Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 22:59:05

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27-12-2004, 11:46:08 
Elf
Elf

mij is ooit verteld dat mn niveau best hoog ligt..
veel dingen in dit leven snap ik vrijwel goed, en snel, alsof ik het zovaak herhaald heb. naar ervaring weet ik dat je alleen omhoog kunt klimmen als je van alle fouten iets geleerd hebt, en als je bewust durft te zijn dat die fouten er zijn..

ook had k een keer tegen een klein huilend meisje gezegd, als je in een dal zit, treur niet, loop er positief mogelijk door heen, dan klim je sneller weer naar boven. de leeraar die ernaast stond keek me raar aan, en mn vriendin zei "jezus"hoe oud ben jij.. omdat ze t wijs vond. maar ik vond t harstikke normaal :D

BerichtGeplaatst: 27-12-2004, 15:58:39 
Kabouter
Kabouter

Ik zou daar denk ik ook nie zo snel op gekomen zou zijn om dat te zeggen omdat ik zelf ook nie altijd zo denk!
Maar tegenwoordig probeer ik wel an meer positieven dingen te denken dan de negatieven dingen...

BerichtGeplaatst: 28-12-2004, 17:29:18 
Nimf
Nimf

woow jij hebt een groot lettertype;)

Ik heb ook van dat soort momenten, dat mensen je raar aankijken , wat zeg je nou.
Mja is toch juist beter:)

BerichtGeplaatst: 28-12-2004, 17:50:21 
Reus
Reus

Een sterk ontwikkelde innerlijke wijsheid.
Veel dingen weten, zonder het bewust geleerd te hebben, overal verklaring voor, altijd een hulpende hand, altijd een oplossing.
Ik heb het zelf ook, alleen krijg wel vaak te horen "doe nou es niet zo wijs" "waarom neem jij altijd het woord" etc.
Mensen begrijpen niet dat je dingen gewoon weet en kunnen daar soms moeilijk mee overweg.
Soms sta ik versteld van m'n eigen gedachtes, hoe ik dingen verzin, waar het vandaan komt, hoe het komt dat ik bepaalde dingen associëer met elkaar.
Maar goed, het is wel makkelijk, ondanks dat het soms lastig is :)

Greetz!

Oja, over het leren van je fouten:
"Leer van de fouten van anderen, dan hoef je ze zelf niet te maken ;)"

BerichtGeplaatst: 28-12-2004, 19:05:26 
Feniks
Feniks

tja soms weet je nou eenmaal dingen inderdaad. Mensen kunnen er soms irri op reageren omdat je "het weer eens weet"... maar achteraf zeggen ze dan wel weer van..goh ben wel weer blij dat jij het wist want ik had het niet geweten. Daarentegen als je echt eens geen antwoord erop weet dan rekenen ze ook op je... vervelend maar goed...
Ik merk wel dat het irri gevoel van ze meer op onbegrip inderdaad is afgestemd dan op echte irritatie...

groetjes rogue :sss:

BerichtGeplaatst: 29-12-2004, 08:00:08 
Nimf
Nimf

Dit heb ik ook.
We zullen wel nieuwetijds/licht kinderen zijn ofzo haha!

Al vanaf jongs af aan luister ik naar mensen, en geef ik ze "wijze" raad.
Soms vertellen gesloten mensen zaken waar ze mee zitten voordat ze het zelf door hebben.
Ook op de chat vroeger (nu doe ik alleen aan MSN en deze Flashchat) was dat wel grappig.
Als ik dan mijn leeftijd vertelde, geloofde ze niet.
Zat ik gewoon naar de problemen te luisteren van een vrouw van in de dertig bijvoorbeeld.
(Dat is ook wanneer ik erachter kwam dat ik mensen kon aanvoelen, en al een beetje met energie kon spelen... ik stuurde dan ook voelbare energie naar zo'n trouble lady... en 9 van de 10 keer werdt er geconfirmeerd dat ze het ook echt fysiek voelde allemaal!)

Wolf

BerichtGeplaatst: 29-12-2004, 09:52:49 
Feniks
Feniks

haha... is me gezecht inderdaad dat ik een nieuwetijdskind ben :D tot ik hier kwam wist ik helemaal niet wat dat nou precies in hield:D ben hier er gelukkig wel een stuk wijzer van gewoorden.... ik wist wel dat ikd ingen kon zien voelen enzo.. maar verder snapte ik veel niet.. begin wat opweg te komen :wink:

liefs rogue :sss:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00