Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-02-2025, 15:49:47

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Dooje pendel?
BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 20:09:48 
Nimf
Nimf

hm, ik heb blijkbaar zonder dat ik me ervan bewust was dat dit niet mocht, iets gedaan wat niet mag ...
blijkbaar mag ik hier geen hoofdletters gebruiken.
dat plaatst me natuurlijk voor het probleem dat ik normaliter mijn zinnen begin met een hoofdletter en woorden waaraan ik meer
nadruk wil geven ook in hoofdletters plaats. daar zal ik dus iets anders op moeten vinden.

wel vreemd dat
ik ervoor op mijn huid krijg en anderen wel hoofdletters mogen gebruiken. maar dat terzijde: zo belangrijk vind ik het niet.

wat ik nog vreemder vind, is dat het topic dat ik in "hoger bewustzijn" had geplaatst met de titel "gedachtespinsel"
geheel is verdwenen terwijl ik een melding krijg dat er al door iemand op gereageerd is. ik mag aannemen dat dit een foutje is en dat het weer netjes op z'n plaats komt te staan?

esha:
heel mooi je reactie. die sluit mooi aan bij wat ik zei en wat mijn visie ook is over pendelen en andere vormen van informatie-zoeken:
alles is al beschikbaar en overal kun je bij maar aan informatie waar je nog niet aan toe bent heb je verder niets.

wellicht is het inderdaad zo dat je geen (basale) infoprmatie kunt toevoegen aan de bibliotheek maar hooguit interpretaties van hetgeen al bestaat.

zoals gezeg: je bent nieuwsgierig naar mijn 'gedachtenspinsel' maar helaas is het verdwenen....

nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 20:13:44 
Dwerg
Dwerg

Ik zag inderdaad dat je stuk was aangepast, raar, want bij mij is niets veranderd. Blijkbaar heb jij meer hoofdletters gebruikt dan ik?

Ik weet niet of je nog een back-upje had van je post in hoger bewustzijn? Ik neem aan dat ze het weer terug kunnen zetten, kan me geen reden bedenken waarom ze het zouden verwijderen!

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 20:26:57 
Nimf
Nimf

ik heb waarschijnlijk meer dan de toegestane hoeveelheid hoofdletters gebruikt, vandaar de melding die ik nu zie onder mijn bijdrage (terwijl ik dit altijd en dus al vaker heb gedaan) en de pb die ik mocht ontvangen (en die overigens qua inhoud en bewoording niet bepaald past in een spiritueel forum).

het vervelende is natuurlijk dat het om een 'gedachtenspinsel' ging: een stuk tekst dat ik zo vanuit het 'niets' uit mijn handen laat vloeien en waarvan ik
geen backup heb.
kwalijk dat het
zo kan worden weggehaald om een zo futiele reden.
ongetwijfeld heb ik er hoofdletters in gebruikt en zal
dat de reden voor verwijdering zijn.

bij deze dus een vriendelijk verzoek aan de beheerders om ten minste mijn tekst aan mij terug te mailen zodart ik ze kan aanpassen aan de wens om geen hoofdletters te gebruiken.

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 20:30:54 
Dwerg
Dwerg

Stuur ze maar een PB'tje terug zou ik zeggen..wel jammer want was benieuwd naar je stuk. Maar je hebt dus zowel in bovenstaand stuk als in je gedachtenspinsel stuk te veel hoofdletters gebruikt? Sja..zo ben je..hehe :lol: Ff wennen misschien voor de rest maar dat doe je altijd met je stukken dus ja..vaag

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 20:36:37 
Nimf
Nimf

ik heb het trouwens even nagekeken in de regels die gelden in dit forum.
daarin staat:

Citeer:
CAPS zinnen in topictitels of reacties worden gezien als storend gedrag en zijn dus verboden. Deze worden dan ook verwijderd.

je mag dus geen hele zinnen in caps typen. nergens staat dat ik geen woorden (of zelfs meerdere woorden) in caps mag typen, zolang ik maar geen hele zinnen in caps typ (zou ik denken)

er staat ook
nergens dat ik geen hoofdletters mag gebruiken.

blijkbaar moet ik dat anders lezen?

nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 21:11:20 
Nimf
Nimf

Beste DT,

Je hebt je "verwijderde"bericht per PB terug ontvangen.

Mbt lettergebruik (kleur en hoofdletters): volgens mij heb je die niet echt nodig om je boodschap over te doen laten komen. Men is namelijk gewend om platte teksten te kunnen lezen en vandaaruit hun eigen mening te vormen.

Wat betreft je bovenstaande provocatieve reacties met behulp van kleurgebruik zal ik ook niet verder op ingaan, daar ik hoop dat je mijn bovenstaande tekst kan/wilt begrijpen.

Met vriendelijke groeten,

Thierry

Ps: Ik heb dit topic nieuw voor je aangemaakt, daar het volgens de forumregels, de bedoeling is dit soort zaken niet in iemands topic te plaatsen, welk niet gerelateerd is aan het onderwerp(Offtopic gaan).

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 21:33:10 
Nimf
Nimf

Citeer:
Je hebt je "verwijderde"bericht per PB terug ontvangen.

dankjewel !!

Citeer:
Wat betreft je bovenstaande provocatieve reacties met behulp van kleurgebruik

Het kleurgebruik in mijn nieuwere reacties heeft geen enkel provocatief karakter. Het is overigens ook absoluut niet mijn intentie om te provoceren: waarom zou ik? Ik heb slechts een (andere) manier gezocht om (zonder hoofdlettergebruik) mijn idee/overtuiging over te brengen.

Citeer:
Men is namelijk gewend om platte teksten te kunnen lezen en vandaaruit hun eigen mening te vormen.

Buiten dat ik niet weet wie 'men' zijn, is dat helemaal niet de issue. Ik probeer mijn mening/mijn visie over te brengen. Om dat hetledr te doen zodat 'men' begrijpt wat mijn visie/mening is gebruik ik overal in mijn teksten hoofdletter (en nu dus kleuren). Dat anderen van daaruit hun mening vormen is prima maar daarvoor moet men wel vooraf mijn mening/visie kunnen begrijpen en lezen zoals ik hem bedoeld heb.

Citeer:
Ps: Ik heb dit topic nieuw voor je aangemaakt, daar het volgens de forumregels, de bedoeling is dit soort zaken niet in iemands topic te plaatsen, welk niet gerelateerd is aan het onderwerp(Offtopic gaan).

Helemaal mee eens maar het kwam nu eenmaal tersprake.

Wat mij betreft is eea helder en opgelost.

Nogmaals dank voor mijn stukje,
met vriendelijke groet,
Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 21:35:49 
Nimf
Nimf

misschien nog een stomme vraag maar ... hoe kom ik bij dat pb-tje?

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 22:30:23 
Reus
Reus

haha!

een pbtje vind je in inbox, die kun je vinden door op dit Afbeelding knopje te drukken rechts bovenaan.. er staat een tekst als: je hebt 1 nieuw bericht/ je hebt geen nieuwe berichten/je hebt .... nieuwe berichten..

BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 13:50:04 
Dwerg
Dwerg

DT, je geeft een aantal veranderingen aan die jij graag in het forum zou willen zien. Ik persoonlijk vind dat het forum er goed uit ziet zoals het er nu uit ziet. Jij bent een vrij nieuw persoon en vind meteen al dat er dingen moeten veranderen, aanpassen naar jou beeld. Ik vind dat je dit jongeren forum aan de jongeren moet overlaten en als je een forum wil wat ingericht is naar jou idee zou je zelf een forum kunnen openen.

Groetjes, Rianne.

BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 14:03:25 
Nimf
Nimf

Dankjewel Kleintje: geen nieuwe berichten dus ....

Rian_:

Citeer:
DT, je geeft een aantal veranderingen aan die jij graag in het forum zou willen zien.

Ik geef een paar ideeen aan die het forum wellicht overzichtelijker maken. Dat mag toch?
Citeer:
Ik persoonlijk vind dat het forum er goed uit ziet zoals het er nu uit ziet.

Dat is prima toch? Ik zeg nergens dat iets moet, het zijn maar ideeen.
Citeer:
Jij bent een vrij nieuw persoon en vind meteen al dat er dingen moeten veranderen, aanpassen naar jou beeld.

Nee, helemaal niet. Om te beginnen zeg ik nergens dat het moet. Ook al ben ik nieuw, ik mag toch wel ideeen hebben? Enne ... aanpassen aan mijn beeld? Waar vraag ik dat dan?
Citeer:
Ik vind dat je dit jongeren forum aan de jongeren moet overlaten

Bedoel je daar ook mee te zeggen dat hier alleen jongeren welkom zijn? Of is iedereen welkom? En als dan iedereen welkom is: is dan ook iedereen gelijk en mag ook iedereen evenveel inbrengen?
Citeer:
als je een forum wil wat ingericht is naar jou idee zou je zelf een forum kunnen openen

Waar haal je het idee vandaan dat ik dat zou willen?

Sorry hoor, maar ik vind je een beetje een rare reactie hebben.

Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 14:12:24 
Dwerg
Dwerg

Dan hebben we dat gemeen want ik vind jou reacties ook raar.
Nee het is niet zo dat alleen jongeren hier welkom zijn. Maar als ik naar mezelf persoonlijk kijk zou ik als ik geen jongere was geweest niet voor een jongeren forum kiezen, maar uiteraard maakt iedereen zijn eigen keuzes...
Mijn idee om zelf een forum te openen is een suggestie voel je niet verplicht dit ook te doen. (net zoals jou suggesties weet je wel.)

Mijn reactie is een weergave van mijn mening, voel je niet verplicht je eraan te houden, doen wij ook niet met jou mening...

BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 15:07:07 
Nimf
Nimf

Dan zijn we het uitermate met elkaar eens !

Jij maakt jouw keuzes en ik de mijne. Precies zoals het hoort.

Ik verplicht jou tot niets en jij verplicht mij tot niets.

Jij doet suggesties en ik doe suggesties.

Jij hebt jouw mening en ik de mijne.

Alleen is het daarmee niet duidelijker geworden waarom je uberhaupt jouw mening aan mij kenbaar wilde maken ...
Ik houd het er maar op dat jij gewoon jouw ding hier wilde plaatsen en maak me er verder niet meer druk over (voor zover ik dat al niet deed).
In ieder geval raak ik niet in de ban van de Rian_

Wat mij betreft is dit item verder gesloten.
Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig

BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 15:11:40 
Dwerg
Dwerg

ik krijg de indruk dat je je aangevallen voelt, nergens voor nodig!

en wat betreft in de ban van Rian_ ben blij dat jij het niet bent!

BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 15:52:42 
Nimf
Nimf

Rian_ schreef:
Mijn reactie is een weergave van mijn mening, voel je niet verplicht je eraan te houden, doen wij ook niet met jou mening...

Lijkt me misschien gepast om hier in enkelvoud te spreken, Rian ;)

En nu weer Ontopic.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00