faye schreef:
haha ik geloof dat ik mijn vraag verkeerd omschreven heb.
hoe tarot werkt en met welke methodes weet ik allemaal wel. ben behoorlijk actief bezig met tarot dus dat is het probleem niet.
ik vroeg me alleen meer af wie het programma met het keltisch kruis op deze site ontworpen heeft en waarom op deze manier??
zo is de vraag denk duidelijker.
x faye
Hoi Faye,
Ik heb het programma geschreven van het Keltische kruis. De legging van de kaarten heb ik uit een boekje gehaald. Ook heb ik op andere site's gekeken hoe zij het hebben gedaan. Wat mij opviel was dat veel leggingen enkel bepaald worden door de computer. De computer doet dan bijvoorbeeld de legging en kiest de kaarten voor je uit. Of je moet zelf zogenaamd kaarten kiezen, maar vervolgens pakt de computer willekeurige kaarten.
Mijn opzet is dat ik de realiteit zoveel mogelijk na wil bootsen. De kaarten kun je dan ook zo vaak schudden als je wilt. De kaarten worden dan verspreid op de 'tafel' gelegd. De kaart die jij aan klikt, word dan vervolgens ook echt gebruikt. De invloed van diegene die de kaarten kiest is in dat geval dan ook het grootst.
Ik hoop dat je hiermee voldoende antwoord hebt, zo niet ... Dan hoor ik het graag
Met vriendelijke groet en bedankt voor je interesse,
ReVi