Hallo allemaal,
graag zou ik jullie goede raad ontvangen over mijn vermoeidheid:
Een paar jaar geleden heb ik ziekte van pfeiffer gehad. Nu heb ik steeds terugkerende tijden dat ik heel erg moe ben, soms valt het mee, maar soms komt er niets uit mijn handen. (de huisarts heeft alles op diverse manieren laten testen en er komt niets zinnigs uit, in die vorm dat het niet direct aan te tonen is waar het vandaan zou kunnen komen)
Naast mijn moeheid ben ik heel emotioneel, kan op het moment tegen weinig dingen zonder er geemotioneerd door te raken.
Wellicht dat het met elkaar te maken heeft. Soms heb ik het idee dat ik mijn energie weggeef aan anderen en daarvoor de moeheid en emotie terug komt. Ik weet namelijk dat ik heel gevoelig ben voor dat soort dingen en vroeger als kind van een jaar of 10 werd ik altijd ziek als iemand, die op dat moment in mijn redelijke nabijheid, met zijn gave bezig was zonder het te zeggen. Ik ben vroeger met mijn rug behandeld door een paranormaal genezeres maar zij is helaas overleden en vind het moeilijk om een bekwaam persoon in de regio te vinden, goede mensen adverteren vaak niet met hun kunde maar gaat vaak via via...
Zijn er mensen die mij wijze raad kunnen geven, iemand die weet waarmee het te maken kan hebben of het advies kunnen geven van een persoon in de regio Gelderland die mij hier verder mee kan helpen?
Alvast bedankt!
|