Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:24:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 20-12-2004, 20:08:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 20:20:39
Berichten: 33
Locatie: Dichtbij Zwolle
Hebben entiteiten ook aura's? Wat is jullie mening erover?

_________________
if you listen you will hear...close your eyes the light is near...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 20-12-2004, 21:12:39 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-10-2004, 16:36:19
Berichten: 392
Locatie: lelystad
Ik zou je het niet kunnen vertellen. ik zie ze namelijk niet, maar ze zeggen toch dat gidsen enzo een groot wit licht meedragen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 20-12-2004, 21:39:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 20:20:39
Berichten: 33
Locatie: Dichtbij Zwolle
Ja zoiets had ik ook gehoord, maar ik zie regelmatig op een plek in huis een lichtblauw verschijnsel soms ook wel andere kleuren. Bv meestal als ik op mijn kamer ben zie ik aan de voeteneinde dus die lichtblauwverschijnsel. Maar vaak ook wel op verschillende plekken ook buitenhuis. Vroeg me af wat het kon zijn. Als het uberhaupt wel aura's van entiteiten zijn. Of gewooon wat anders.

_________________
if you listen you will hear...close your eyes the light is near...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 20-12-2004, 21:56:45 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ik denk het zel fwel dat het aura's zijn.. ik zie wel entiteiten en inderdaad hebben ze een soort schijnsel om zich heen... meestal blauw maar soms ook zwart, wit, of geelachtig/oker.. ik weet niet precies hoe ik die laatste moet benoemen is heel apart.. heb het ooit eens gezien bij een klein meisje. Doemt op als een soort licht ofzo... maar weet zelf niet zeker ook of dit aura's zijn...

liefs rogue :sss:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 20-12-2004, 22:30:12 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Ik heb geen idee of je dit aura kan noemen.
De aura van bijv mensen of dieren is in principe enrgie die om je heen hangt.
Entiteiten zijn ook een energie.
Dus zou je wel weer van een aura kunnen spreken.
Leuk punt van discussie ;)

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 21-12-2004, 12:01:51 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ja maar aura's kun je voelen.. en entiteiten ook ...

maar aan de andere kant... als aura's energie zijn van mensen en entiteiten ook energie zijn... is dat natuurlijk logisch dat e beide voelt....


haha wel een dilemma hier en inderdaad leuke discussie :wink:

liefs rogue


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 21-12-2004, 12:03:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Als je alleen die wolken ziet, kan het ook zijn dat de entiteiten zich op deze manier aan jou manifesteren, ipv de menselijke vorm aan te nemen.

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 21-12-2004, 12:05:05 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
wat ik zie is zeg maar de menselijke vorm... maar straalt een licht uit bij de meeste.. maar bij sommige is er dus die zwarte drukkende massa omheen...

als dit geen aura's zijn wat is dat dan wel?

liefs rogue


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 21-12-2004, 19:02:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 20:20:39
Berichten: 33
Locatie: Dichtbij Zwolle
Vind het ook een leuke discussie, vind het alleen raar dat niemand anders een topic erover heeft gedaan. Ik zoeke en zoeke :lol: dacht moet toch ergens hier zijn op het forum, maar toen dacht ik laat ik zelf maar effe een topic maken. :P

Heb er vandaag extra oplet en zie soms verschillen dingen. Iets dat op een deken lijkt, die komt zo opdagen, een bol die groter wordt en dan iets lijkend op wolken wat Carina zegt behalve dan dat het niet van die rondjes aan de buitenkant heeft ( die rondjes wat vaak kinderen tekenen aan de buitenkant van een wolk) 8)

_________________
if you listen you will hear...close your eyes the light is near...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 21-12-2004, 19:12:06 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 20:20:39
Berichten: 33
Locatie: Dichtbij Zwolle
Rogue als jij ze ziet met een aura hebben ze dan ook iets wit wat dichtbij hun is dan de aura zelf?

Sorry voor de 2 post achter elkaar de vraag schoot me te laat in toen had ik al de eerste al verstuurd.

_________________
if you listen you will hear...close your eyes the light is near...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 21-12-2004, 19:33:08 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ik weet dus niet of het zeker aura's zijn.. maar wat ik zie moet je voorstellen als zeg maar het "lichaam" van een mens met een lichtschrijnsel eromheen.. het geeft licht energie af.. zoiets is het ongeveer om te beschrijven...


liefs rogue


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 06-01-2005, 17:27:11 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 27-12-2004, 11:28:25
Berichten: 104
Locatie: Zuid Holland
Ik ken geen entiteiten zien dus ik zal ook nie weten of ze kleuren hebben maar ik denk het wel... weet aleen nie welke...
Vraag me af hebben hun ook een stemming??
Bijvoorbeeld verdrietig blij enz..??

_________________
Afbeelding
Afbeelding


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 06-01-2005, 18:56:41 
Tja ik noem de kleuren die ik zo zie altijd energieen maar heb me eigelijk nooit afgevraagt of deze samenhangen met entiniteiten.

veel liefs Andrea


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 06-01-2005, 19:29:57 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
ja ze hebben wel zeker een stemming. Ik kan zelf voelen of ze verdrietig zijn of boos of kwaad.

Ooit was er eens een meisje in mijn kamer dat aan k. dood is gegaan. Ze was erg verward nog en verdrietig..
Ze is een paar dagen langs geweest en heb het toegelaten. Op de een of andere manier werd ze leek het rustiger ofzo?? weet niet of het kan maar goed zo voelde het aan. Toen heb ik gezecht dat het goed was, dat ze naar het licht moest gaan. Ze is gegaan en heb haar niet meer gezien.

maar ook kom ikzelf niet zo leuke entiteiten tegen. Er zijn iets van kwaadaardige bij of hoe noem je het.. ze zijn heel negatief zeg maar. DIe kunnen je echt van streek maken en ziek. Heb een paar keer gehad dat een me zo bang maakte dat ik me niet kon inhouden en gillend me ouders wakker heb gemaakt :oops: Hmm die schruiven het af op nachtmerrie okee... maar dat is het niet en gillen helpt niet tegen ze haha.. Ik heb nu geleerd om dwingend en zelfverzekerd tegen ze te zeggen dat ze weg moeten gaan naar het licht. En het helpt :D
Eerst zei ik dit ook wel, maar was er zelf niet van overtuigd... en dat moet je geloof ik wel zijn.. in jezelf geloven :wink:

liefs rogue :sss:

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten aura's?
BerichtGeplaatst: 10-02-2005, 11:09:20 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-01-2005, 14:03:06
Berichten: 207
Locatie: In een wereld van licht...
Ik denk zelf dat je de energie van de entiteit een aura kunt noemen. En als het niet letterlijk het woord aura zal hebben, is het vast niet iets dat heel erg anders van naam is :) De entiteit die je ziet is alsnog een 'mens' alleen dan zonder lichaam. Zo is het bij ons ook. Alleen hebben wij wel een lichaam.
(geloof niet dat ik duidelijk word, eens even denken hoe ik het beter kan zeggen)
Ookal hebben we een lichaam waarin we leven, het is de aura van onze ziel die je ziet. Ons lichaam is slechts een omhulsel. Maar de aura straalt om je ziel heen.

Hoop dat ik het redelijk goed heb verwoord. Erg moeilijk. Ik heb het in mn hoofd zitten, haha. Maar kan er niet duidelijker uitkomen. Ik zal snel een nieuwe poging wagen, als het niet duidelijk is wat ik bedoel :)

Liefs Antoinette

_________________
***Een klavertje vier moet je niet zoeken, je kunt hem vinden als je geluk hebt ***


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl