Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 13:26:44

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-12-2006, 13:36:14 
Groentje
Groentje

Geen idee waarom ik dit typ. maar ik word er gek van. Ik moest en zou nu ergens me verhaal kwijt doen. Ik heb hier altijd een beetje rond gekeken en gelezen maar nooit wat geplaatst. Het word nu eens tijd om mijn verhaal te doen.

Het begon allemaal toen ik klein was. Ik sliep en werd wakker. Achter mijn rolgordijn hoorde ik iemand praatte, en ik zag gedaantes op me af komen ( alleen de omtrek van mensen, in doorzichtige lijnen zeg maar )
Ik werd bang, kwam uit bed, en wou naar de kamer van me vader en moeder rennen. Echter dit ging niet omdat ik werd 'tegengehouden' dus ik 'zweefde' heeel langzaam naar me ouders kamer. Ik ging daarin bed liggen en het was over.
toen werd ik wakkeer. Ik begreep er niets van, ik was net toch al wakker? waarschijnelijk dus gewoon een nachtmerrie.
Dit is een aantal keren terug gekomen, maar ach ik was klein ik snapte er nog weinig van.

Ik ben nu 18 jaar. Wat ik nu aldoor meemaak in bed vind ik dood en dood eng. NIemand begrijpt me, ze kijken me raar aan als ik me verhaal doe maar ik ben bang, doodsbang.

Savonds als ik ga slapen niets aan de hand. Ik word smorgens ook rustig wakker. Als ik er niet vroeg uit moet, blijf ik altijd nog lekker even liggen.
Op dat moment, ( als ik dus wakker ben ) voel ik mezelf wegzakken , op een nagtieve manier. ( jemig wat is dit moeilijk uit te leggen.. )
Ik voel dus dat ik ineens heeeeeel moe word, maar ik weet dat ik niet lekker weer in slaap val. Ik probeer dat tegen te houden door mezelf pijn te doen. Bijv in me vel te knijpen van wakker blijven wakker blijven. Soms lukt dat en zorg ik dat ik zo snel mogelijk uit bed stap

Als ik het niet kan tegenhouden, wat de laatste tijd al meer gebeurd gaat het fout. Ik word in een soort verlamming gelegd. Ik kan geen kant op , me ogen zijn dicht maar kan me absoluut niet bewegen. Ik voel iets negatiefs , het is heel moeilijk uit te leggen. Ik word bang doe er alles aan om wakker te worden. Dit lukte elke keer tot de laatste 2x..

Ik voelde dat gevoel weer, kon het niet tegenhouden en gaf me 'over'
Ik stond ineens buiten het bed, ( mijn vriends bed wel te verstaan, ik sliep daar die nacht en alles speelde zich die ochtend dan ook af in zijn kamer ) en raakte in paniek. Ik rende naar zijn wastafel en keek in de spiegel. Ik schok me rot! ik zag mezelf wel, maar me hele gezicht was ingevallen ik leek net een oude oma, en heel lelijk. Ik begon te gillen en ineens lag ik weer in mijn vriends bed. Alles was weer normaal en ik zweette er op los. Ik zo snel mogelijk me bed weer uit zodat het niet nog een keer zou gebeuren.

Gisterochtend. Ik werd wakker, kon blijven liggen en ineens voelde ik het gevoel weer. Ik verzette me er weer tegen en weer lukte het niet. Ik werd verlamt, en ineens schreeuwde er iets in me hoofd NEE IK WIL HET NIET ZIEN!!! ik heb me er ernorm tegen verzet, schoot wakker en weer bezweet.

Ik kon er niet meer tegen ben naar me moeder gegaan, het uitgelegd. Maar goed die kan me natuurlijk ook niet echt helpen.

Mijn enige boodschap is: Help.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, wat er aan de hand is, wat er allemaal met me gebeurd, hoe ik he ttegen kan houden, beter nog hoe het eindelijk eens weggaat, staan die dromen van vroeger in verband met nu? Ik ben er helemaal mee aan..
dit is me laatste hoop, ik hoop dat iemand me kan helpen

ontzettend bedankt voor het lezen..
groetjes..

BerichtGeplaatst: 12-12-2006, 13:43:43 
Dwerg
Dwerg

Ik heb zo iets nog nooit meegemaakt, maar het 1e wat in mij opkomt is dat je je kamer kan zuiveren. Bepaalde stenen en beplaade soorten wierrook kunnen je beschermen. Ik denk aan bergkristal (weet niet waarom ik ken de werking niet van bergkristal ik zal m zo ff opzoeken)
Wierrook die zuivert de bekendste is sali denk ik maar niet iedereen is fan van salie omdat deze ook gebruikt word bij zwarte magie ofzo. Lavendel zuivert ook erg goed en sandalhout. Wierrook opzich zuivert al maar deze drie soorten zuiveren extra :)

Misschien heb je er wat aan en k hoop dat er iemand komt die hier wat meer vanaf weet en je beter kan helpen.

BerichtGeplaatst: 12-12-2006, 13:46:50 
Dwerg
Dwerg

bergkristal: http://home.planet.nl/~casperma/gemma/ebergkristal.htm

Bergkristal brengt licht in de duisternis volgs deze site, dus DE steen voor jou :)
Bergkristal

Een heldere steen, des te helderder des te mooier.

Dit is een zuiverende steen, die negatieve energiën neutraliseert. Daarom is bergkristal erg geschikt om in ruimtes te plaatsen. Bergkristal helpt je om contact te krijgen met je eigen intuitie en sensitiviteit. Op die manier kun je beter kiezen voor wat het beste voor jou is.

Het bevordert helderheid van geest. Daarom hoort hij ook bij de kroonchakra.

BerichtGeplaatst: 12-12-2006, 16:22:34 
Kabouter
Kabouter

Hey, dit moet je wel veel energie gekost hebben om je verhaal hier te typen.
Deze verhaal komt me wel bekend voor, een maatje van mij heeft precies het zelfde als wat jij hebt, En daar was ik ook 1 keer bij geweest..
ik ben er van overtuigt dat het iets van boven is, want op zulke momenten voelde ik zoveel vreemde dingen bij hem weg komen. Hij staat wel open voor zulke soort dingen, maar ik denk dat het komt dat hij zulke nare dingen mee maakt door dat hij vrij negatief is, er zitten wel entiteiten om hem heen die vrij negatief zijn, misschien is dat bij jou ook zo? dan zou je daar inderdaad met midele tegen moeten gaan. Misschien wat wierook, en bergkristal zoals rian_ al aangaf.

veder is het heel moeilijk om hier iets op te vinden, maar misschien heb je hier wat aan. Ik was bij die jonge aanwezig, en heb hem geholpen om die negativeit uit zijn huis te verdrijven, wat zeker geen makkie was.. het was een oud huisje met slecht verleden. Wat ik wel denk is dat zij hem dingen lieten zien, wat hun hadden mee gemaakt: tijdens je slaap zit je in je slaapfase en is het makkelijker om contact te krijgen, misschien moet je eens hulp zoeken van buiten af? Mensen die dit soort gelijke hebben als wat jij hebt, of gevoelig zijn voor paranormele activiteiten..

Gr spiritdenker

BerichtGeplaatst: 12-12-2006, 16:30:17 
Reus
Reus

Wat een verhaal...
Goed dat je dit geplaatst hebt.

Ik raad je aan om bij iemand hulp te zoeken die er ervaring mee heeft.
Ik heb zelf goede ervaringen met Richard Krebber.
http://www.paranormaalpraktijk.nl

Tot die tijd moet je je goed afschermen voor je gaat slapen, maar ook als je net wakker wordt..
Dat kan je doen met de volgende oefening:
Citeer:
Zoek ergens een plek alleen. Waar je niet gestoord kan worden.
Je hebt een plek onder je navel waar dit soort dingen binnen komen.
Dat heet je zonnevlecht.
Daar kan je je ook afsluiten.
Stel je daar een bal van licht voor. Licht staat voor het goede.
Deze bal wordt steeds groter en groter tot hij helemaal om je heen is.
Van je voeten tot je hoofd.
Doe je ogen dicht als dat helpt en probeer jezelf te zien in die bal van licht.

Door dit licht kunnen ze niet heen, het werkt als een schild.

Verder is het belangrijk dat je 2x per dag een aardingsoefening doet.
Zo blijf je bij jezelf en in het hier en nu.
Wat ik meestal doe is de volgende oefening:
Citeer:
Zoek een rustige ruimte waar je je prettig voelt.
Waar niemand je kan storen.
Ga zitten met je voeten plat op de grond. Geen schoenen aan.
Open je 'voetchakra's'. Ik noem ze even zo, dat geeft het wat makkelijker aan.
Het worden een soort kanalen helemaal tot aan je kruinchakra.
Via de openingen in je voet laat je de energie van de aarde langzaam naar boven stromen.
Via je onderbenen, knieën en bovenbenen zo naar je stuitchakra.
Deze vult zich helemaal met die energie. Dan ga je naar je 2e chakra. Ook die vult zich weer.
Zo werk je elke chakra af tot je bij je kruin bent.
Je laat de energie die je over hebt naar buiten stromen, het universum in.
Als je voelt dat je genoeg geaaard bent sluit je je kruin en voetchakra.
Als het goed is ben je nu geaard.
Dat voel je meestal aan je voeten die warmer zijn.

Het fijnste is om na zo'n oefening lekker onder een warme douche te gaan staan.
Succes!

BerichtGeplaatst: 14-12-2006, 18:20:23 
Groentje
Groentje

Wat jij beschrijft dat heb ik ook meegemaakt, vooral als mijn vriend ging werken s'ochtends vroeg naar de bouw, dan ging ik even mee naar beneden koffie drinken, en dan nog vlug een uurtje terug naar bed. En dan kreeg ik het gevoel dat ik geen controle meer had over mijn lichaam, mijn lichaam voelde ook heel licht aan alsof ik ging zweven, dat had ik al een keer meegemaakt en dat wilde ik niet meer en dat koste me grote moeite om dat tegen te houden. Maar ik wist dan dat ik wakker moest worden en dat lukte me niet ik kreeg mijn ogen niet open kon mijn armen niet bewegen etc. Dan stond ik op (in mijn 'droom') en maakte ik allemaal enge dingen mee, en ik dacht dan dat het echt was, en dan ineens schrok ik echt wakker. Nou dan was ik er zo uit (uit mijn bed) nu heb ik er gelukkig niet zo veel last meer van. Het schijnt dat je dan in een of andere slaap fase bent, dat je en dingen van boven 'vangt' maar tegelijkertijd beseft dat er iets niet klopt, ook ik heb dat al van kinds af aan, ook dat ze in mijn ribben knijpen etc (vroeger dacht ik dat dat normaal was dat iedereen dat had) Dan werd ik ook wakker in een andere kamer, dan kon ik ook niet wakker worden. Ik vond het in iedergeval heel beangstigend. Mijn begleidster zei dat het ook kwam omdat als je gevoelig bent je gewoon veel meer vangt. Maar dat ik me verder geen zorgen hoefde te maken omdat ik goed afgeschermd ben. Maar echt eng vind ik altijd als ze ademen in je oor s'nachts. Nu ben ik sterker en nu is het wel een stuk minder. Vraag hulp van boven, en sluit je goed af. En wat je ook niet moet vergeten is dat hun kracht jouw angst is. succes

groetjes Mystic

BerichtGeplaatst: 14-12-2006, 20:28:46 
Groentje
Groentje

Verwijderd

Laatst gewijzigd door pat84ricia op 04-01-2014, 17:33:08, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 14-12-2006, 22:22:18 
Reus
Reus

Citeer:
Dat heet je zonnevlecht.

Mij is geleerd dat je juist niet je zonnevlecht moet afsluiten. :roll:

Grtz ~Liesje~

Doe maar gek...
We doen al normaal genoeg...

BerichtGeplaatst: 15-12-2006, 19:07:04 
Dwerg
Dwerg

het lijken voor mij nachtmerries die je erg goed onthoud ;)

BerichtGeplaatst: 16-12-2006, 13:28:33 
Reus
Reus

~ Liesje ~ schreef:
Citeer:
Dat heet je zonnevlecht.

Mij is geleerd dat je juist niet je zonnevlecht moet afsluiten. :roll:

Als je met dit soort dingen te maken hebt juist wel.
Aangezien het daar binnenkomt.
Dus op het moment dat je zoiets voelt kan je je afsluiten. Dan kan het geen grip op je krijgen.
Dat aflsuiten is niet iets blijvends, alleen op het moment dat het nodig is.

BerichtGeplaatst: 16-12-2006, 14:51:37 
Reus
Reus

jeetje zeg, wat een verhaal...
En wat goed van je dat je hebt durven te vertellen...
Een bergkristal zou inderdaad erg goed voor je zijn, en je kamer reinigen ook!
Sali is een zeer goede manier daarvoor.
Maar als je de pure sali gebruikt is dat nog beter dan wierrook!
Wierrook is namelijk bewerkt en gemaakt tot stokjes,
pure sali is nog het blad zelf, en is dus helemaal niet bewerkt of wat dan ook...
Zodoende heeft het alle reinigende werkingen nog in zich en werkt het zo'n 10 keer sterker dan een wierrook!
Uit eigen ervaring, de pure sali werkt wel, de wierrook sali minder...

Zelf heb ik een verhaal als het jouwe nog niet eerder gehoort.
Ik kan me voorstellen dat dit heel eng en lastig voor je is!
Heb je zelf een idee hoe het komt?
Is er misschien een gebeurtenis uit je verleden waar het je aan doet denken?
Ik denk dat om te beginnen het reinigen een goed idee is voor je...
En als je dat gedaan hebt, dat je dan even kijkt of je verschil merkt...

In elk geval wil ik er voor je zijn...!
Als je wilt mag je me altijd een PB sturen als je nog iets kwijt wilt...
Reactie gegarandeert! :roll:

Vind het in ieder geval al supergoed van je dat je je verhaal kwijt durfde hier op SJ!
Hoop dat het je een beetje opluchtte... (voor zover mogelijk)

Heel veel liefs xxx Maaike

BerichtGeplaatst: 18-12-2006, 19:31:07 
Groentje
Groentje

Hoi,

Jouw verhaal komt mij heel bekend voor, helaas.
Ik heb het soms ook wel eens. En het gebeurd als ik in bed lig en nog even wil slapen. Ik ben wakker, maar ik voel me dan opeens heel moe en zwaar. En dan weet ik al, oh nee, dit is niet goed. Ik krijg het dan koud en kan me niet bewegen. Praten kan ik dan niet meer.
Dan begint het, mijn lichaam word stijf en ik voel me erg moe. En dan hoor ik ruis. En "mensen" beginnen te krijsen en ik hoor ze ademen. Dit is zo akelig. Ik krijg het dan ook heel warm.
Verder durf ik dan niet mijn ogen te openen, want ik ben bang dat het kwaadaardig is wat ik dan zal zien.

Het enige wat ik kan doen om het te voorkomen, misschien dat het voor jou ook werkt; als je het gevoel van die moeheid krijgt en je weet dat het dat ene is, ogen open houden en als je het nog kan, rechtop gaan zitten. Zo niet, gelijk beginnen met hardop praten tegen jezelf (klinkt vast heel raar maar toch probeer het maar) als het al te laat is dan heel goed in en uitademen. Wel diep en rustig, op hetzelfde tempo. Dan verdwijnt het gevoel langzaam en voel je je weer rustig.

Ik weet ook niet wat dit is. Ik zou het wel graag willen weten.
Sterkte ermee.

xoxo

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00