Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 16:38:11

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Energiebolletjes
BerichtGeplaatst: 28-10-2006, 13:39:46 
Dwerg
Dwerg

Ik zie ze ook wel vaak vooral buiten maar volgens mij is dit gewoon engerie.

ze lijken een beetje op vuurvliegjes:P

BerichtGeplaatst: 28-10-2006, 22:29:00 
Groentje
Groentje

Mja ik vind die van mij wel heel goed te zien.

Sommige van me fotos kan ik niet eens van me camera halen dan zegt me camera dat ze in gebruik zijn, maar dit zijn ze dus totaal niet.

Ik heb ze aan me medium laten zien die mij traint.
Zij vond ze ook heel mooi. In dit geval zijn het bijna allemaal zielen.

ik heb nog meet fotos van die 1ne groote bol, maar dan is ie soms nog veeeeel feller!

BerichtGeplaatst: 29-10-2006, 13:11:10 
Groentje
Groentje

jaa dat zyn orbsen :)

BerichtGeplaatst: 30-10-2006, 12:10:55 
Groentje
Groentje

Ja ik vind ze zelf erg leuk, maar die 1ne met veel bolletjes deedt me wel ff schrikken hahah.

Maar ik kan al best veel op fotos vastleggen :)

BerichtGeplaatst: 30-10-2006, 12:17:43 
Reus
Reus

ik zie redelijk vaak lichtbollen, dacht dat ik het mij verbeelde ofzo.
ik vind wel mooi om te zien, vaak heeft het een parelmoerachtige kleur.

BerichtGeplaatst: 30-10-2006, 14:54:07 
Groentje
Groentje

Ik zie de bolletjes ook. Meestal wanneer ik naar buiten kijk, of buiten ben. Ze zijn vooral heel goed te zien in zonlicht. Maar de laatste tijd kan ik de bolletjes ook wel eens in huis zien, hoewel dat moeilijker is. Het lijkt ook net alsof de bolletjes de ene keer sneller gaan dan de andere keer. Ik weet niet of het energie is, maar ik denk het wel. Ik had een keer ruzie en na afloop zag ik allemaal van die bolletjes mijn kant op komen en voelde dat ik er heel rustig van werd. Volgens mij kun je ze ook 'sturen' want als je iemand anders iets goeds toewenst dan gaan ze bij mij vandaan. Soms denk ik ook wel eens dat het gezichtsbedrog is, maar dan denk ik altijd maar: als ik van dat gezichtsbedrog iets kan leren, nou dan is het nooit verkeerd :D

BerichtGeplaatst: 30-10-2006, 15:20:39 
Groentje
Groentje

Ik zie ook vaak van die bolletje's, wist eigenlijk niet wat het precies was
maar this wel grappig

BerichtGeplaatst: 31-10-2006, 17:59:12 
Groentje
Groentje

Heeey!

Eindelijk zijn er mensen die "het" ook zien! :D
Ik zie ze altijd en overal, vooral op effen oppervlaktes, zoals de hemel of een witte muur (das vooral leuk als je op school zit en je, je verveelt).
Het zijn inderdaad energiën die op aarde over iets waken, is mij vertelt. Het kan vanalles zijn, van een plant tot een mens etc.
Iemand had geschreven dat je ze ook iets goeds kunt laten doen, maar dat moet ik dan maar eens gaan uitproberen, als je ze toch altijd ziet, kun je ze maar beter goed werk laten doen. :wink:

BerichtGeplaatst: 01-11-2006, 14:32:07 
Power Moderator
Power Moderator

Ik zie ze ook altijd. Wist niet dat dit iets betekende.. Ik dacht ook dat het iets te maken had met je ogen, maar bijkbaar dus niet ;) Leuk :)

BerichtGeplaatst: 04-11-2006, 12:50:51 
Groentje
Groentje

Julia schreef:
Ik zie ze ook altijd. Wist niet dat dit iets betekende.. Ik dacht ook dat het iets te maken had met je ogen, maar bijkbaar dus niet ;) Leuk :)

Ik d8 vroeger ook altijd dat het aan mij lag haha :P maarja ik kan er fotos van maken en andere zien het ook dus dat geloof ik niet meer :)

BerichtGeplaatst: 15-11-2007, 14:30:53 
Groentje
Groentje

ik zie de energiebolletjes ook vaak, vooral als ik me erop concentreer. ik zie ze altijd in de open natuur of in de lucht daar kan je echt uren naar kijken!.
ik zie ze ook op witte en gele muren in een kamer waar veel energie hangt ik was bijvoorbeeld eens in het ziekenhuis voor een mammografie(foto van de borsten) en toen moest ik wachten in een klein kamertje naast de ruimte waar die foto's gemaakt werden, en dat kamertje zat echt helemaal vol met die energiebollen. op een of andere manier maakte het me wel rustiger dat was wel grappig.

BerichtGeplaatst: 15-11-2007, 14:57:54 
Kabouter
Kabouter

zijn hele mooie foto's flexa en ze zijn ook heel duidelijk tezien

BerichtGeplaatst: 17-01-2008, 21:21:39 
Groentje
Groentje

hallo ik zie ook licht bollen witten maar ook gouden
en velen zie ik vanuit mijn oog hoeken
als ik mijn gezicht draai is het weg
maar als ik dan weer terug draai is het erweer
en zo gaat het nog wel eens door

laatst was ik bij dirk van de broek ik wou een pak liga koek pakken
ik strekte mijn arm omhoog op de koek te pakken
op dat moment had ik de koek in mijn hand
en vloog er een witte bol om mijn hand heen,en verdween langs mijn gezicht

groetjes

BerichtGeplaatst: 18-01-2008, 20:59:17 
Groentje
Groentje

hey ik ken dat ik heb er over ge hoor iets over orbs of zow dat er in zomige boletjes zielen ziten .

BerichtGeplaatst: 19-01-2008, 02:26:32 
Dwerg
Dwerg

Wat me opvalt is dat mensen altijd maar van anderen verklaringen aannemen wat de aard is van een verschijnsel dat zij zien. Zolang het maar in hun straatje valt (het liefst paranormaal) wordt het geslikt als zoete koek. Alles wat bolvormig is en semi-transparant is vrijwel automatisch een paranormaal verschijnsel, ook al kan men met de huidige techniek al deze gevallen verwijzen naar het domein van de optische verschijnselen.

Het lijkt wel of men het contact met de boodschappen van de spirituele meesters compleet is verloren. Ik weet vrijwel zeker dat Boeddha zoiets had gehad van 'fuck dit, laat maar zitten ook' als hij had geweten dat mensen in deze tijd zouden gaan zitten jagen naar bolvormige lichtbundels op foto's om die daarna triomfantelijke uit te roepen als de zielen van mensen (even los gezien van het feit dat er in het Boeddhisme helemaal geen zielen bestaan, maar goed). Het hele idee van het diepere en verborgene (het paranormale en het esoterische) is juist dat het niet toegankelijk is voor de eerste de beste lullo met een camera van 80 euro. Nog even en er komen camera's op de markt waar je gegarandeert mee zielen kunt fotograferen, en ik weet zeker dat deze net zo hard over de toonbank gaan als 'The Secret' DVDs.

Even een intermezzo voor mensen die alles maar slikken: ten tijden van de eerste spirituele meesters werden universele (en dus complexe) symbolen omgezet in simpelere symbolen om deze presenteerbaar te maken aan de figuren die een inwijding zouden ondergaan. Bijvoorbeeld koans in de Zen traditie . Deze koans zijn simpele symbolen (taal, woorden, zinnen) om complexe universele symbolen uit te kunnen beelden (verlichting). Echter, de leek zal de koans zo diep bestuderen, dat hij nooit bij de verlichting komt, juist omdat hij nooit losbreekt uit het domein van de simpele symbolen waar de taal uit bestaat. Deze simpelere symbolen, de zogenaamde exoterische, die publieke toegankelijk zijn voor wie maar wil, circuleren in ons systeem op virulente wijze vermomt als 'diepere' informatie. De diepe informatie heeft als functie de werkelijke diepere waarheden te verbergen, want die diepere waarheden kun je immers niet verkopen, omdat juist de universele waarheden niet uitgewisseld kunnen worden voor enige vorm van symboliek. Verlichting is niet om te zetten in een symbool. Het woord 'verlichting' refereert niet naar de verlichting zelf, net als het woord koffie niet refereert naar de smaak van koffie die je ervaart als je koffie proeft. Alles wat echt is, kan niet omgezet worden tot symbolen, alles wat onecht is, wel. Dit maakt alle symbolen die vrijuit circuleren op de markt compleet waardeloos om ook maar één steek te komen in je 'spirituele' ontwikkeling. Sterker nog, er bestaat helemaal geen spirituele ontwikkeling. Iedereen die in onze tijd genoegen neemt met wat spirituele ontwikkeling, is tevreden enkel met een product, gemaakt door mensen. De hele idee van spirituele ontwikkeling is bedacht en opgezet door mensen. Niemand begrijpt het uiteindelijk doel; sterker nog, doelen geven we niet om, want het is immers het pad (naar de winkel, om exact te zijn) dat écht telt.

Wie heeft nog echte authentieke spirituele kennis? Met 95% van de mensen waar ik mee praat denk ik bij mezelf van 'dat boek heb ik ook gelezen'. Maakt de andere 5% natuurlijk zeker de moeite waard, dat is wel weer mooi. Echter, ik maak me zo'n zorgen om de spirituele conditie van de mens die hedendaags leeft, zeker als ik weet dat ze elkaar collectief voor de gek zitten te houden met bolletjes op foto's. Ik bedoel, waar gáát dat over? Heeft dit echt diepere betekenis voor jullie? Halen jullie er voldoening uit? Dat je als je dood bent een bolletje wordt op iemand anders zijn foto? Dat ik na mijn dood alsnog op familiefoto's verschijn als de fotograaf maar slecht genoeg is en niet weet hoe de flits werkt?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00