@ Truitje:Citeer:
Is er enkel en alleen maar een interessante positie van planeten op die datum... Mijn vraag... So what?!
Tja ... dat KAN natuurlijk wat leuke effecten veroorzaken maar verder ...
Citeer:
Betekend dit dat er aliens komen?
Voor sommige mensen blijkbaar wel. Waar ze het vandaan halen ....Citeer:
Dat de wereld vergaat?
Lijkt me niet, daarvoor staan die andere sterren te ver weg.Citeer:
Ik buig mijn knieën in eerbied en vraag om nóg meer informatie die niemand zal begrijpen of willen begrijpen.
In dat geval verwijzen we je graag naar het topic "Aliens & UFO's" in ditzelfde subforum 'Hoger Bewustzijn'. Je zult overweldigd zijn van de aldaar geopenbaarde informatie die even onlogisch als zinloos is, gelijk de informatie over 2012, met dat verschil dat deze informatie uitsluitend door forumleden is ontwikkeld ter meerdere eer en glorie van die leden, dit forum en natuurlijk de intergalactische interdimensionale krijgers van de federatie van het Eeuwige licht in opdracht van de Draken, de Kobolden en de Roze Olifantjes om in deze van alle andere zijdelings aanwezige levenvormen maar niet te spreken. Centraal, als vertegenwoordiger hier op Aarde, staat de ons welbekende Vyumae, alwaar wij ook, tegen betaling van aanzienlijke hoeveelheden wit0geld, onze inwijdingen kunnen verkrijgen nadat broeder Vyumae door middel van channelings toestemming heeft gekregen om ons toe te laten tot eerder genoemde kring van het Eeuwige Licht.
Met broeder- en zusterlijke groet, DT/Nico