Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 26-11-2024, 06:38:30

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hoofdpijn.
BerichtGeplaatst: 24-01-2007, 19:36:11 
Feniks
Feniks

Heej iedereen.
Ik heb hier eerder een topic geplaatst over mijn hoofdpijn, best een lang verhaal. ( http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=4916 ) Dit zal ik jullie deze keer besparen.
Na een verwoede poging een brief te schrijven naar het LUMC (Leids Universitair Medisch Centrum) met mijn gehele artsen geschiedenis erin en wat ik nu eigenlijk heb bereikt: helemaal niets. Vervolgens heb ik na twee maanden een hele simpele, half geschreven half getypte brief thuis gekregen met de mededeling dat ik een verwijzing van mijn huisarts op moest sturen. Mijn huisarts is heel erg moeilijk en wil mij hier geen verwijzing voor geven, wat ik ook in die brief heb aangegeven. Deze mensen willen dus ook niets voor mij doen.

Het goede nieuws is dat ik alweer een keer bij de dokter ben geweest en ik nu bij de ostheopaat loop. Afgelopen maandag heb ik mijn eerste afspraak gehad en dat ging best goed. Ik heb accupunctuur gehad en hij heeft gevoelt of hij spanning voelde bij mijn organen.
Maar: Nu heb ik ontzettende hoofdpijn, veel erger dan het dagelijkse nivieau. Ik heb me vandaag zelfs ziek gemeld van school, en dat doe ik praktisch nooit.
Nu is mijn vraag: Is dit normaal na accupunctuur? Heeft iemand hier ervaring met accupunctuur? Ik heb er nu echt heel erg veel last van en het is zo niet vol te houden.

Alvast bedankt!
Liefs, Karen.

Berichtenonderwerp: Re: Hoofdpijn.
BerichtGeplaatst: 24-01-2007, 20:29:29 
Dwerg
Dwerg

hoi hoi,

Ik heb net je vorige berichten ook allemaal gelezen, want dat had ik nog niet. Daarin schrijf je dat je afhankelijk bent van de neuroloog. Ik weet niet of die je inmiddels wel al willen helpen, maar ik wil alleen even zeggen dat je niet afhankelijk bent van een neuroloog.

Mijn advies is probeer eens een KNO arts. Misschien overbodig om te zeggen dat ik je wel aanraad dan eerst een andere huisarts te zoeken omdat je dan weer een verwijsbrief nodig hebt. Hoofdpijn kan namelijk ook komen van een afwijking aan je tussenschot in je neus. Een KNO arts kan dit beoordelen en je hiermee helpen. Bovendien als jij eenmaal naar een KNO arts mag, en hij kan je niet helpen kan/mag hij je ook een verwijsbrief voor een Neuroloog geven. Zelf ben ik na jaren van hoofdpijn er mee geholpen door mijn KNO arts.

Zelf heb ik geen ervaring met acupunctuur maar ik weet van een vriendin dan haar klachten in eerste instantie ook verergerde toen ze naar een acupuncturist ging.

Geef niet op je komt er wel. Ik weet zeker dat je hier een oplossing voor gat vinden!

Liefs Belbe

BerichtGeplaatst: 24-01-2007, 23:15:35 
Dwerg
Dwerg

Hallo,

ik heb nu helaas even geen tijd om me verder te verdiepen in je eerdere berichten, toch wilde ik graag even direct reageren op je vraag. Het is niet ongebruikelijk dat je klachten eerst erger worden bij behandelingen als acupunctuur. Je energiebanen worden als t ware geactiveerd om jezelf te gaan genezen, wat dus betekent dat eerst alle rommel eruit moet. Ik hoop dat je de ruimte hebt om hier een beetje de tijd voor te nemen, even wat gas terug om je straks een stuk beter te kunnen voelen! Misschien ook een idee om er wat bewust mee bezig te zijn? Eet gezond, beweeg (lekker wandelen en fietsen door een stevig windje!) en ga eens lekker creatief aan de slag. Mochten er dingen zijn die je geestelijk dwars zitten is dit misschien ook een mooi moment om dit bijvoorbeeld eens voor jezelf op papier te zetten. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 25-01-2007, 12:20:48 
Reus
Reus

Edit.

Laatst gewijzigd door Paul op 25-01-2007, 13:46:11, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 25-01-2007, 13:38:41 
Feniks
Feniks

Hmm.. :?

Laatst gewijzigd door DreamerKaren op 25-01-2007, 14:36:31, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 25-01-2007, 13:45:20 
Reus
Reus

Sorry Karen, ik ben ook buiten mijn boekje gegaan. Dit had ik niet moeten posten.
Mijn excuses, ik zal het weghalen.

BerichtGeplaatst: 25-01-2007, 14:37:26 
Feniks
Feniks

Paul schreef:
Sorry Karen, ik ben ook buiten mijn boekje gegaan. Dit had ik niet moeten posten.
Mijn excuses, ik zal het weghalen.

Het is al goed. Lang leve de telefoon. :ahh:

BerichtGeplaatst: 03-02-2007, 18:34:02 
Feniks
Feniks

Zozo, ik ben weer bij de ostheopaat geweest. Hij zei dat het idd een goed teken was. Maarja, daar heb ik vrij weinig aan op dit moment. Ik hoop dat het verder goed zal gaan, en dat hij me eindelijk met mijn klachten kan helpen.

BerichtGeplaatst: 02-05-2007, 12:59:01 
Feniks
Feniks

Hallo mensen,

Al een tijdje geleden dat ik hier heb gepost, was ook niet echt nodig.
Ik ben gestopt met accupunctuur, het hielp niet, en werd alleen maar erger. De ostheopaat heeft wel mijn rug een stuk losser kunnen maken, en daar ben ik erg blij mee. Ik had alleen ook zo gehoopt dat hij wat aan mijn hoofd kon doen...

Maarja, ik wil nu eigenlijk weer naar een gewone arts. Ondanks het weinige vertrouwen wat ik in neurologen heb, wil ik er toch weer heen. Dit keer voor een scan. Dat wordt heel wat gezeur ed, en ik wil een second opinion aanvragen. Iemand een idee hoe dat moet, waar je moet beginnen, wat er dan allemaal bij komt enzo?
Ik dacht zo bij mijn huisarts te beginnen, (Heb je een goeie aan.. :? ). Hier wil ik naar de neuroloog doorgestuurd worden.
Zit ik een beetje goed?

Liefs, Karen.

BerichtGeplaatst: 07-05-2007, 09:42:02 
Feniks
Feniks

Haaj iedereen.
Ik kom net weer van de huisarts. Ik ben niet doorgestuurd naar de neuroloog.
Mijn huisarts zag in dat dit zo echt niet langer door kon gaan en heeft een voorstel gedaan waar ik toch bestwel wat in zag: Hij gaat persoonlijk voor een verwijzing zorgen, zodat ik alsnog naar het LUMC in Leiden kan. Niet iedereen wordt daar zo toegelaten, maar hij gaat zijn uiterste best doen. Dit is een heel goed teken, en ik ben erg blij dat er eindelijk weer wat gat gebeuren.
Liefs, Karen.

BerichtGeplaatst: 07-05-2007, 12:50:11 
Admin
Admin

Dat is goed nieuws Karen... heel veel succes gewenst! (y) :lol:

Pluisje.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00