Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-12-2024, 08:38:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 515 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-01-2008, 23:28:12 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over verlamd zijn

vast wel iemand die t weet tog :P

BerichtGeplaatst: 29-01-2008, 17:41:06 
Dwerg
Dwerg

Slaapverlamming of slaapparalyse is een slaapstoornis waarin spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

BerichtGeplaatst: 29-01-2008, 20:11:42 
Reus
Reus

heey lvel,

jah zelf denk ik dat ook wel..

heey sado,

jah zou kunnen geen idee haha.. :) nog nooit van gehoord..

BerichtGeplaatst: 29-01-2008, 20:26:25 
Dwerg
Dwerg

Citeer:
jah zou kunnen geen idee haha.. :) nog nooit van gehoord..

Ik weet het zelfs 100% zeker. Je vertoont alle symptonen, die ze daar opnoemen. Is naar als je dat gebeurd, had het in mijn jeugd veel. Dat je gewoon 30 seconden lang bij het ontwaken geen spier kunt bewegen, dat je het gewoon letterlijk benauwd krijgt. Tegenwoordig geen last meer van.

BerichtGeplaatst: 29-01-2008, 21:30:25 
Reus
Reus

jah dat kan wel zo zijn maar er staat ook bij dat ze niet echt veel ervan af weten, dus dan zou het ook kunnen zijn, dat ik half aan het uitreden was. :P

BerichtGeplaatst: 29-01-2008, 21:42:08 
Dwerg
Dwerg

tamaraa schreef:
jah dat kan wel zo zijn maar er staat ook bij dat ze niet echt veel ervan af weten, dus dan zou het ook kunnen zijn, dat ik half aan het uitreden was. :P

Als dat is, waar je in wilt geloven. ;)

BerichtGeplaatst: 29-01-2008, 21:43:48 
Reus
Reus

ik heb geen idee.. maar er zijn natuurlijk meer dingen mogelijk dan alleen dat ..

Berichtenonderwerp: donker park
BerichtGeplaatst: 08-02-2008, 12:05:18 
Reus
Reus

Droom over donker park

ik droomde dat ik samen met een vriendin(E) naar een park ging omdat ik daar wilde kijken of ik een goed plekje kon vinden voor savonds omdat ik daar geesten wou oproepen :?
het was toen nog licht daar..
we hadden onze fietsen neergezet, een eindje verderop geloof k.we gingen lopen over het gras en we kwamen langs water enz.
toen ik ging vertelle aan die vriendin (E) wa k van plan vanavond wou ze daar weg ofzo kweet het niet precies meer maar wel dat het ineens helemaal donker werd de lucht en in dat park zijn natuurlijk geen lantaarnpalen.. ik herriner me dat we bang werden en dat we gingen rennen alleen et rare was dat ZIJ rende en ik er soort van achter hing aan haar zonder mee te rennen, ik had me oge dicht en hing soort van op haar rug ofzo en voelde aleen de wind langs me gaan, en ze rende echt keihaaaaard gewoon en ik was doodsbang en dat park leek echt lang te duren want we rende heel lang, toen vroeg ze kom op je ken zelf toch wel even renne k word moe, toen ging ik het proberen maar mn benen gingen heel anders dan die van haar en k was nog steeds aan haar vast geplakt ofzo, heel vaag. nou toen we eenmaal bij een beetje licht ofzo kwamen.. kwamen we erachter dat we onze fiets vergeten waren daar dus moesten we weer terug..en dat gingen we ook doen. en ineens veranderde die vriendin(E) in een andere vriendin(L) van me.. en waren we ineens bij een huis.. van een oude vriendin ( S ) van mij waar k 15 jaar goed mee ben omgegaan.. en ineens was t weer g0ed tusse ons enso en die vriendin(L) was er ook nog by, want die was aan het wachte op mij tot we onse fietse gingen halen,en die andere vriendin (S) ging ineens tege me prate enzo, toen zei ze, dit moet je echt ff weten hoor tam, als iemand je iets aanbied, een drankje ofzo, moet je nooit nee zeggen, altijd iets nemen anders is dat respectloos en dit dat,en ik snapte er niks van, maar toen werd ik wakker..

daarna droomde ik weer dat ik ergens met mn ouders geloof k was, wat verder in nederland en dat ik toen rusie met se kreeg en had besloten om weg te lopen, en om te LOPEN naar huis, dus ik loopte naast de snelweg hele tijd en het was egt ver en kon geen stations vinden om met de trein te gaan.. maar voor de rest ken k nie veel meer herrinere van die droom..

weet iemand misschien, vooral, wat dat in het park betekende? ik heb zelf wel een idee...maar weet nie of da klopt

(K)

Berichtenonderwerp: nog een dro0m
BerichtGeplaatst: 09-02-2008, 12:52:48 
Reus
Reus

Droom over ex vriend en vallende bomen

hey
ik droomde over dat ik me mijn vorige vriend was.. en nog een vriendin.
we liepen buiten en we zagen mensen op een pleintje op een soort van bankje met ze alle dolle.. toen ineens gingen ze opzij, want de boom naast hun stond viel in 2en.
wij liepen verder maar aan de zijkant van waar we liepen stonden ook allemaal bomen, en ze gingen allemaal 1 voor 1 kapot, dus we gingen rennen, alleen mijn ex rende de andere kant op, dus wij waren em kwijt, later zagen we hem weer en waren we in een huis ofzo kweet niet van wie maargoed, en zat ik bij mijn ex gezellig en beetje zoenen ook, later veranderde die ex ineens in mn pa :shock: dingdong :duh:
en hij wilde meer enzo en k vond het egt zoooooo smerig ineens want ik begrijp het maar niet van huhhh hoe kan k ooit met me pa gehad hebben en dit dat.. :duh:
weet iemand misschien wat deze droom betekende :?:

Berichtenonderwerp: Re: donker park
BerichtGeplaatst: 10-02-2008, 13:27:30 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over donker park

dat meisje uit mn droom.. daar ga k nie vaak mee om dus dat k wil da ze mij beschermd, nee, en ik klop ook nie met me probleme bij haar aan want zie dr amper..
of ik well is geeste heb opgeroepd, ja maar niks boeiend.
ik denk dat deze droom nu erom ging dat ik weer negatief was, merkte meteen da k sulke dromen weer ging krijgen.

Citeer:
WAarom heb je vroeger ruzie gehad met je vriending'? Wellicht zegt dit veel over de droom zelf.

die snap k nie helemaal

Berichtenonderwerp: Re: donker park
BerichtGeplaatst: 10-02-2008, 16:36:19 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over donker park

dat meisje waarmee ik in het park was heb ik nooit ruzie mee gehad, dat ene meisje waar ik later naartoe ging wel, daar heb ik nu ruzie mee.
zelf dacht ik ook al dat dit het betekende ja.
thankss :kiss:

Berichtenonderwerp: Re: nog een dro0m
BerichtGeplaatst: 12-02-2008, 22:28:55 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over ex vriend en vallende bomen

weet iemand wat dit betekende :?:

Berichtenonderwerp: Re: nog een dro0m
BerichtGeplaatst: 13-02-2008, 18:46:14 
Reus
Reus

Reactie op: Droom over ex vriend en vallende bomen

ja dat zou wel kunnen, want hij heeft me wel veel pijn bezorgd,
en met mn pa , ja gewoon normale relatie mee eigenlijk, niet dat ik veel met em praat ofzo dat niet.. misschien is het dan die aandacht ja
thanks

Berichtenonderwerp: droom over golf
BerichtGeplaatst: 16-02-2008, 12:52:56 
Reus
Reus

Droom over golf

heyy
ik droomde dat ik op een strand was.. en dat ik beetje naar de golve keek.. en ineens kwam er 1 Groteee golf helemaal over et strand want ik was aan het einde van het strand, die mij meesleurde, ik was met me moeder, en ik hoorde haar helemaal flippe van waar ik was enzo, maar ik zat in die golf die me meetrok naar beneden, toen ik wou proberen uit die golf te komen werd k wakker...

Berichtenonderwerp: spinnen (ielllll)
BerichtGeplaatst: 09-03-2008, 21:49:26 
Reus
Reus

Droom over spinnen

ik droomde vanacht dat ik lekker zou gaan zonnen in een tuin, ik was met m´n ouders..
ik herken zelf de tuin niet maar het was een hele mooie tuin het zonnetje scheen, en ik wou naar de stoel lopen om daar te gaan zonnen, toen zag ik ineens links van me een supergrote spin , echt een taruntella (ofzo :p) toen wou k snel weglopen maar zag er heel veel op de grond, even later keek ik naar de bomen en overal kwamen ze vandaan, dikke grote zwarte harige spinnen, (zoooo eng ben zo bang voor spinnen uhl) ze kwamen echt overal vandaan kruipen, ik ben toen wakker geschrokken denk want voor de rest ken ik niks meer herrineren..
wat betekend dat??

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 214 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 515 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00