Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:39:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-04-2007, 13:35:56 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-03-2006, 14:51:50
Berichten: 211
Heey op internet zag ik het volgende staan:

Edelsteen bloesem Remedie 'Sociale contacten' van StarVital in 10 ml flesje met glazen druppelpipet voor een juiste dosering. Een krachtige en goede remedie voor mensen die wat moeite hebben om sociale contacten of vriendschap aan te gaan of te behouden, om welke reden dan ook. Ook als u het gevoel heeft er niet bij te horen, het gevoel ervaart vreemd gevonden te worden, als u niet weet hoe u zich in bijzijn van anderen moet gedragen of als u niet weet hoe u op de juiste manier met anderen moet omgaan of op anderen moet reageren, dan kan deze remedie u daarbij helpen. Een perfecte remedie voor een betere omgang met uzelf en uw medemens.

Op basis van: goudsbloem, kaasjeskruid, stinkende gouwe, struikheide, viooltje, lapis lazuli, turkoois en brandewijn. Bevat 35% alcohol

Inhoud: 10 ml
Gewicht: 44 gram


Onze edelsteen bloesem remedies, worden op ambachtelijke wijze geheel met de hand vervaardigd uit de beste grondstoffen. Zo worden de bloesems voor de remedies uitsluitend in het wild verzameld in gebieden waar bijna tot geen mensen komen, zoals o.a. de Luxemburgse Ardennen, Duitsland en Frankrijk. Er worden alleen verse en onaangetaste bloesems gebruikt, die heel voorzichtig één voor één met de hand worden geplukt. De productie methode is gebasseerd op de traditionele productie methode van de Bach bloesems en bestaan uit exact 1 druppel moedertinctuur op 240 druppels zuivere brandewijn. Om de juiste combinaties te krijgen worden geen verdunningen gemengd, maar de moeder tincturen zelf, welke 60 keer krachtig worden geschud om de werking te versterken. Op die manier ontstaat er een hoogwaardige en zeer krachtige remedie. Door de toevoeging van edelsteen tincturen zijn onze remedies vele malen krachtiger dan andere merken, waar deze edelsteen toevoegingen ontbreken. StarVital is het eerste merk dat deze unieke combinatie samenvoegt.

Het gebruik is simpel, 4 tot 6 maal daags 2 druppels remedie onder de tong. De remedies zijn door elkaar te gebruiken, al raden wij aan om minstens 30 minuten te wachten alvorens men een andere soort remedie inneemt.


Hoe denken jullie over dit soort spul?
je hebt ze niet alleen voor sociale contacten maar voor een heleboel!
maargoed als ik dat begin stuk lees lijkt het middel perfect voor mij!!
Geloven jullie hierin? Heb je het zelf wel eens uitgeprobeerd? Of is het pure oplichterij?

Graag jullie mening en argumenten!! :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-04-2007, 12:49:11 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-03-2006, 14:51:50
Berichten: 211
niemand? valt me echt van jullie tegen hoor :P

heeft dan niemand een mening over dit spul? :shock:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-04-2007, 08:06:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Ligt eraan wat het kost :P

Nee gekheid. Nou ja een beetje gekheid. Heb het wel op huisdieren toegepast een keertje (antistress voor een aangevallen huisdiertje van mij) en dat leek te helpen. Volgens mij was het best wel duur dus dan maak ik het liever zelf van wat oliën of pruts ik iets in elkaar met steentjes ofzo ;)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-04-2007, 07:55:32 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-03-2006, 14:51:50
Berichten: 211
een flesje kost 6,75 dus niet zo heel erg duur...

hahah ja zelf iets maken kan natuurlijk ook maar of er dan wel dezelfde werking uitkomt? :P

zelf heb ik iets van ja dan zou iedereen een flesje kunnen kopen en oooh hup al je problemen zijn voorbij :P

Bovendien zit er ook alcohol in dus misschien wordt je wel zo sociaal daarvan :lol: en doe je opeens heel joviaal tegen idereen :P


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-04-2007, 10:29:28 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-01-2005, 14:03:06
Berichten: 207
Locatie: In een wereld van licht...
Hoi!

Ikzelf heb ook bachbloesems gebruikt, en het werkte voor mij wel degelijk. Ook hebben mijn ouders het bij onze huisdieren gebruikt, en je merkt een duidelijk verschil. Ik heb er zelf dus erg goede ervaringen mee. Ik heb een hele tijd heel slecht kunnen slapen, en dan ook echt slecht. Durf te zeggen dat ik 3 weken bijna volledig wakker ben geweest. Wilde hiervoor eerst aan slaappillen, maar ik kreeg via iemand door dat er ook bepaalde bachbloesems voor waren. Na veel sites te hebben bezocht en contact te hebben gehad met bepaalde mensen is er bepaald welke ik nodig had, het bleek een combinatie van 2. En dit heeft mij zeer goed geholpen.

Liefs,
netje

_________________
***Een klavertje vier moet je niet zoeken, je kunt hem vinden als je geluk hebt ***


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-06-2007, 21:21:14 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-09-2006, 19:06:17
Berichten: 207
Locatie: Nijmegen
ja kan prima werken aangezien ik zelf veel kruiden remedies maak en ook niet vreemd ben met edelstenen ! Dus ja ik zou er alleen geen 7 euro's voor neer leggen .

_________________
veel liefde,geluk en licht
Osiris


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl