Danku allen voor de comments
@ Vision, hijs gemaakt met Sony Vegas 6.0, teveel effecten doen de film helaas niet ten goede
@ Kleintje, ah, ik had het kunnen weten, hahaha. De film is opgenomen met mijn fotocamera, vandaag de slechte filmkwaliteit en de slechte geluidskwaliteit, tevens is deze gerendered voor streaming en omdat de meesten rond de 1,5 á 2 MB internet zitten is 20 MB genoeg, ook dit komt helaas niet ten goede aan de kwaliteit, muahaha. Ook is er geen gebruik gemaakt van een statief, mijn foto hand is helaas geen video hand, haha. Euhm, en verder, neuh, niet professioneel
ik ben betaald met een krat bier, hahaha. 10 Juli ga ik mee naar Assen en hopelijk ook met een videocamera, hoe dan ook, in de bouwvak gaat er zowieso een video camera mee, zowel op de motor (3 camera's) als buiten de motor (flybies enzo), hahaha. En daarbij komt, hahaha, CusuX Productions bestaat reeds 9 dagen
en video-editing doe ik al maar liefst 3 maand ongeveer, hahaha...
Het is een groei-proces, muahahaha, maar eerlijk, wees blij dat je niet de meeste video-filmpjes van motorrijders ziet... ghehe...
je!
Groeten, Nemesis