Lieve Mensen,
Na een jaar hard werken heb ik mijn certificaat behaald! Het certificaat voor lesgeven in mandala tekenen!EN niet alleen maar techniek, maar met en beetje therapeutische meerwaarde waarbij ik natuurlijk gebruik maak van mijn gave.
Momenteel ben ik druk bezig de website te updaten. Hopelijk staat alles er over een weekje op. Hier alvast hoe ik de cursus ga opzetten.
Hoe ziet cursus er uit
Iedere les heeft een eigen thema en de cursus heeft een duidelijke opbouw. Met behulp van de thema’s, maken we contact met de energie van diverse vormen en bewegingen.
Nadat we elkaars werk hebben besproken, zal ik je door middel van een korte meditatie tot rust brengen en in contact met je ware zelf. Zo kom je helemaal in je eigen energie en krijg je deze vanuit je onderbewuste het beste op papier. Je hoeft hiervoor overigens totaal geen meditatie ervaring te hebben.
Daarna gaan we een aantal spontane tekenoefeningen doen die bij het thema van de les passen. Deze oefeningen geven vaak verrassende en verhelderende inzichten in jezelf. Tot slot van de lesdag zetten we een mandalatekening op die je later zelf en op je eigen manier kunt uitwerken.
Het ziet er naar uit dat ik hem op zaterdag (2x per maand) in Roosendaal ga geven en op een doordeweekse avond in Almere of HIlversum. Ik denk 12 lessen. Als je interesse hebt in meer info, laat me dan even je e-mail adres weten, dan zet ik je op de lijst voor de nieuwsbrief waarin alle info komt.
Liefs
Kim
http://www.spiritueelbewust.nl