Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 17:12:28

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 810 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-03-2006, 14:08:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
Ik heb het lijstje aan mijn moeder laten lezen omdat ik veel van mijn broertje herken in de nieuwe tijds kinderen. Mijn moeder herkende er ook veel van mezelf in. Terwijl ik in 1984 al geboren ben en volgens het lijstje dus geen nieuwetijdskind maar een indigo kind zou moeten zijn. Hoe kan dat dan?? Intressant trouwens om hier nu te lezen dat er een verschil zit tussen nieuwetijds en indidokinderen. Veel theorien gaan er namelijk vanuit dat dat dezelfde kinderen zijn..

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-03-2006, 18:12:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-01-2006, 21:03:03
Berichten: 359
Locatie: gelderland
Ik denk dat je die jaartallen niet te nauw moet nemen.. :)

_________________
Als de zon schijnt, lacht mijn hart


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-03-2006, 03:05:08 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-02-2006, 13:10:55
Berichten: 81
Ik denk zeker niet dat je het te nauw moet nemen, in de NTK zijn ook al kristal kinderen geboren en zo mixed het een beetje denk ik.... Verder leuk topic alleen wat ik mis is meer diep gang over het doel.

Ik heb altijd het gevoel gehad dat om een voorbeeld te noemen mijn familie hecht veel waarde aan een goede opleiding... Op het moment doe ik wel een opleiding omdat het nou eenmaal in de maatschappij hoort, maar ik heb altijd al het gevoel gehad dat dit niet de belangrijkste dingen in het leven zijn.... En ik er zo zou mee kunnen stoppen...

Weet iemand meer over het doel, en mocht het met 2012 temaken hebben hoe moeten wij anderen dan helpen?? Als wij al niet eens weten wat er precies te wachten staat?!

_________________
Nicole


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-03-2006, 16:33:49 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-03-2006, 14:44:04
Berichten: 13
Locatie: Breda
Er is een heleboel geschreven over 2012 en ik heb ook al een aantal lezingen gevolgd over dit onderwerp. Overeenkomstig in al deze info is het gegeven dat de aarde en alles daarop onderweg zou zijn naar een hoger trillingsniveau. Volgens sommigen is dit hetzelfde als een hogere dimensie. Dit zou de reden zijn dat de aarde nu zo enorm in de war is zie de vele natuurverschijnselen, klimaatveranderingen enz. Ook mensen in dieren reageren hier sterk op. Eerst maken we alle extremen mee zoals de verschrikkelijke oorlogen, en natuurrampen. Door het verhogen van de trillingsferquentie zou er uiteindelijk meer eenheidsbewustzijn ervaren worden. Ook zijn er nu meer dan eerst mensen die zich bewust worden van de synchroniciteit (dingen die we eerst toeval noemden maar wel erggg toevallig zijn) en paranormale verschijnselen. Hoe hoger de trilling des te makkelijker je contact kan maken met wat wij nu nog als bovennatuurlijk bestempelen. Er zijn mensen wiens trilling nu al hoger is. De laatste jaren worden er steeds meer kinderen geboren bij wie dat geval is. Je kunt ze verschillende namen geven, indigo, nieuwetijds, kristalkinderen en dit is vooral af te meten aan hun specifieke talenten. Deze kinderen waarvan er velen inmiddels ook al volwassen zijn helpen de aarde door deze heftige periode heen. Ze helpen mensen bewust worden waardoor hun trillingsgetal stijgt. Volgens mij is dit het gezamelijke doel van deze nieuwe kinderen ..

_________________
Droom je leven niet, maar leef je droom met je ogen open.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-05-2006, 21:42:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
Indigo's

1. sterke wil <ja>
2. geboren in 1978 of later <ja>
3. Headstron (wat is dat?)
4. creatief, met aristieke voorkeur voor muziek, juwelen maken, poezie enz <ja>
5. gevoelig voor verslavingen <ja>
6. oude ziel <kan>
7. Intuitief, mogelijk met een geschiedenis van het zien van engelen en dode mensen <ja>
8. Geisoleerd door agressief gedrag of juist naar binnen gekeerd <nee>
9. onafhankelijk en trots <nee>
10. Diepe behoefde om de wereld te helpen en dit groots aan te pakken <ja>
11. vlagen tussen weinig zelfvertrouwen en zich groots voelend <nee>
12. vervelen zich gemakkelijk <nee>
13. mogelijk de diagnose ADD/ADHD gekregen <nee>
14. rusteloos slapen, nachtmerries of moeite/ angst om in slaap te vallen <nee>
15. geschiedenis van depressie/ zelfs zelfmoord gedachtes en pogingen <nee>
16. Op zoek naar echte diepe en blijvende vriendschappen <ja>
17. Ze binden zich makkelijk met planten of dieren <ja>
18. Het kunnen echte relschoppers zijn, aangezien het hun doel is ons over alle systemen te laten twijfelen, ze zoveel mogelijk af te breken, zodat het voor de volgende generaties makkelijker wordt om in te leven. Denkend aan de nieuwetijds en vooral de kristalkinderen. Het kan ook zijn dat ze zich overgeven aan het systeem en hierbij erg ongelukkig zijn, meestal komen ze op een latere leeftijd alsnog uit hun schulp om te doen wat ze moeten doen. <nee>

Nieuwe tijds kinderen

1. geboren vanaf 1986 <ja>
2. hooggevoelig <ja>
3. veel huilen als baby <volgens m'n ouders ja>
4. verrassend wijze uitspraken doen voor hun leeftijd <ja>
5. leven vanuit Eigen Wijsheid <ja>
6. emotionele benadering van de omgeving <ja>
7. gevoeligheid voor stemmingen van anderen, scherp aanvoelen van spanningen <ja>
8. reageren vanuit een sterk rechtvaardigheidsgevoel <ja>
9. druk of juist teruggetrokken gedrag <terruggetrokken>
10. moeite met de motoriek <hoe word dit bedoelt?>
11. dromerig <ja>
12. origineel <soms>
13. sterk intuïtief <ja>
14. buitenzintuiglijke ervaringen <nee>
15. dyslexie of dyscalculie <nee>
16. voedingsintoleranties <nee>
17. ziektes, o.a. astma, huidaandoeningen, allergieën <niet dat ik weet>
18. sterke binding met de natuur <ja!>
19. vegetarisme <nee>

kristalkinderen.

1. Geboren 1995 of later <nee>
2. Bezitten grote ogen met een intensieve staar. Deze ogen laten een wijsheid ver boven hun jaren zien. Het lijkt alsof ze recht door je heen kijken <niet dat ik weet>
3. Hebben magnetischerende persoonlijkhedenHave magnetic personalities. <nee>
4. Are highly affectionate <watte??>
5. Ze beginnen laat met praten in hun jeugd <nee>
6. Heel erg muzikaal, ze kunnen zelfs eerder gaan zingen dan gaan praten <nee>
7. Gebruiken thelepatie en zelf uitgevonden gebaren taal om te communiceren <nee>
8. Ze kunnen mogelijk de diagnose autisme of asperge krijgen <niet dat ik weet>
9. Are even-tempered, lief en liefhebbend <ja>
10. vergeven makkelijk anderen <ja>
11. Zijn hoog sensitief and empathetic <wat is dat??>
12. Zijn erg verbonden met de natuur en de dieren <ja>
13. helende krachten. <er is een hele grote kans dat ik dat heb>
14. Zijn erg geintreseerd in kristallen en stenen <ja>
15. Discusieren vaak over engelen, gidsen en herinneringen van vorige levens. <soms>
16. Zijn uitzonderlijk artistiek en creatief <valt ook wel mee>
17. hebben een voorkeur voor vegetarische maaltijden en sappen voor het “normale eten” <nee>
18. Ze kunnen vreesloze ontdekkers en klimmers zijn met een verbazingwekkend gevoel voor balans. <geen idee>
19. Deze kinderen stralen ongelofelijk veel liefde en kracht uit. <dat kan ik zelf niet beoordelen>
20. Ze kunnen het met bijna iedereen wel goed vinden <meestal wel>
21. Ze kunnen karakters van andere mensen over nemen, als ze een tijdje met hun opschieten <ja>
22. pikken makkelijk emoties van andere mensen op en kunnen hierdoor beinvloed worden <ja>

Ik zelf denk dat ik een nieuwe tijds kind ben?? maar dat weet ik ook niet zeker zijn er hier mischien mensen die me dat aan de hand van deze lijst kunnen zeggen??

Gr Kar

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-05-2006, 15:48:50 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-05-2006, 21:02:37
Berichten: 24
Locatie: Utrecht
Ik heb beide uit nieuwe tijds kinderen of indigo kinderen dingen die bij mij overeenkomen. Bij indigo alleen niet adhd of onrustig slapen. voor de rest herken ik heel veel. bij nieuwe tijds kinderen hrken ik sommige dingen.. Het kan inderdaad niet op het jaartal nauwkeurig... Het is wel duidelijk dat we hier allemaal voor een nieuw tijdperk aan het zorgen zijn ;)

_________________
Free your mind... ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-04-2008, 15:34:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-04-2008, 18:21:03
Berichten: 14
Ik ben dus duidelijk een nieuwe tijds kind.
Grappig om deze dingen te lezen, ik had er al veel over gehoord, maar wist er toch nog niet zoveel van... wat nou precies een nieuwe tijds kind is enzo.
Dus die hebben een bepaalde functie? Maar het is toch niet zo dat alle indigokinderen relschoppers zijn? Want dat komt wel heel negatief over hun over.
Gek vind ik ook dat ik voor mijn gevoel nauwelijks andere nieuwe tijdskinderen ken... Mensen van mijn leeftijd zijn naar mij idee juist vaak gericht op materiele dingen enzo.. Vooral in jongens herken ik dat niet/nauwelijks. Maar misschien trekken die rond deze leeftijd een schild voor zichzelf op?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-04-2008, 18:01:43 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Ik zie het als volgt (ik heb daar al eens ee sticky over gekrabbeld):
Afbeelding

Er is/bestaat een hele grote groep die we voor het gemak NTK noemen (een verzameling). Binnen die groep herkennen we kleinere groepen (deelverzamelingen) die weer overeenkomstige veschijnselen hebben.

Heeft weinig tot niets te maken met het jaar waarin je geboren bent (behalve dan vor schrijvers van boeken di er een nieuw naampje aan hangen en weer dik verdienen).
Overigens: Indogo's kwam voor het eerst uit Amerika, te term NTK is echt Nederlands en veel vande andere termen zijn ook Nederlands alhoewel Amerika er een flink aantal voor haar rekening neemt. Nederlanders willen nu eenmaal graag iedereen in een zo nauwkeurig mogelijk afgebakend hokje stoppen ...

Of ze/we met een doel op Aarde zijn? Vast wel: om te leven en te leren!
Ik betwijfel of er andere doelen zijn (een verborgen agenda?) die de verantwoordelijkheid van deze kinderen zou zijn. In mijn visie zijn ze/we gewoon de volgende stap in de (nog nooit gestopte) evolutie van de mens. Overigens: een vrij lgische volgende stap.

Of ze/we iets te maken hebben met 2012 of welk jaartal dan ook? Ik heb al mijn twijfels over de mythes rond die jaartallen dus daaraan twijfel ik al helemaal.

Groetjes, DT/Nico

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-05-2008, 21:15:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-04-2008, 14:06:06
Berichten: 13
Interessant topic! Ik heb net mijn mening zitten uittypen in een word-documentje en sorry als het iets te lang is geworden.

Ik kom ook even mijn mening geven over Nieuwetijdskinderen enzo.

Ik denk zeker dat er een kern van waarheid inzit, alleen moeten mensen denk ik niet te veel doorslaan op al die naampjes, kleurtjes en weet ik veel. Heel veel weet ik niet van de “nieuwe tijd” af, omdat ik sommige meningen in dat hoekje nogal zweverig vind, maar dat kan ook aan mij of vooroordelen liggen. Persoonlijk ben in ieder geval van mening dat er inderdaad een kern van waarheid inzit. Mensen worden massaal bewust, hierbij doel ik op deze spirituele (r?)evolutie. Ze beginnen te beseffen dat de manier van leven die de maatschappij hun voorhoudt niet voldoende is om echt innerlijk gelukkig te kunnen zijn. Ik voel dat het ook wel een beetje in de lucht hangt, een soort spanning, toch? Of ligt dat weer aan mij.

De maatschappij moet dus eigenlijk veranderen, maar dat gebeurt natuurlijk niet zo 1-2-3. Dat is denk ik één van de redenen waarom er veel oude zielen naar de aarde zijn gekomen (en die krijgen deze naampjes opgeplakt). Om iedereen te helpen overleven in deze bijzondere tijd door de maatschappij proberen te veranderen, wat denk ik al gebeurd door simpelweg hun aanwezigheid, en iedereen bewust te maken, mensen duidelijk te maken waar ze werkelijk vandaan komen, zodat ze kunnen her-inneren. Een andere reden voor Nieuwetijdskinderen is denk ik simpelweg omdat de hele mensheid op een bepaalde manier gezamenlijk evolueert en de meeste van onze zielen nou eenmaal op dit bewustzijn-niveau zijn aangekomen.

Over mijn mening over het gebruik van al deze naampjes… Nieuwetijdskinderen, regenboogkinderen, indigo, kristalkinderen, sterrenkinderen, en weet ik veel allemaal. Goh, wat zal ik zijn, of zal ik toch maar een “simpele ziel” zijn? Nee, dit vind ik dus de foute manier van het gebruiken van deze naampjes. Ik heb ooit ergens op internet een beschrijving gelezen over Nieuwetijdskinderen die inderdaad een beetje zo ging. Het werd allemaal vergeleken met jampotjes. Er was één kast met een gewone standaardkleur jam, wat de meeste zielen moest vertegenwoordigen. Maar er was echter ook een heel erg speciaal kastje met allemaal speciale kleurtjes jam, dit waren de “superzielen” die de “gewone zielen” nu een dienst bewezen om naar aarde te komen om die domme onbewuste mensen eens een handje te helpen. Nou, hier ben ik dus helemaal tegen. We evolueren allemaal samen, door verschillende levens heen, en sommige mensen zijn nu eenmaal al bewust en anderen nog niet, maar dat komt nog wel.

Echter ben ik wél voor de naampjes, als mensen ze niet te letterlijk nemen en inzien dat het maar namen zijn die de mensheid bedacht heeft om bepaalde verschijnselen overzichtelijk te houden. Als iemand zich kan vinden in een naampje en zich daarvan bewust is, en het gewoon gebruikt voor herkenning, zodat hij in contact kan komen met mensen die hetzelfde doormaken, en herkenning kan vinden in boeken die hij erover leest, enzovoort… dan ben ik helemaal voor het gebruik van deze naampjes.

Nu nog over mezelf. Ik noem mezelf geen Nieuwetijdskind, omdat ik daar de behoefte niet voor voel en er ook te weinig vanaf weet. Ik merk wel dat ik bijna alle kenmerken van dat lijstje van Nieuwetijdskinderen heb. Ik ben vanaf 1986 geboren (al weet ik nog niet zo goed wat ik van die jaartallen moet denken, die moet je ook niet te nauw nemen lijkt mij), hooggevoelig een beetje, ik noem mijzelf geen HSP maar ben wel wat gevoeliger dan de gemiddelde mens heb ik gemerkt, veel huilen als baby weet ik niet, wijze uitspraken…mmm… mijn zus noemt mij nu wel te wijs voor mijn leeftijd, ik leef verder inderdaad vanuit mijn eigen wijsheid, heb een emotionele benadering van de omgeving, ben gevoelig voor stemmingen van anderen, ik reageer vanuit een sterk rechtvaardigheidsgevoel, ben erg teruggetrokken (druk niet), heb moeite met motoriek, ben dromerig, origineel en intuïtief, heb ook wel buitenzintuiglijke ervaringen, heb een sterke binding met de natuur en ben inderdaad vegetariër. Dyslexie, huidaandoeningen heb ik niet en voedingsintoleranties ook niet heel erg, al wel een beetje.

Ik voel overigens ook behoefte om bij te dragen aan deze bewustwording. Ik wil filosofie studeren en daarna nog de master spiritualiteit volgen die officieel bij religiestudies hoort, maar de instroom is heel soepel (je hoeft alleen vier of vijf vakken te volgen van te voren en een tentamentje te maken of zo). Dan wil ik door middel van analysering van onze maatschappij, artikelen en boeken erover te schrijven en hopen dat de maatschappij erdoor op een positieve manier verandert. Ook wil ik hiermee bijdragen aan de zingeving in onze cultuur, en de kloof tussen onze huidige maatschappij en spiritueel ingestelde mensen verkleinen. Dat laatste wil ik niet alleen doen op het sociale vlak maar ook op het wetenschappelijke vlak. Wetenschap en spiritualiteit hebben namelijk een raakvlak gekregen, namelijk de bijzondere vermogens van ons bewustzijn. Het begint langzaam tot de wetenschap door te dringen dat onze gedachten en emoties een tastbare realiteit zijn, namelijk energie die buiten de grenzen van ruimte kunnen betreden en onze wereld kunnen beïnvloeden. Bovendien als je al het bewijsmateriaal uit de parapsychologie naast elkaar ligt, moet zelfs de grootste skepsis tot de conclusie komen dat er wat “vreemds” aan de hand is. Mensen kunnen informatie ontvangen die de gewone werking van zintuigen overstijgt, en buiten ruimte en tijd beweegt. Ons bewustzijn is non-lokaal. Het wordt niet geproduceerd door onze hersenen, maar onze hersenen maken het mogelijk om het hier te ervaren. (Het is overigens ook al aangetoond dat bewustzijn non-lokaal verstrengeld kan zijn.) Wat de kwantumfysica al heeft ontdekt voor dode materie (ruimte is primair en materie slechts secundair) zal ook ontdekt worden voor levende systemen: bewustzijn is primair en hersenen/lichaam slechts secundair. Daarmee is feit dat ons bewustzijn niet verdwijnt met de fysieke dood bewezen. Maar voordat het zover is knalt deze wetenschap nog tegen het gebied van spiritualiteit op. Er is nu nog een botsing tussen die twee, maar later zullen ze soepel in elkaar overlopen. Dat zal een grote verzoening tussen wetenschap en spiritualiteit betekenen.
Aan dit hele verhaaltje wil ik dus meewerken, de afstand tussen beiden verkleinen, onbegrip weghalen, desnoods in gesprek gaan met die skeptische mensen die zich hebben opgesteld als de bewakers van de huidige wetenschappelijke inzichten… Misschien lijkt het bovenstaande off-topic maar dat is het niet helemaal vind ik, omdat het allemaal te maken heeft met de zogeheten “Nieuwe Tijd” en de manier waarop ik daar aan mij wil werken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-08-2008, 18:46:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-01-2008, 16:21:38
Berichten: 83
Locatie: Assendelft
Mijn neefje van nu 11 lijkt wel een kristalkind bijna alle symptomen kan ik wel zien in hem.

_________________
Larsje1995
@
spirituelejongeren.nl


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-10-2008, 23:36:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 17-10-2008, 17:22:29
Berichten: 23
Locatie: hilversum
het is neit makkeliojk om indigo kind te zijn want je komt voor velen moeilijken keuzes te staan wat niet leuk is maar waarom is het moeilijk?
waarom blijf ik zo waark achtig en zo ageresief als ik dat niet wil en met mediteren hgaat niet altijd weg wat mensen zeggen wat kan ik anders doen dat ik geen agersie mee heb en me zelf ga worden .
want ik ben nu niet me zelf.
en ik vind het wel heel moeilijk want ik zit nu ook op een school voor moielijk opvoedbaren kinderen en me andere school maakte mij depresief.
en dat wil ik niet meer hebben.
wat moet ik nu doen dan om me zelf te vinden en niet meer terug val op vroeger te hebben?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-12-2008, 16:06:04 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-12-2008, 15:21:10
Berichten: 289
Locatie: Kerkdriel
Tsja, ik zou een nieuwetijdskind zijn als ik dit lijstje zou aanhouden:



1. geboren vanaf 1986 (klopt, 1989 om precies te zijn)
2. hooggevoelig (zeker, ik voel dingen sterk aan, bij mensen en in de omgeving)
3. veel huilen als baby (Viel wel mee volgens mij)
4. verrassend wijze uitspraken doen voor hun leeftijd (Ja, soms krijg ik zelfs te horen van mensen dat ik niet zo wijs moet doen en van anderen weer dat ik behoorlijk veel verstand van dingen heb)
5. leven vanuit Eigen Wijsheid (Ja)
6. emotionele benadering van de omgeving (ja)
7. gevoeligheid voor stemmingen van anderen, scherp aanvoelen van spanningen (Ik voel het meestal direct aan hoe de persoon zich voelt, en als de ander zijn stem verheft komt dat soms hard aan bij mij)
8. reageren vanuit een sterk rechtvaardigheidsgevoel (Mwa, ik ben niet geweldadig of agressief, meer passief al kan ik er niet tegen als iemand onrecht wordt aangezdaan, ik zeg er dan ook wat van)
9. druk of juist teruggetrokken gedrag (Soms druk, maar ook vaak terug getrokken)
10. moeite met de motoriek (heb ik zelfs op jonge leeftijd voor bij de fysio gelopen)
11. dromerig (Ja, dit herken ik ook terug, vaak dagdromerig of helemaal mezelf in gedachten laten meevaren)
12. origineel (Soms wel, soms ook niet, ik wil wel vaak anders zijn als de rest)
13. sterk intuïtief (Ja, ik ga heel vaak op mijn gevoel af)
14. buitenzintuiglijke ervaringen (Dit voor zover ik weet niet, wat wordt hier onder verstaan eigenlijk?)
15. dyslexie of dyscalculie (Nee)
16. voedingsintoleranties (Nee)
17. ziektes, o.a. astma, huidaandoeningen, allergieën (Nee)
18. sterke binding met de natuur ( Enorm. de natuur is iets wat ik enorm prachtig vind en wat ik zeker behouden wil hebben. Ik kan genieten van de rust die de natuur met zich meebrengt en uren vertoefen in een natuurrijke omgeving)
19. vegetarisme ( Ja, ik ben vegetarisch, ik eet geen vlees uit principe)

_________________
If you cannot find the truth right where you are, where else do you expect to find it?
Dogen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2009, 13:20:13 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-01-2009, 13:00:29
Berichten: 10
zelf ben ik een nieuwetijdskind, maar volgensmij ook een indigo?
Ik weet niet of dat samen kan, maar ik heb ook vaak 't gevoel dat ik twee persoonlijkheden heb. (:
Misschien vandaar.

_________________
I see your true colors shining trough,
I see your true colors and that's why I love you,
So don't be afraid to let them show,
I see your true colors, beautiful, like a rainbow..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2009, 13:44:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2009, 14:03:00
Berichten: 11
DT schreef:
[color=#00BF00]Ik zie het als volgt (ik heb daar al eens ee sticky over gekrabbeld):
Afbeelding



Maar hiermee wil je dus ook zeggen dan een indigo geen HSP'er kan zijn?

_________________
tijd is als een wolk, voor je het weet is het voorbij.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-01-2009, 14:34:20 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Ik ben zelf NTK en dat weet ik ook al een tijdje. Ik heb er over gehoord via een vriendin en later begon mijn tante er ook over (zij is zelf ook NTK).
Ik heb ook contact met mijn gids, iemand anders die contact heeft met zijn/haar gids?

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 145 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 810 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl