aan een behoorlijk veel kenmerken, zo ben ik hooggevoelig en vegetariër. Via therapie is men er achter gekomen dat ik een lichte vorm van autisme heb, het zogenoemde syndroom van Asperger. Dat ik spirituele interesse heb, moge duidelijk zijn.
Heb ik dan ook nog eens een Nieuwe Tijds Kind-'syndroom'?

BerichtGeplaatst: 07-07-2005, 20:40:18 
Elf
Elf

Kyran schreef:
Ik voldoe ook aan een behoorlijk veel kenmerken, zo ben ik hooggevoelig en vegetariër. Via therapie is men er achter gekomen dat ik een lichte vorm van autisme heb, het zogenoemde syndroom van Asperger. Dat ik spirituele interesse heb, moge duidelijk zijn.

Dat bepaal alleen jij. Ben wie je bent wil je daar plakkertjes bij gebruiken doe dat. Wil je dat niet gooi ze over boort.

BerichtGeplaatst: 09-07-2005, 15:17:59 
Kabouter
Kabouter

Isis schreef:
Kyran schreef:

Dat bepaal alleen jij. Ben wie je bent wil je daar plakkertjes bij gebruiken doe dat. Wil je dat niet gooi ze over boort.

Dan kies ik voor dat laatste :D

BerichtGeplaatst: 19-07-2005, 15:44:47 
Groentje
Groentje

Ik ben een nieuwe tijds kind, in alles.. behalve dyslektie..
Ik heb er zo lang mee geworsteld, wat was er nouw snap je?
maar.. kunnen we er iets mee.. kunnen we er iets mee dat we het zijn?

BerichtGeplaatst: 17-08-2005, 22:36:01 
Groentje
Groentje

Dit zijn mijn puntjes. En ach het is maar een naam. Ik scoor bij alle drie aardig wat maar het meest bij nieuwe tijds kinderen. Toen ik er achter kwam half jaartje terug, viel er zoveel van mijn rare dingen op zijn plaats. Moest er door huilen van blijdschap. In ieder geval ben ik nu bezig met een boek over hoogsensitief, wat het zelfde is als hooggevoelig. Erg fijn dat daar boeken over zijn die je een helpende hand bieden en dat je merkt dat je niet de enige bent. Althans, was voor mij een hele opluchting. Als kind zocht ik altijd gelijkgestemden, maar heb nooit geweten wie dan, tot ik hier achter kwam.

BB Beltane

1. sterke wil JA
2. geboren in 1978 of later JA
3. Headstron GEEF FLAUE IDEE, WAT IS DAT?
4. creatief, met aristieke voorkeur voor muziek, juwelen maken, poezie enz JA
5. gevoelig voor verslavingen TELT ROKEN?
6. oude ziel JA
7. Intuitief, mogelijk met een geschiedenis van het zien van engelen en dode mensen JA
8. Geisoleerd door agressief gedrag of juist naar binnen gekeerd BINNEN IN
9. onafhankelijk en trots JA
10. Diepe behoefde om de wereld te helpen en dit groots aan te pakken MEESTAL WEL soms denk f****
11. vlagen tussen weinig zelfvertrouwen en zich groots voelend JA
12. vervelen zich gemakkelijk NEE
13. mogelijk de diagnose ADD/ADHD gekregen NEE, MAAR WEL ONDERZOCHT
14. rusteloos slapen, nachtmerries of moeite/ angst om in slaap te vallen NEE
15. geschiedenis van depressie/ zelfs zelfmoord gedachtes en pogingen JA
16. Op zoek naar echte diepe en blijvende vriendschappen JA
17. Ze binden zich makkelijk met planten of dieren JA
18. Het kunnen echte relschoppers zijn, aangezien het hun doel is ons over alle systemen te laten twijfelen, ze zoveel mogelijk af te breken, zodat het voor de volgende generaties makkelijker wordt om in te leven. Denkend aan de nieuwetijds en vooral de kristalkinderen. Het kan ook zijn dat ze zich overgeven aan het systeem en hierbij erg ongelukkig zijn, meestal komen ze op een latere leeftijd alsnog uit hun schulp om te doen wat ze moeten doen. MAG HET LEVEN MINDER DRUK, KLEINER, NET ZO RUSTIG ALS EEN DORPJE EN MINDER CHAOTISCH?!

Na de indigo’s zijn de nieuwe tijds kinderen gekomen. Wat de indigo’s hebben afgebroken proberen zij weer in harmonie te brengen. Ze zijn een tussenbrug tussen de Indigo’s en kristalkinderen.

1. geboren vanaf 1986 NEE
2. hooggevoelig JA
3. veel huilen als baby JA
4. verrassend wijze uitspraken doen voor hun leeftijd JA
5. leven vanuit Eigen Wijsheid JA
6. emotionele benadering van de omgeving JA
7. gevoeligheid voor stemmingen van anderen, scherp aanvoelen van spanningen SOMS HELAAS JA
8. reageren vanuit een sterk rechtvaardigheidsgevoel ALTIJD
9. druk of juist teruggetrokken gedrag JA EN IN UITERSTE
10. moeite met de motoriek JA
11. dromerig JA
12. origineel MEESTAL VOORLOPER
13. sterk intuïtief JA
14. buitenzintuiglijke ervaringen JA
15. dyslexie of dyscalculie DE LAATSTE rotcijfers...
16. voedingsintoleranties JA
17. ziektes, o.a. astma, huidaandoeningen, allergieën HOOIKOORST EN SOMS JEUK VAN DOUCHEGELLEN
18. sterke binding met de natuur JEP
19. vegetarisme WEL GEWEEST WERD ZO BLEEK DUS EET HET WEL WEER

De volgende generatie zijn de kristalkinderen. Zij zijn hier om harmonie en vrede te brengen. Ons te laten zien dat we elkaar moeten respecteren en liefhebben.

1. Geboren 1995 of later NEE
2. Bezitten grote ogen met een intensieve staar. Deze ogen laten een wijsheid ver boven hun jaren zien. Het lijkt alsof ze recht door je heen kijken NEE
3. Hebben magnetischerende persoonlijkhedenHave magnetic personalities. NEE
4. Are highly affectionate NEE
5. Ze beginnen laat met praten in hun jeugd NEE
6. Heel erg muzikaal, ze kunnen zelfs eerder gaan zingen dan gaan praten NEE
7. Gebruiken thelepatie en zelf uitgevonden gebaren taal om te communiceren NEE
8. Ze kunnen mogelijk de diagnose autisme of asperge krijgen JA
9. Are even-tempered, lief en liefhebbend JA
10. vergeven makkelijk anderen JA
11. Zijn hoog sensitief and empathetic JA
12. Zijn erg verbonden met de natuur en de dieren JA
13. helende krachten. JA
14. Zijn erg geintreseerd in kristallen en stenen JA
15. Discusieren vaak over engelen, gidsen en herinneringen van vorige levens. NEE
16. Zijn uitzonderlijk artistiek en creatief REDELIJK
17. hebben een voorkeur voor vegetarische maaltijden en sappen voor het “normale eten” JA een pil zou moeten voldoen :)
18. Ze kunnen vreesloze ontdekkers en klimmers zijn met een verbazingwekkend gevoel voor balans. NEE haha slechte mororiek he
19. Deze kinderen stralen ongelofelijk veel liefde en kracht uit. JA
20. Ze kunnen het met bijna iedereen wel goed vinden JA
21. Ze kunnen karakters van andere mensen over nemen, als ze een tijdje met hun opschieten JA
22. pikken makkelijk emoties van andere mensen op en kunnen hierdoor beinvloed worden JA

BerichtGeplaatst: 18-08-2005, 11:45:01 
Reus
Reus

Indigo's
1. sterke wil Niet echt
2. geboren in 1978 of later Ja
3. Headstron een beetje
4. creatief, met aristieke voorkeur voor muziek, juwelen maken, poezie enz ja
5. gevoelig voor verslavingen waarschijnlijk wel
6. oude ziel ja
7. Intuitief, mogelijk met een geschiedenis van het zien van engelen en dode mensen niet echt, vooral dat laatste niet
8. Geisoleerd door agressief gedrag of juist naar binnen gekeerd naar binnen gekeerd
9. onafhankelijk en trots ja
10. Diepe behoefde om de wereld te helpen en dit groots aan te pakken ja
11. vlagen tussen weinig zelfvertrouwen en zich groots voelend ja
12. vervelen zich gemakkelijk redelijk
13. mogelijk de diagnose ADD/ADHD gekregen ze hebben wel onderzoekne op me gedaan, maar daarin niets gevonden denk ik
14. rusteloos slapen, nachtmerries of moeite/ angst om in slaap te vallen weinig
15. geschiedenis van depressie/ zelfs zelfmoord gedachtes en pogingen ja
16. Op zoek naar echte diepe en blijvende vriendschappen ja
17. Ze binden zich makkelijk met planten of dieren nee
18. Het kunnen echte relschoppers zijn, aangezien het hun doel is ons over alle systemen te laten twijfelen, ze zoveel mogelijk af te breken, zodat het voor de volgende generaties makkelijker wordt om in te leven. Denkend aan de nieuwetijds en vooral de kristalkinderen. Het kan ook zijn dat ze zich overgeven aan het systeem en hierbij erg ongelukkig zijn, meestal komen ze op een latere leeftijd alsnog uit hun schulp om te doen wat ze moeten doen. ja

Na de indigo’s zijn de nieuwe tijds kinderen gekomen. Wat de indigo’s hebben afgebroken proberen zij weer in harmonie te brengen. Ze zijn een tussenbrug tussen de Indigo’s en kristalkinderen.

1. geboren vanaf 1986 nee
2. hooggevoelig waarschijnlijk wel
3. veel huilen als baby ja
4. verrassend wijze uitspraken doen voor hun leeftijd ja
5. leven vanuit Eigen Wijsheid ja
6. emotionele benadering van de omgeving ja
7. gevoeligheid voor stemmingen van anderen, scherp aanvoelen van spanningen misschien
8. reageren vanuit een sterk rechtvaardigheidsgevoel ja
9. druk of juist teruggetrokken gedrag teruggetrokken
10. moeite met de motoriek ja
11. dromerig ja
12. origineel ja
13. sterk intuïtief ik denk van niet
14. buitenzintuiglijke ervaringen niet echt
15. dyslexie of dyscalculie nee
16. voedingsintoleranties ja
17. ziektes, o.a. astma, huidaandoeningen, allergieën alle 3
18. sterke binding met de natuur en beetje
19. vegetarisme nee, ik eet te graag vlees

De volgende generatie zijn de kristalkinderen. Zij zijn hier om harmonie en vrede te brengen. Ons te laten zien dat we elkaar moeten respecteren en liefhebben.

1. Geboren 1995 of later nee
2. Bezitten grote ogen met een intensieve staar. Deze ogen laten een wijsheid ver boven hun jaren zien. Het lijkt alsof ze recht door je heen kijken sommigen klagen dat ik zo raar kan kijken (vooral mn familie)
3. Hebben magnetischerende persoonlijkhedenHave magnetic personalities. misschien
4. Are highly affectionate misschien
5. Ze beginnen laat met praten in hun jeugd ja
6. Heel erg muzikaal, ze kunnen zelfs eerder gaan zingen dan gaan praten weet ik niet
7. Gebruiken thelepatie en zelf uitgevonden gebaren taal om te communiceren
8. Ze kunnen mogelijk de diagnose autisme of asperge krijgen ja
9. Are even-tempered, lief en liefhebbend ik probeer het
10. vergeven makkelijk anderen niet zo
11. Zijn hoog sensitief and empathetic waarschijnlijk
12. Zijn erg verbonden met de natuur en de dieren weinig
13. helende krachten. waarschijnlijk wel
14. Zijn erg geintreseerd in kristallen en stenen nope
15. Discusieren vaak over engelen, gidsen en herinneringen van vorige levens. eigenlijk niet, hangt er vanaf wat er bedoeld mee wordt
16. Zijn uitzonderlijk artistiek en creatief niet uitzonderlijk, vind ik van mezelf
17. hebben een voorkeur voor vegetarische maaltijden en sappen voor het “normale eten” nee
18. Ze kunnen vreesloze ontdekkers en klimmers zijn met een verbazingwekkend gevoel voor balans. onduidelijk omschreven
19. Deze kinderen stralen ongelofelijk veel liefde en kracht uit. Ja, maar ik dnek niet ongelooflijk veel
20. Ze kunnen het met bijna iedereen wel goed vinden ja
21. Ze kunnen karakters van andere mensen over nemen, als ze een tijdje met hun opschieten waarschijnlijk wel
22. pikken makkelijk emoties van andere mensen op en kunnen hierdoor beinvloed worden misschien wel

BerichtGeplaatst: 30-01-2006, 22:38:29 
Groentje
Groentje

Ik ben vanaf januarie 1986 ik weet dat ik een nieuwe tijds kind ben maja alles komt ook over maar er toch ook een paar punten dat ik bij de kristal kinderen vind ik voel me er zo een beetje tussenin die 2 generaties inhangen eigenlijk :shock: hehe

Indigo's
1. sterke wil Ja
2. geboren in 1978 of later Ja
3. Headstron een beetje
4. creatief, met aristieke voorkeur voor muziek, juwelen maken, poezie enz Ja
5. gevoelig voor verslavingen Ja
6. oude ziel ja
7. Intuitief, mogelijk met een geschiedenis van het zien van engelen en dode mensen niet echt, ja maar alleen gewilt
8. Geisoleerd door agressief gedrag of juist naar binnen gekeerd naar binnen ..gekeerd
9. onafhankelijk en trots ..ja
10. Diepe behoefde om de wereld te helpen en dit groots aan te pakken ..ja
11. vlagen tussen weinig zelfvertrouwen en zich groots voelend ..ja
12. vervelen zich Ja
13. mogelijk de diagnose ADD/ADHD gekregen NEE
14. rusteloos slapen, nachtmerries of moeite/ angst om in slaap te vallen Rusteloos slapen ja en soms moeite
15. geschiedenis van depressie/ zelfs zelfmoord gedachtes en pogingen Depressie
16. Op zoek naar echte diepe en blijvende vriendschappen ja
17. Ze binden zich makkelijk met planten of dieren ja
18. Het kunnen echte relschoppers zijn, aangezien het hun doel is ons over alle systemen te laten twijfelen, ze zoveel mogelijk af te breken, zodat het voor de volgende generaties makkelijker wordt om in te leven. Denkend aan de nieuwetijds en vooral de kristalkinderen. Het kan ook zijn dat ze zich overgeven aan het systeem en hierbij erg ongelukkig zijn, meestal komen ze op een latere leeftijd alsnog uit hun schulp om te doen wat ze moeten doen. ja

1. geboren vanaf 1986 Ja
2. hooggevoelig waarschijnlijk Ja heel erg
3. veel huilen als baby Neej
4. verrassend wijze uitspraken doen voor hun leeftijd ja alleen anders geformuleert
5. leven vanuit Eigen Wijsheid.. ja kijk punt 4
6. emotionele benadering van de omgeving.. ja
7. gevoeligheid voor stemmingen van anderen, scherp aanvoelen van spanningen ja
8. reageren vanuit een sterk rechtvaardigheidsgevoel ja
9. druk of juist teruggetrokken gedrag ja
10. moeite met de motoriek ja
11. dromerig ja
12. origineel ja
13. sterk intuïtief ja
14. buitenzintuiglijke ervaringen ja empathie, helderwetend, steeds meer helderzienelijke ervaringen..
15. dyslexie of dyscalculie ja
16. voedingsintoleranties ja
17. ziektes, o.a. astma, huidaandoeningen, allergieën geen NEE
18. sterke binding met de natuur Ja sterk gevoel als ik veel rust kan vinde bijv buiten de stad..
19. vegetarisme nee, Alles eter

1. Geboren 1995 of later nee
2. Bezitten grote ogen met een intensieve staar. Deze ogen laten een wijsheid ver boven hun jaren zien. Het lijkt alsof ze recht door je heen kijken sommigen klagen dat ik zo raar kan kijken Heb ik af en toe al ik mezelf ben dat ik merk dat ik uitstraling heb.. dat komt stees meer..
3. Hebben magnetischerende persoonlijkhedenHave magnetic personalities. ja
4. Are highly affectionate ja
5. Ze beginnen laat met praten in hun jeugd.. i dont know
6. Heel erg muzikaal, ze kunnen zelfs eerder gaan zingen dan gaan praten i dont know
7. Gebruiken thelepatie en zelf uitgevonden gebaren taal om te communiceren ..

heb wel steeds meer ervaringen in dat soort dingen en ken men eigen manier op beelddenken op oplosiingen komen die kloppen maar op een ander ,manier theorie is dan de menselijke werkenlijk heid
8. Ze kunnen mogelijk de diagnose autisme of asperge ???
9. Are even-tempered, lief en liefhebbend JA
10. vergeven makkelijk anderen JA
11. Zijn hoog sensitief and empathetic HEEL ERG
12. Zijn erg verbonden met de natuur en de dieren JA
13. helende krachten. JA heeft men moeder ook
14. Zijn erg geintreseerd in kristallen Ja heb vanaf toen ik klein was al stenen gespaart ben alleen gestopt :wink:
15. Discusieren vaak over engelen, gidsen en herinneringen van vorige levens. eigenlijk niet, Weet wel dat het er is en heb wel gevoelens erover maar geen beelden...
16. Zijn uitzonderlijk artistiek en creatief niet uitzonderlijk, vind ik van mezelf
17. hebben een voorkeur voor vegetarische maaltijden en sappen voor het “normale eten” sappen wel vegetarisch vind ik iig niet erg maar een steak ook niet..
18. Ze kunnen vreesloze ontdekkers en klimmers zijn met een verbazingwekkend gevoel voor balans. onduidelijk omschreven
19. Deze kinderen stralen ongelofelijk veel liefde en kracht uit. JA iedereen kan het met mij vinden ik ook met iedereen
20. Ze kunnen het met bijna iedereen wel goed vinden ja dat bedoel ik
21. Ze kunnen karakters van andere mensen over nemen, als ze een tijdje met hun opschieten ja en ook stemming veranderen
22. pikken makkelijk emoties van andere mensen op en kunnen hierdoor beinvloed worden idd

Okey ben ik nou een Nieuwetijdkind?

grtz

BerichtGeplaatst: 31-01-2006, 14:50:28 
Nimf
Nimf

Ook al ben ik in 88 geboren, eigenlijk past het rijtje van indigo beter bij me.... pff:P tis wat met namen en rijen;) 8) :P :lol:

xxx indira

Laatst gewijzigd door Indira op 15-02-2006, 18:57:53, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 31-01-2006, 17:13:36 
Groentje
Groentje

Isis,

ik heb een vriendelijke, en toch ook wel dringende vraag...
Ik was al heel lang op zoek naar informatie over nieuwetijds/indigo's/kristalkinderen...maar nu komt het...

Een bekende van mij, healer en ook eigenaresse van een praktijk op dit gebied , heeft mij verteld dat er ongelofelijk veel verschillende van dit "soort" kinderen zijn.

het begrip is dus heel erg ruim, zo heb je dus regenboogkinderen,dolfijnkinderen,magentakinderen, ehh en nog heel veel meer, kon ze echt niet allemaal onthouden.

Maar ik heb geprobeerd het na te zoeken op internet, omdat het MAGENTAKIND, en het STERRENKIND mij heel erg aanspreken, ik weet niet waarom dit zo is, maar daarom wil ik er juist meer over weten.
En zo ook de verschillen tussen deze 2 kinderen.

Nu is mijn vraag of je misschien even wat links kan mailen, of in elk geval een bron waar ik de informatie die ik zoek kan halen, want er is zoveel meer met deze kinderen.
Ik hoop dat je me die informatie kan sturen, want het ineresseert mij, net als edelstenen heel erg, dus ik ben een beetje wanhopig op zoek naar informatie over deze kinderen.

Alvast bedankt,
Groetjes Patrick

BerichtGeplaatst: 13-02-2006, 20:33:22 
Elf
Elf

dat lijstje van die nieuwetijdskinderen
...
alsof iemand me beschrijft :shock:

BerichtGeplaatst: 15-02-2006, 18:57:29 
Nimf
Nimf

hahaha , litle sunshine dat heb ik ook precies, ik vind die benamingen maar onzinnig. kristal kind whatever... het is alleen een naampje, en het brengt niet echt veel aan je leven ofzo.]
Ik hou het bij mijn voornaam.

liefs Indira

BerichtGeplaatst: 21-02-2006, 17:46:13 
Dwerg
Dwerg

1. Geboren 1995 of later 1990
2. Bezitten grote ogen met een intensieve staar. Deze ogen laten een wijsheid ver boven hun jaren zien. Het lijkt alsof ze recht door je heen kijken. ja hoor ik heel vaak
3. Hebben magnetischerende persoonlijkhede ja
4. Are highly affectionate
5. Ze beginnen laat met praten in hun jeugd nee was juist vroeg
6. Heel erg muzikaal, ze kunnen zelfs eerder gaan zingen dan gaan praten ja
7. Gebruiken thelepatie en zelf uitgevonden gebaren taal om te communiceren weet ik niet echt
8. Ze kunnen mogelijk de diagnose autisme of asperge krijgen nee9. Are even-tempered, lief en liefhebbend ja
10. vergeven makkelijk anderen valt best mee
11. Zijn hoog sensitief and empathetic ja
12. Zijn erg verbonden met de natuur en de dieren ja heel erg
13. helende krachten. ja
14. Zijn erg geintreseerd in kristallen en stenen ja zeker
15. Discusieren vaak over engelen, gidsen en herinneringen van vorige levens. ja
16. Zijn uitzonderlijk artistiek en creatief valt mee
17. hebben een voorkeur voor vegetarische maaltijden en sappen voor het “normale eten” ja
18. Ze kunnen vreesloze ontdekkers en klimmers zijn met een verbazingwekkend gevoel voor balans. ik wil in ieder geval gaan reizen (ook naar de hymalaya)
19. Deze kinderen stralen ongelofelijk veel liefde en kracht uit. kracht in iedergeval
20. Ze kunnen het met bijna iedereen wel goed vinden. ja
21. Ze kunnen karakters van andere mensen over nemen, als ze een tijdje met hun opschieten ja
22. pikken makkelijk emoties van andere mensen op en kunnen hierdoor beinvloed worden. ja

hmm..is wel redelijk duidelijk :wink:. Heb al vaker gehoord dat
ik een kristalkind zou zijn..heb er ook veel informatie over.
Maar uiteindelijk ben ik toch..ik :D

BerichtGeplaatst: 25-02-2006, 22:10:42 
Elf
Elf

Indira schreef:
hahaha , litle sunshine dat heb ik ook precies, ik vind die benamingen maar onzinnig. kristal kind whatever... het is alleen een naampje, en het brengt niet echt veel aan je leven ofzo.]
Ik hou het bij mijn voornaam.

liefs Indira

ja die namen zijn idd niet belangrijk...
maar de beschrijving :D echt bizar...

BerichtGeplaatst: 12-03-2006, 04:24:01 
Groentje
Groentje

En als je nou kijkt naar de geboortedatums, komen die niet ook overeen.

Ik voldoe aan alle punten

en ben Waterman/ Tijger

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 710 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00