Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:56:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 10-03-2005, 12:59:39 
Gewoon naar je gevoel luisteren Rogue,

Gandalf en ik schelen elkaar 4 jaar en ik ken tweelingzielen die elkaar nog meer schelen.

Wat is 5,5 jaar op al die miljoenen jaren
(volgens mij een hele korte periode)

Aan het begin heb ik af en toe ook getwijfelt of wij tweelingzielen waren omdat we pas na een relatie van 7 jaar met de term in aanraking kwamen.
Pas toen ik me ging verdiepen in het begrip tweelingzielen viel alles langzaam op zijn plek, en herkende wij ons hierin.

hopelijk heb je hier iets aan ,

veel liefs Andrea


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 10-03-2005, 20:17:07 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Ik ken je verhaal goed plaatsen. Na het lezen viel het bij mij dus ook op z'n plek alleen had ik nog een te botte schedel om dit echt te Willen geloven of.. ik weet niet. Diep van binnen wist ik dat het zo was.. en ik weet het nu zeker.. Gek genoeg ben ik de enige die twijfelde.. voor mijn vriend was het zo duidelijk als wat die twijfelde geen moment haha, en er is gelukkig niets veranderd in onze relatie waar ik zo bang voor was. Hmm misschien veroorzaakte dat ook meer mijn terughoudenheid... de angst om de ander weer te verliezen?

liefs rogue

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 18-05-2005, 13:28:30 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Jaaaa dat ken ik!!! Ik heb inmiddels een relatie met mijn tweelingziel en al het spirituele komt ineens als een sneltrein op ons af denderen... Wat een geweldig mooie reis is dit leven zeg! Ik ben eerst 6 jaar chronisch ziek geweest, kon op het laatst ook echt niet goed meer lopen enzo, zakte zon 6 keer per avond door mijn benen heen. Mijn vriend en ik leerden elkaar kennen en paf hij kon magnetiseren.. Dus nu ben ik bijna beter! En we leren allemaal geweldige dingen, hoe veel liefde je uit het alles kunt halen en hoe je die optimaal kunt benutten..
Ik hoop maar dat deze band nooooooooit stuk gaat (dat kan overigens niet eens volgens mij...)
Liefs Barbara


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 16-10-2005, 21:09:08 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier.
Ik zocht al na dit onderwerp hier. Misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik was gisteren op een paranormale beurs en was opzoek na iemand die mij in contact kon brengen met mijn gids. Ik had namelijk al eerder een man ontmoet en heb al een zijn stem gehoord. Al wist ik niet wie hij was.
Ik zocht dus naar een bevestiging.

Ik had van iemand op die beurs d.m.v automatish handschrift een brief gekregen van mijn gids.

Hij zij tegen mij in die brief dat hij mijn maatje was in een vorig leven maar dat dat niet alles was ik was zijn wederhelfd, tweelingziel.
Vanaf nu zou ik wat vaker bericht van hem krijgen en dat hij mij ging helpen mijn doelen te berijken, en dat we een zouden worden. maar hij zou me eerst laten wennen aan zijn energie.

Ik ben nu veel aan het lezen over tweeling zielen.
Ondanks dat de brief erg lief en mooi was ben ik wel een beetje bang en weet niet goed wat ik ervan moet denken.

~x~


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 17-10-2005, 09:03:15 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Hallo Sunset,

Allereerst welkom op dit forum natuurlijk.
Bij parabeurzen doet iedereen daar zijn/haar ding met spiritualiteit en paranormale gaves, dit is logisch. Maar het nadeel daarvan is dat alle invloeden door elkaar heen stromen en als je jezelf openstelt deze op je af komen.
Ik zou persoonlijk nooit een reading oid. doen op een parabeurs, omdat de persoon die je de reading oid. geeft zicht, in mijn ogen, nooit 100% kan openstellen voor je vanwege alle invloeden die elkaar kruisen op zo'n beurs.
Wel heel mooi dat je een brief kreeg, maar luister naar je gevoel als je die brief leest. Luister naar jezelf, ga met je gedachtes en je waarnemingsvermogen naar het diepste in jezelf en kijk daar wat jij voelt bij de brief.
Voelt het goed, dan is het goed en is angst niet nodig. Voelt het niet goed, dan moet je er niet teveel mee doen en is de angst misschien gegrond.
Maar als het goed voelt en je hebt angst, kan het zijn dat het angst is uit onwetendheid, dus angst voor het onbekende.
Je kan ook zelf proberen in contact te komen met je gids, op het forum staat her en der wel tips verspreid, via de 'zoek' functie kun je deze makkelijk terug vinden in de duizenden posts.


Groeten Paul!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 17-10-2005, 11:22:08 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Bedankt voor je reply! Wat in de brief stond kan ik wel plaatsen, maar aan de andere kant ook weer ver gezocht. Ik denk dan meteen van, daar ben ik toch niet goed genoeg voor. Ik ben ook maar gewoon ikke..;)
Er stonden nl wat dingen in waar ik dacht niet goed genoeg voor te zijn. Ik zou de brief graag laten lezen maar aan de andere kant, een persoonlijke brief die je hier van een vriend krijgt laat je ook niet zo maar aan iedereen lezen.

Ik heb zelf nu gewoon zoiets van Ik zal er aan denken en zal de brief bewaren en we zien wel wat de toekomst brengt. Ik denk dat de angst komt van het onbekende,

Ik zal eens een brief terug schrijven...als hij er idd is zal hij deze wel 'ontvangen' ookal al zou hij mijn angst en scepties (sp?) zijn wel snapen, Zo heb ik ook mijn woordje gedaan.

Ik ga graag na paranormale beurzen,..dit is de eerste keer dat ik zoiets gedaan heb. Ik wilde gewoon graag weten wie die man was.

Is het ook niet zo dat je niet zomaar als pietje puk op die beurs kan gaan staan? Die mensen worden toch gescreend (sp?) of niet?

Groetjes..,Jody


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 17-10-2005, 12:44:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Hey Jody,

Op beurzen staan vaak alleen maar mensen die idd. met de spirituele materie werken, alleen is er volgens mij geen screening van de standhouders op hoe betrouwbaar deze zijn. Er zitten helaas ook een aantal kwakzalvers op beurzen, dat is wel spijtig.

Ik heb je btw. een PB gestuurd.


Groeten Paul!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 17-10-2005, 21:12:48 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Ik denk dat ik skepties genoeg ben om niet zomaar alles te geloven.
Ik ga gewoon op mijn gevoel af, krijg ik het gevoel dat ze me belazeren dan laat ik dat ook wel horen. haha

Ik heb je een berichtje terug gestuurd!

groetjes..,Jody


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 18-10-2005, 18:02:07 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Sunset schreef:
Is het ook niet zo dat je niet zomaar als pietje puk op die beurs kan gaan staan? Die mensen worden toch gescreend (sp?) of niet?

Groetjes..,Jody


Iedereen kan daar gewoon gaan zitten, als jij je centen maar voor de stand betaald ;)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 18-10-2005, 19:19:28 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 16-10-2005, 20:47:32
Berichten: 362
Locatie: Eindhoven
Je hebt gelijk, heb het nog eens even na gekeken....
Ach ja, een beetje gezond verstand gebruiken en op je gevoel afgaan dan maar...

Groetjes!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 17-02-2006, 13:57:45 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-02-2006, 11:00:03
Berichten: 7
Locatie: Rotterdam
Hoe kan ik mijn 2-lingziel vinden, en heeft iedereen die daadwerkelijk wel ?
Groetjes Kelly ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 18-02-2006, 15:33:31 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-11-2005, 12:54:13
Berichten: 491
Locatie: Katwijk
Iedereen heeft een tweelingziel. En zoeken heeft geen zin. Je komt diegene ooit wel eens tegen, en als het zover is, dan weet je dat gewoon.

Liefs,

SupernovA

_________________
When the sun sleeps......it's time to dance in the dark.......dance with me....


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 19-02-2006, 01:05:56 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Hey,

tweelingziel:
Heb je dan ook dat je in elkaars dromen bent? Dat je in je droom ervaart wat de anders in het echt ervaart?. Of dat je soms in dezelfde droom zit?

Groetjes brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 19-02-2006, 12:28:10 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Brenda,

Dat is heel goed mogelijk.
Maar dit kun je ook hebben met bijvoorbeeld je beste vriend/vriendin.
Maar het absoluut goed mogelijk dat je in je dromen naar je tweelingziel gaat.


Groetjes, Nemesis!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tweelingzielen
BerichtGeplaatst: 02-05-2006, 13:26:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-01-2006, 18:31:05
Berichten: 19
Locatie: Mestreech
..

_________________
Eyes Never Lie


Laatst gewijzigd door MissDizorder op 06-05-2006, 15:34:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl