Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-11-2024, 07:41:14

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: geen woord meer
BerichtGeplaatst: 14-07-2006, 10:05:58 
Dwerg
Dwerg

jongens/meiden, ik ben er al wel achter gekomen dat je momenteel ook hier al niet meer je mening kan uiten zonder een grote mond of aanvallen van die persoon te verkrijgen, nu ga ik natuurlijk geen namen noemen maar die personen weten het zelf donders goed.

dit is de reden waarom ik mij nog zo weinig laat horen, als de site nu al zo achteruit gaat, houd ik mijn bek hier wel dicht...

sorry voor diegene die er wel voor mij waren, die personen weten het natuurlijk ook wel, en hen neem ik niks kwalijk.

als je je aangevallen voelt door mij, waarom stuur je dan niet gewoon de vraag i.p.v. direct te gaan lopen zeuren en zeiken of mij aan te vallen, want dan ben je niks gewend, of je denkt niet na.

ik ben een glashelder en glaseerlijk persoon, tenzij je zelf wil hebben dat ik lieg om jou om mijn vinger te winden, ben jij degene die fout bezig is,
EN NIET IK!!!

sorry nogmaals voor de oude en bekende groep.
mijn gedichten zullen hier nog wel iedere keer bij komen te staan want op deze wijze kan ik mijn vrienden hier naartoe sturen die ze willen lezen.

groet: darkspirrit

Berichtenonderwerp: Re: geen woord meer
BerichtGeplaatst: 14-07-2006, 12:38:22 
Nimf
Nimf

hoi Darkspirit,

Minder leuk om te horen dat je je hier op een of andere reden niet op het forum thuis voelt, Ik heb ook geen idee wat de reden hiervoor is, maar dat laat ik aan jou.

Ik zou je wel aanraden om de betrokken personen prive te benaderen ipv het openlijk op dit forum te plaatsen. Velen hier hebben namelijk geen idee waar je het over hebt, en denk ook niet dat het voor hen bestemd is ;)

Met vriendelijke groeten,

namens het moderatorteam

Thierry
ps

Indien je klachten hebt over bepaalde leden kun je altijd een van ons benaderen.

BerichtGeplaatst: 15-07-2006, 11:41:20 
Dwerg
Dwerg

nou het probleem is dat als ik ergens een reactie plaats mensen gelijk denken dat ik ze of aanval, of voor schut zet of wat dan ook, prive benaderen heb ik al gedaan naar desbetreffende personen.

ik vertel alleen de waarheid maar en dat kunnen sommige groentes niet hebben, helaas voor hen, de wereld en de waarheid is soms hard.

maar goed genoeg daarover, ik trek mijn mond niet meer los op zulke plaatsen als fotoreacties, spirituele dingen, gedichten en of verhalen, tis voor mij alleen nog een fun site hier en een site voor mijn eigen gedichten zodat ik ze ergens kan opslaan.

groet:
darkspirrit

BerichtGeplaatst: 16-07-2006, 11:01:37 
Kabouter
Kabouter

Hoi DarkSpirit,

Soms is het inderdaad beter te zwijgen. Zo voorkom je dat je overprikkeld raakt. :)

Je mening posten mag altijd hoor. 't Is toch mooi als er een plek is waar jij je mening kwijt kunt? Een mening die 't ook waard is om naar te luisteren.

Je kunt alleen niet verwachten dat mensen er altijd positief op reageren. Hoe aardig en zuiver je ook bent (en misschien wel: denkt te zijn). Je weet andermans achtergrond niet, wat hun complexen zijn en hoe ze denken.

't Is allemaal een leerproces en je hebt nu weer een stapje gemaakt ;)

Groetjes,
Emiel

BerichtGeplaatst: 17-07-2006, 11:01:11 
Feniks
Feniks

hey darkspirrit :)

ik vind het heel mooi als je je mening plaatst :) daarvoor zijn we in nederland, vrijheid van meningsuiting ;)

maar goed. het is idd wel zo dat je niet kan verwachten dat iedereen positief is over jou mening. ik zelf heb dit ook best vaak, maar niet op het forum. als ik gewoon aan vrienden mijn mening zeg, krijg ik soms de volle laag, hoe zacht ik het ook zeg. daarom hou ik mijn mening meestal voor me.

als je je hier niet thuis voelt, lijkt het me ook wel moeilijker om je mening te geven over dingen. dat jij misschien een totaal andere mening hebt over bepaalde dingen dan anderen hier, kan je niks aan doen. ik vind het mooie aan dat je je mening geeft is dat je altijd gewoon eerlijk bent. misschien komt het nogal hard over op anderen en komt hun reactie hard over op jou, ik raad je aan hiermee door te gaan. ookal is het niet op het forum, dan misschien op andere plekken :)

ik heb geen idee wat je aan dit berichtje zou kunnen hebben, maar ik wou gewoon even reageren :oops:

liefs,
Emma

BerichtGeplaatst: 17-07-2006, 11:39:43 
Dwerg
Dwerg

Beste Darkspirit , Iedereen mag zijn mening geven hier, goed of slecht dat is ieders eigen goed recht en als je dat niet inziet hoe kan je een ander verwijten als ie een negatief iets je toezegt .
Wat maakt het uit wat anderen zeggen tegen of over je , Ik heb ook niet altijd leuke gespreken of mails hier maar ach zolang ik mezefl maar kan recht aan kijken weet ik dat ik gelijk heb en dat het zal blijken ook .

laat een negatiefe zin niet je eigen woorden afbreken

f*ck those who judge you 8)

liefs avatar

BerichtGeplaatst: 24-07-2006, 18:02:03 
Dwerg
Dwerg

deankt allen, en ik heb zeker wat aan je woorden emma, dank jullie

BerichtGeplaatst: 24-07-2006, 23:23:17 
Feniks
Feniks