Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 22:29:28

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: 22 dec: Global Orgasm Day
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 14:06:55 
Groentje
Groentje

http://www.globalorgasm.org/

"WHO? All Men and Women, you and everyone you know.

WHERE? Everywhere in the world, but especially in countries with weapons of mass destruction.

WHEN?
Winter Solstice Day - Friday, December 22nd, at the time of your choosing, in the place of your choosing and with as much privacy as you choose.

WHY? To effect positive change in the energy field of the Earth through input of the largest possible surge of human energy a Synchronized Global Orgasm. There are two more US fleets heading for the Persian Gulf with anti-submarine equipment that can only be for use against Iran, so the time to change Earth’s energy is NOW!"

Massaal klaarkomen om het energieveld van de aarde op een positieve manier te veranderen dus. Wat denken jullie? Heeft het effect? En wie doet er mee? :wink:

Berichtenonderwerp: Re: 22 dec: Global Orgasm Day
BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 14:41:40 
Power Moderator
Power Moderator

Whahahaha wat een idee :P
Ik vind het wel wat hebben :wink:

BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 18:05:28 
Dwerg
Dwerg

Dat was gisteren, 21-12 stond ook in de spits enzo. (dus je bent te laat klaar gekomen ;))

BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 18:10:00 
Groentje
Groentje

Op de officiele site staat toch echt de 22e hoor... (en dat het gister in de krant staat, is logisch, omdat iedereen het dan weet voor vandaag :))

Maar het gaat er niet om wanneer ik klaarkom of niet :roll: ... ik vroeg of jullie denken dat het effect zou kunnen hebben?

BerichtGeplaatst: 22-12-2006, 22:42:57 
Kabouter
Kabouter

ik denk wel dat als mensen daar massal mee bezig zijn, en die energie ook massaal op aarde zetten dat het best een positieve uitwerking heeft. Het is nou eenmaal een helemaal geweldig gevoel. De kracht van positieve energie wordt bij zo'n massaal gebeuren ook enorm vergroot.

Ik vraag me alleen af voor hoe lang :D

En of ik mee doe? ik denk 't wel 8)

BerichtGeplaatst: 24-12-2006, 15:41:44 
Dwerg
Dwerg

IK HEB LEKKER MEEGEDAAN!!!

Haha, mijn ex en ik hadden t allebei gelezen in een krant ofzo, en zodoende hebben we een afspraak gehad... Gekke was dat we veel meer behoefte hadden om te hangen, uitrusten, opladen, en bijkomen! Maar, niet helemaal mislukt hoor..

En ja, ik denk dat als er veel mensen tegelijk klaar komen er veel positieve energe tegelijk ontstaat. Beter hebben er veel mensen heel vaak seks, hele goeie seks dan, dan is het lekker duurzaam!!

Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 25-12-2006, 12:36:59 
Reus
Reus

Ik vind het wel grappig. Het stond al veel eerder in de spits, denk ergens in november ofzo al. Het idee is opzich wel goed, ik bedoel iedereen wilt vrede op aarde en op de 'normale' manier is het nog niet gelukt, nou misschien werkt dit wel ;)..

and be loved
in return

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 14:03:28 
Groentje
Groentje

Ik denk niet dat het echt geholpen zal hebben, aangezien deze meeste mensen een orgasme niet vanuit een 'hogere intentie' beleven, maar vanuit hun harstocht, vanuit de lagere chakra's. Daarom zal het eerder een negatief, dan een positief effect hebben gehad, in de zin dat eerder de duistere astrale wereld, de wereld van de hartstochten, zich sterker heeft kunnen manifesteren, dan de lichte astrale wereld, de wereld van de universele liefde.

BerichtGeplaatst: 19-01-2007, 15:12:51 
Dwerg
Dwerg

@Eelke,

Maar, stel nu dat die mensen totaal geeeen kennis hebben van chakra's en zich niet bewust zijn dat sex, en de daarmee gepaarde intentie ook met je chakra's te maken heeft. Mensen die dat niet weten, maar toch met de goede intentie (positieve gedachten naar een algemeen doel etc)gevreeen hebben en tot een hoogtepunt gekomen zijn, hebben toch precies hetzelfde gedaan als wat de mensen die wel bewust vanuit een bepaalde chakra hun intenties sturen??

In jou stelling, zouden dus de intenties van spiritueel onbewusten (mensen die zich overgeven aan hartstocht) minder krachtig, of erger, zelfs negatief zijn, dan die van spiritueel bewusten (die als ze dat verkiezen, vrijen met emotie's of intenties vanuit andere chakra's)... en dat kan geenzins het geval zijn.

Gedachten worden dingen, vanuit welke chakra dan ook. De wereld van de hartstocht negatief? Dat oordeel is toch nergens voor nodig? het is wat het is, en kan net zoals alle emotie's uit alle chakra's ten goede en ten slechte gekeerd worden.

Duistere en lichte astrale wereld? een nodeloos onderscheid, omdat het een ook het ander in zich heeft en vice versa.

Cheers Guido

BerichtGeplaatst: 05-02-2007, 11:23:36 
Groentje
Groentje

Ik ga het onderwerp van dit topic even vergelijken met de boeken van Jozef Rulof (“een blik in het hiernamaals”, “Zielsziekten van gene zijde”) , misschien wel bekend bij jullie. In ieder geval vind ik in deze boeken terug dat mensen die zich na de dood niet kunnen los maken van het aardse, nog lang zullen blijven ronddwalen op de aarde. Zij willen nog alles kunnen wat ze voor hun dood ook konden. Vaak gaat het dan ook om hartstocht kunnen beleven. Zij maken gebruik van het lichaam van een ander en kunnen via dat lichaam aan hun genot komen.

Om nu weer terug te komen naar dit topic; Als ik dan aan mensen denk die het puur vanuit hartstocht doen, zouden deze dan niet gebruikt worden door geesten die zich niet kunnen losmaken van het aardse??

Ik ga nu misschien wel en beetje van het onderwerp af, maar anderzijds vind ik wel dat het goed aansluit bij dit verhaal.

BerichtGeplaatst: 06-02-2007, 19:57:15 
Groentje
Groentje

Beste Guido,

Het functioneren van de verschillende chakra's is mijns inziens niet afhankelijk van het denken eraan. Omdat de chakra's nodig zijn om energie in het stoflichaam te leiden. Als de chakra's niet zouden werken, zou je komen te overlijden. Wel is het zo dat de mate waarin de chakra's actief zijn, afhankelijk zijn van je spirituele en geestelijke ontwikkeling.

Wanneer ik het in mijn bericht over hartstocht heb, dan doel ik daarmee niet op sex op zich. Een gezonde seksleven is niets mis mee. Wanneer ik het over hartstocht hebt, doel ik daar vooral mee op het obesessief bezig zijn met sex wat steeds meer in deze maatschappij plaats vind. En dat is wel degelijk schadelijk voor je eigen spirituele ontwikkeling.

In de eerste plaats omdat je je ermee op de duistere geestenwereld afstemt, en als je daar gevoelig voor bent, kun je daardoor last krijgen met dergelijke gasten, die je gaan proberen te overheersen omdat ze door middel van jouw lichaam hun ziekelijke hartstochten kunnen uitleven. Dit is ook waar spirit thinker op doelde.

Ten tweede schijnt het ook dat het je energielichaam niet goed doet. Dit heb ik vernomen van mijn tai chi meester, die beweert dat hij kan waarnemen als iemand obsessief met seks bezig is, aan zijn energielichaam, omdat het reservoir met seksuele energie in het energielichaam dan bijna leeg is, waarna dit aangevuld wordt vanuit andere gebieden van je energielichaam en je dus sneller vermoeid kan raken of zelfs ziek kan worden, doordat je organisme verzwakt.

Overigens denk ik dat er bij de meeste mensen die aan deze actie hebben deelgenomen helemaal niets is gebeurt, behalve natuurlijke de 'gewone' energetische processen die optreden bij het beleven van het orgasme. Omdat de meeste mensen zo aards zijn dat zij potdicht zitten voor enige astrale beinvloeding, zij het postief, zij het negatief.

groetjes,

Eelke

Jozef Rulof

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00