Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:29:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 08-06-2006, 21:21:05 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey!

Ik heb laatst wat gelezen over de Jassentechniek van Hans de Waardt.
Lijkt me wel boeiend allemaal. Maar ik ben benieuwd of 1 van jullie hiermee bekend is en of iemand dit gedaan heeft. Wie heeft er ervaring mee?

groetjes Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 24-09-2006, 15:58:45 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 10-09-2006, 14:27:56
Berichten: 631
Ik vind het wel interessant, maar ik denk dat je je er eerst heel erg in moet verdiepen...

meer informatie
Nog meer informatie

Citeer:
Een sterfelijk lichaam is niets meer dan een kapstok waaraan overtuigingen, angsten, vooroordelen, dromen en karma zijn blijven hangen. Als je teveel van deze 'jassen' aan een kapstok hangt, zie je de kapstok niet meer. En dat is precies wat wij met ons lichaam hebben gedaan. Wij kunnen onszelf niet meer zien, weten niet meer wie we zijn. Hans de Waard ontwikkelde de Jassentechniek.

In een of meerdere individuele sessies worden via energetische methodes en alchemistische symbolen meer dan 40 verschillende energetische lagen getransformeerd ('jassen uitgetrokken'). Het zijn o.a karmische lagen, negatieve verbindingen maar ook een trauma's, zielenafspraken en kosmische verbindingen uit dit en vorige levens.



Na de sessie wordt een set transformatiemethoden aangeboden die je zelf kunt toepassen. Want als alle jassen zijn verwijderd komen de celherinneringen vrij. Of beter, ze komen in het Hier en Nu aan de oppervlakte in je bewustzijn of aandacht. Een groot deel zal zich spontaan ontladen. De ervaring leert dat veel mensen na 3 tot 6 maand zich helemaal vrij van de oude ballast voelen.



Het grote voordeel van de Jassentechniek is dat op energetisch niveau belastende verleden in één keer los gelaten wordt. Het blijft echter je eigen keuze en verantwoording om je zelf verder schoon te maken en te houden van zaken die je tegen komt in je leven en niet langer meer wilt . Zoals je Boedisten zegen, je Dharma te onderhouden.

Bron:http://www.warenatuur.nl/556


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 14-05-2007, 18:11:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-05-2007, 16:19:30
Berichten: 6
Locatie: Delft
Hoi Nico

zelf heb ik de jassentechniek workshop/cursus gevolgd een aantal weken geleden. Het is zeker waar dat je je er eerst ook wat meer in moet verdiepen want na de cursus zul je ook zelf met transformatietechnieken aan de slag moeten. Dat was voor mij persoonlijk heel lastig omdat ik er voor het eerst mee in aanraking kwam. Verder kwamen klachten die ik voor de cursus had dubbel zo erg terug en is het nu de tijd om het te transformeren/verwerken. Best lastig allemaal, omdat het voor mij ook erg nieuw is. Al met al was het een apparte ervaring.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 31-05-2007, 11:21:52 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hoi Ryan,

Bedankt voor je reactie. Boeiend wat je schrijft.
Ik heb me d'r inderdaad ondertussen in verdiept, maar ben vooral benieuwd naar de ervaringen van anderen. Van jou ook! ;-)
Hoe ervaarde je die workshop en wat merkte je erna. Heb je er wat aan en kan je er wat mee? Dat zijn o.a. wat vragen die ik heb.
Dat van transformatie ken ik inderdaad. Ik heb daar een artikel over geschreven wat deze maand gepubliceerd is in het blad Spiegelbeeld. wellicht herken jij jezelf er ook in.

groetjes Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 09-07-2007, 09:31:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey allemaal

Zo te lezen zijn er nauwelijks mensen die ervaring hebben met de jassentechniek?
Als er nog mensen zijn die ervaring hebben, dan hoor ik graag jouw ervaring.
Wat biedt de jassentechniek als meerwaarde naast of bovenop de Reiki bijvoorbeeld?

groetjes Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 13-07-2007, 03:16:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-07-2007, 23:04:38
Berichten: 18
Locatie: Zeist
Beste Nico,

Nou wil het toeval dat ik enkele malen een sessie LichtJassenTechniek gevolgd heb en het nóg grotere toeval dat ik daar, en met mij anderen, over geschreven heb! Ik ga kijken of het document in één keer hieronder past. Komt ie!

Veel leesplezier,
Nieuwe Jas - Seth
------------------------------------------------
------------------------------------------------
Eigen verhaal van Brigette

Mijn bevrijding. De jassentechniek was voor mij een totale opschoning van alles wat niet (meer) bij mij hoort. Vrij van belemmeringen en lading uit het verleden ben ik nu een ander mens. Ik kan nu alles in een zuiver licht zien.

Door de warme liefdevolle begeleiding van Ananda kon ik mij volledig overgeven en alles loslaten wat mij nog vasthield in het verleden en mijn groei belemmerde. In combinatie met de White Time inwijdingen waarvan ik er nu 3 heb mogen ervaren kan ik zeggen ik ben en mag mezelf zijn. Steeds dichterbij de bron van al wat is.

Ik ben heel erg dankbaar dat ik de weg naar Ananda heb gevonden en zo mijzelf weer heb terug gevonden.
Brigette



Eigen verhaal van Alecia



April en mei 2005 zijn voor mij heel bijzonder geworden.

Ik heb in de praktijk bij Ananda mogen ervaren hoe het is om door middel van de Jassen techniek verlicht te worden. Voor mij was het een spirituele reis op kosmisch niveau.



In eerste instantie zou ik 3 tot 4 afspraken gemaakt hebben, maar wilde na de 1e keer gelijk in een keer er door heen. Mijn eerste ervaring was heftig vooral het moment dat ik de rode brug over moest en hier alles bij achter kon laten aan negatieve entiteiten.

Toen dit voorbij voelde ik mij letterlijk bevrijd en kon alleen maar groeien steeds groter en ruimer voelde ik mij.

Bij de 2e ervaring werd ik letterlijk herboren; alsof ik in een groot ei zat en hier uit kwam wat ik aan de ene kant niet wilde en toch ook weer wel.



Deze jassen uit te kunnen doen en alles in de gouden schaal van transformatie los te kunnen maken, is voor mij een verlichting ik kan nu ook veel makkelijker de dingen los laten, datgene wat niet van mij is maar van de ander.

Wat mij in mijn werk goed van pas komt.

In combinatie met de White Time I en II en de Kristal Healing I voel ik de dingen steeds meer op hun plek vallen.

Zoals anderen voor mij al hebben gezegd… een thuiskomen. Dank je wel Ananda.



Veel liefs Alecia




Eigen verhaal van Mathilde


Laat je verleden in één keer los? Het leek mij bijna onmogelijk. Zelf maak ik in mijn praktijk gebruik van de Nei techniek. In mijn ervaring als therapeute in mijn praktijk weet ik dat de mens in zijn geheel een onbeschrijfelijke capaciteit heeft informatie op te slaan en allerlei verbanden en interacties aan te gaan met informatie. Of deze nu uit het verleden, het heden of met de toekomst te maken heeft. De eerlijkheid gebied dat ik me niet kon voorstellen dat het mogelijk was in drie sessies vrij te zijn van ballast. Nu mensen het is echt waar! Ik heb het ervaren.

Waar merk ik dat nu aan? Bijvoorbeeld dat ik niet meer reageer vanuit referenties van het verleden, heden of toekomst. . Ik reageer niet automatisch op een situatie. Ik bezie de zaken veel meer. Er is overzicht en inzicht en meer orde. Het opvallendste is dat ik minder de behoefte heb om overal iets van te vinden; ik zwijg nu vaker. Van binnenuit voel ik meer mededogen.

Dit alles is als vanzelf vrijgekomen. Geen moeilijke inzichtsessies of zware regressies. Gewoon over gevisualiseerde brug lopen, de steun en warmte voelen om je heen van Ananda, en de jassen van je af laten glijden. Heerlijk, de moeiteloosheid waarmee het gaat!

Maar dan? Tja, ineens kom ik tot de ontdekking dat je ondanks alle positieve effecten, erachter kom dat ik gewoon mijn mentale programma’s afdraai, terwijl ik voel dat de voeding voor dit patroon weg is. Heel raar om mezelf dit te zien doen. En ik heb toch wel gemerkt hoe lastig het is om dit om te keren. Vooral ook omdat het net lijkt alsof je alle lessen opnieuw gepresenteerd krijgt. Zo van: En hoe verkies je nu met zaken om te gaan? Hoe draag ik mijn eigen verantwoordelijkheid? Wat draag ik uit middels mijn gedrag en hoe geef ik dit vorm? Ik kan zeggen dat ik bewuster mens durf te zijn. Mezelf fouten zie maken en dan mededogen voel voor mezelf. Ik ben minder hard voor mezelf.

De schaduwkant van het uitdoen van de jassen is dat ik nu steeds meer zie hoe beschadigend mensen met elkaar omgaan. Ik voel de liefdeloosheid. Hier ben ik gevoeliger voor geworden. Het doet soms echt pijn. Nu ik dit meer kan voelen kan ik ook meer mijn verantwoording nemen juist dan liefde en licht te brengen.

Nadat ik mijn jassen uitdeed, mocht ik ingewijd worden in de derde graad van White Time Healing. Ik moet zeggen dat ik met de WTH thuis ben gekomen. Voor mij horen hier de jassen uitdoen bij.

Dit is mijn persoonlijke ervaring tot nog toe. Ik weet en voel dat de effecten nog veel verder rijken dan ik in woorden kan vatten. Ik zou zeggen, ga je eigen ervaring opdoen. En geniet!
Mathilde



Eigen verhaal van Hannelore


De Jassentechniek werkt volgens mij op zovele manieren, als er mensen zijn, die haar hebben toegepast. Iemand die er voor kiest, is al min of meer bewust aan een proces begonnen.

Wat mij betreft, ik had al een aantal workshops en een langere opleiding gedaan, waarin de “energetische kijk” op iemands bevinden een serieuze rol speelde. Waar ik hardnekkig mee bleef worstelen, was het verwerken, begrijpen van mijn echtscheiding, die immers al een hele tijd terug lag.

Toch bleef ik zitten met alsmaar om hetzelfde draaiende gedachten en een soort afwachten van het moment, waarop het nu alles verhelderende, alles oplossende gesprek, met de ex-echtgenoot zou komen en daarmee eindelijk begrip en rust. Ik besefte niet, dat ik daarmee verbindingen in functie hield, die allang niet meer positief of nuttig voor mij waren. En ik was aldoor net niet sterk en helder genoeg, om eindelijk uit dit krachtsveld van het verleden te kunnen komen en daarmee een stuk dichter tot mezelf. Ook trokken mij bepaalde lijnen uit de kindsheid telkens weer in keuzes en gedrag, die mij niet verder brengen.

Met behulp van de jassentechniek zijn dan wel niet de kant en klare oplossingen komen aanvliegen, maar wel situaties die me de kans gaven me anders te handhaven en voor duidelijkheid zorgen. Hier wil ik graag de nadruk op leggen. Ik heb sinds mijn eerste behandeling in augustus 2004 en nu de volgende in maart 2005 een duidelijk beeld gekregen van mezelf en de rol die ik in het verleden speelde. Ik ben consequenter geworden betreffende de keuzes die overeenkomen met mijn eigen gevoel.

Dit had, en heeft nog steeds, ook lichamelijke uitwerkingen. Ik moet er bij zeggen, dat met toenemende gevoeligheid (het mes snijdt immers vaak naar twee kanten) ook problemen opdoken, die ik voordien niet kende, maar ik ervaar ze niet als negatief, eerder als noodzakelijk voor mijn ontwikkeling.
Hannelore



Eigen verhaal van een moeder


Een klein half jaar geleden werden mijn man en ik geconfronteerd met lichtcirkels op onze foto’s. Heel wonderlijk en mooi. De cirkels waren alleen te zien op de foto’s waar onze kinderen op stonden.

Het feit dat we ze te zien kregen heeft ons aan het denken gezet en dan vooral over onze kinderen. Onze oudste zoon is geen makkelijk kind, er zijn al problemen vanaf zijn geboorte.

Eind december 2003 kregen we te horen dat zijn gedrag werd veroorzaakt door een autistische stoornis, PDD, daarnaast bleek later heeft hij ook een vorm van dyslexie. We hebben veel hulp gezocht in de hoop dat onze zoon zich gelukkiger ging voelen. Wel altijd getwijfeld of zijn gedrag wel door PDD, alleen, werd veroorzaakt. Door de lichtcirkels ben ik gaan lezen over nieuwetijdskinderen iets waar ik al wel wat vanaf wist. Blijkt vaker dat deze kinderen een dergelijke diagnose krijgen. Via mijn zus ben ik in contact gekomen met ananda. Mijn zoon die dolgraag van zijn medicijnen af wil, iets wat ik ook graag wil, ging akkoord om een keer naar ananda te gaan. Het eerste gesprek verliep goed en ananda besloot de jassentechniek toe te passen.

Ik ben er zelf niet bij als mijn zoon bij ananda is maar merk wel degelijk verschil na 3 keer. Hij vertelt meer over wat er op school gebeurt en toont soms ook zijn emoties, iets wat voordien niet gebeurde(alleen boosheid). Ook lijkt hij beter om te gaan met zijn broertje.

Het meest opvallende zijn de schoolresultaten die in een keer weer in stijgende lijn gaan. Was het eerste rapport ver onder de maat, qua kunnen, het tweede rapport laat een aanzienlijke verbetering zien die zich door zet. Hij lijkt wat dat betreft ook meer zelfvertrouwen te hebben.

Hoe mijn zoon de behandelingen zelf ervaart weet ik niet precies. Maar het feit dat hij zonder morren naar “die mevrouw in die gekke jurk “ gaat geeft duidelijk aan dat het hem wat doet. Sterker nog hij wil aan nog meer dingen werken dus gaat hij binnenkort nog een keer.
Een moeder



Eigen verhaal van Annie


Hierbij wil Ik je hartelijk bedanken voor de enorme verlichting, wat betreft de jassentechniek, dat iets zo eenvoudig kan zijn. Met zo veel invulling, bevrijd kan ik dan ook mijn toekomst tegemoet zien, mijn levensopdracht hiermee vervullen. Kort samengevat oude jassen voel je echt uit je lichaam trekken, en je krijgt nieuwe bescherming om je heen. In een woord fantastisch.
Annie



Eigen verhaal van Anja:


Ik heb de Jassentechniek ervaren als een heel zachte en bijzonder sterke healing!!

Vanaf het begin ging het in mijn lichaam steeds meer stromen. Er kwam een gevoel van diepe ontspanning over me en gaandeweg werd het gevoel van opluchting en intense blijdschap steeds sterker.

Na afloop was de pijn die ik eerst altijd voelde helemaal verdwenen. Mijn ogen zagen er ook sprankelender en helderder van kleur uit en voelde veel krachtiger. Ik merkte dat ik ook scherper kon zien. Ik voelde me stralend gelukkig, sterk en energiek! GEWELDIG!!! Ik ging “huppelend” de deur uit.

Er zijn veel jassen uitgegaan, ook waarvan ik me niet eens bewust was dat ik ze droeg. Ik ben veel balast kwijt en ik voel me nu anders; veel lichter, vrolijker, energieker, rustiger en nog dankbaarder dan voorheen. Dit krachtige gevoel wil ik vasthouden! Het voelt voor mij als een nieuw begin en met groot vertrouwen ga ik mijn toekomst tegemoet!

Anja





Eigen verhaal van Niels:

De jassen methode sprak me erg aan vanaf het moment dat ik erover hoorde. De kennis om in een keer alle extra bagage, entiteiten en negatieve energieën uit mijn systemen te krijgen klonk veel belovend. Ook de mogelijkheid om met Ananda en de energieën waar zij mee werkt weer een keer mee te kunnen maken, trokken mij erg aan om drie sessies met haar te doen.

Elke sessie gebeurde in een heel ongedwongen sfeer en het feit dat je samen aan het werk bent en er dus een wisselwerking is, droeg daartoe bij. Tijdens de sessies kreeg ik het gevoel zowel lichter alsook gevulder te zijn dan voorheen en voornamelijk “groter” te worden. In de geleidde fantasieën heb ik persoonlijk prachtige ontmoetingen gehad met mijn engelen en gidsen, wat resulteerde in een overvloeiend gevoel van liefde, vreugde en “geleid te worden”, iets wat na mijn bezoek aan Ananda gewoon door bleef werken.

Al na de eerste sessie had ik een intens gevoel van rust in mijn volledige wezen; Rust en gecentreerdheid zijn de beste omschrijvingen na die eerste keer. Ook begon ik na de eerste keer het idee te krijgen dat er iets in mij aan het veranderen was, al kon ik er niet precies mijn vinger op leggen. Na de hier opvolgende keren kreeg ik het idee in elke voorkomende situatie beter het volledige beeld, “the big picture” te kunnen blijven zien en dus met een glimlach en volledige liefde naar alles te kunnen kijken. Ook een dieper gevoel van weten en vertrouwen in de toekomst, alsmede ook mijn eigen Goddelijkheid kwamen heel duidelijk naar voren.

Om eerlijk te zijn, is het moeilijk om dingen op te noemen die de Lichtjassen op fysiek niveau voor me hebben gedaan. Het effect zat hem bij meer veel meer op innerlijk vlak, op het gebied van intense rust voor mijn overactieve geest en onmiskenbaar zuiver weten van mijn specifieke plek en Goddelijkheid…en ik heb het gevoel nog maar aan het begin van de veranderingen te staan! Al met al ben ik zielsgelukkig dit met Ananda te hebben mogen doen, als een duidelijk grote stap op mijn eigen weg.

Niels



Eigen verhaal van Yvette:


Ik heb het al een paar maanden geleden gekregen, dus weet ik het niet meer precies, maar een ding is zeker: HET WAS VOOR MIJ EEN ZEER SPIRITUELE, BLIJDE EN LIEFDEVOLLE GEBEURTENIS.

Tijdens de sessie moet je over een brug lopen en diverse "jassen"afdoen. Tijdens de eerste sessie huppelde en gleed ik naar de plek toe waar mijn gidsen stonden om mij te helpen mijn jas af te doen. Zij waren ook heel blij dat ik het mocht doen, soms werd ik door hun in de lucht gegooid van blijdschap. Na de eerste sessie was ik een beetje licht in het hoofd. Toen ik naar huis ging met de auto, kwam ik een hele lange rij tegenliggers tegen en het was alsof ik helemaal aanwezig was tot aan de laatste auto, toch was ik wel bewust dat ik in mijn auto reed.

Tijdens de tweede sessie waren er jassen bij, die heel zwaar waren en ik moest mijzelf slepen om bij mijn gidsen te komen. Misschien wilde ik ze innerlijk niet wegdoen, ik weet het niet. Na de tweede sessie was het net alsof mijn derde oog open was. Ik zag met beide ogen en toch was er een derde waarmee ik tot heel in de verte kon zien en dat zicht eindigde in een punt. Ik kan het niet anders beschrijven.

Bij de derde sessie zag Ananda dat ik toch nog een of twee jassen van de vorige sessie nog had. Die heeft ze gelukkig toch nog weg kunnen halen. Na de derde sessie voelde ik mij heel schoon, alsof alles opgelost was.

Ik was Ananda heel dankbaar dat ze het mogelijk maakte om mijn karma op zo'n liefdevolle manier kon laten oplossen.
Ananda nogmaals bedankt.
Yvette




Eigen verhaal van Alecia:



Mijn naam is Alecia, ik heb 2 dochters welke allebei een inwijding van de White Time voor kinderen hebben ontvangen.
Mijn dochter Marcella was 7 en mijn heeft de 2 daagse cursus gedaan en mijn dochter Julia was toen 2 ½ jaar oud, zij heeft alleen de inwijdingen gehad.
Over Julia wil ik het hebben. Ieder kind is speciaal maar zij is bijzonder.
Op vroege leeftijd 4 maanden heeft zij een vorm van epilepsie ontwikkelt waarvan de artsen niet wisten hoe het ontstaan was. Als moeder denk ik dat het door de DKT is gekomen, hoewel de medici dit ontkennen.

Op 2 jarige heeft Julia psychologische onderzoeken ondergaan waaruit bleek dat zij een achterstand had welke overeen kwam met de leeftijd van een 1 jarige.
Op 3 jarige leeftijd, februari 2006 is zij opnieuw onderzocht en getest. Hoewel iedereen, de huisarts, de neuroloog, de leidsters van de peuterspeelzaal, familie etc vooruitgang zag in haar bleek uit de onderzoeken dat zij nog steeds een achterstand van een jaar had en dus i.p.v. op het niveau van een 3 jarige te zitten er een te hebben van een 2 jarige.
In maart 2006 is zij getest voor i.v.m. logopedie uit die testen kwam naar voren dat zij eigenlijk niet in aanmerking kwam voor logopedie

Nu is zij 3 ½ jaar oud en bezig zindelijk te worden zij is in september 2006 2 jaar van de medicatie af en heeft sinds maart 2004 geen aanvallen meer gehad, haar ontwikkeling maakt duidelijk sprongen.

Ik als moeder en White Time Healer, zie sinds haar inwijding alleen maar een versnelling van haar ontwikkeling. De grapjes en dan met name de taal grapjes welke zij maakt zijn geweldig, maar dan het white time aspect. Als er iemand pijn heeft dan doet ze Golden Movement op haar manier ze sluit haar ogen en legt haar handjes op de zere plek daarna krijg je nog een kusje.

En dan te bedenken dat ze op het moment van haar inwijding de Golden Movement niet eens gedaan heeft.
Ik dank Ananda dat zij mijn kinderen op het pad van de White time heeft gezet.

Alecia


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 13-07-2007, 13:11:41 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Beste Seth,

Bedankt voor je waardevolle bijdrage.
Kijk dat is nou interessant om te lezen hoe anderen het ervaren hebben.
Boeiend om te lezen, maarre...
Ik miste jouw stukje! ;-)
Komt-ie ook nog binnenkort?

liefdevolle groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 14-07-2007, 02:10:22 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 03-07-2007, 23:04:38
Berichten: 18
Locatie: Zeist
Oh, maar ik sta er tussen Nico, I'm there! Ik ben alleen onder vele namen te vinden en op dit moment voel ik me zeer wel bij Seth. In het stukje sta ik echter onder mijn geboortenaam Niels.

Nogmaals veel leesplezier,

Nameshifting - Seth


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ervaring met jassentechniek
BerichtGeplaatst: 31-08-2007, 14:47:45 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-01-2006, 18:02:36
Berichten: 137
Locatie: Friesland
Inderdaad erg interessant om te lezen! Ik kwam laatst in een boek ook het één en ander tegen over de jassentechniek en het wekte mijn interesse ook wel. Erg leuk dus om hier op het forum ook het één en ander er over te lezen!

Liefs,
Jellie


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl