Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 10:36:04

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Werken met gidsen en engelen.
BerichtGeplaatst: 16-11-2004, 18:00:54 
Reus
Reus

[center]Afbeelding
White, R.

Beschrijving:
WERKEN MET GIDSEN EN ENGELEN

In dit toegankelijke en praktische boek vertelt Ruth White ons hoe we kunnen samenwerken met onze gidsen en engelen. Ze legt uit wat gidsen en engelen zijn, wat hun functie is voor ons, hoe we contact kunnen leren maken met gidsen en engelen en wat we daarbij kunnen verwachten. Ze geeft een overzicht van die levensgebieden waarop ze ons kunnen bijstaan en draagt een schat aan praktische oefeningen aan, met behulp waarvan we kunnen leren contact met ze te leggen. Bij alles wat ze vertelt baseert Ruth White zich op haar eigen ervaringen met engelen en op de informatie die haar door haar eigen geestelijke gids, de bekende Gildas, is verstrekt.

Recensie(s):

Het is met gidsen en engelen, als met geloof en liefde: je érvaart het en áánvaardt het dus, of je zegt er nee tegen. De ervaring leert dat er nog een grote groep mensen bestaat voor wie buitenzintuigelijke waarnemingen en andere werelden niet vanzelfsprekend zijn. Voor deze groep lijkt dit boek zeer bruikbaar. Via haar gids Gildas, die al ca. 40 jaar met haar communiceert, heeft zij niet alleen veel ervaring en kennis opgedaan inzake de betekenis van het buitennatuurlijke, maar is zij er tevens in geslaagd deze kennis - via 14 meditaties en visualisatieoefeningen - zo toegankelijk te maken dat men gidsen en engelen inderdaad leert kennen en met ze kan werken. White doet dit behoedzaam en verstrekt tussen dit alles door veel gevens over bijv. typen van engelen, en over hoe zij er uitzien. Een verklarende woordenlijst en een goed register ronden dit sympathieke boekje af. Relevante omslag in milde kleuren, de oefeningen in een wat kleine letter.

(Biblion recensie, A. van den Bosch.)[/center]

Dit boek heeft me heel erg geholpen in het krijgen van inzicht in wie en waarom gidsen en beschermengelen zijn.
Ook een aanrader om te lezen, persoonlijk zou ik hem niet kopen, alleen lezen uit de bieb.

Greetz!

Berichtenonderwerp: Re: Werken met gidsen en engelen.
BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 14:23:42 
Reus
Reus

Ongeloofelijk, maar ook DIT staat in mijn boekenkast. Nog ongelezen. Ik tik dat soort boeken altijd graag tweeehands op de kop. Ook deze schuift nu een stukje naar voren. Pfffff, nog veel interessants te lezen!!

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 17-11-2004, 19:55:43 
Reus
Reus

Ik heb er veel aan gehad, en als je hem hebt s het idd wel handig om even op terug te slaan. Hmmz. Heb hem nu al voor de 3e keer verlengd bij de bieb, zullen ze waarderen. Kga toch maar halen denk ik :)

Greetz!

BerichtGeplaatst: 18-11-2004, 15:42:29 
Groentje
Groentje

Ik hou niet van boeken lezen.. heb daar geen gedult voor :lol:

BerichtGeplaatst: 18-11-2004, 21:05:30 
Elf
Elf

Beautiful Disaster schreef:
[center]Afbeelding
White, R.

Beschrijving:
WERKEN MET GIDSEN EN ENGELEN

In dit toegankelijke en praktische boek vertelt Ruth White ons hoe we kunnen samenwerken met onze gidsen en engelen. Ze legt uit wat gidsen en engelen zijn, wat hun functie is voor ons, hoe we contact kunnen leren maken met gidsen en engelen en wat we daarbij kunnen verwachten. Ze geeft een overzicht van die levensgebieden waarop ze ons kunnen bijstaan en draagt een schat aan praktische oefeningen aan, met behulp waarvan we kunnen leren contact met ze te leggen. Bij alles wat ze vertelt baseert Ruth White zich op haar eigen ervaringen met engelen en op de informatie die haar door haar eigen geestelijke gids, de bekende Gildas, is verstrekt.

Recensie(s):

Het is met gidsen en engelen, als met geloof en liefde: je érvaart het en áánvaardt het dus, of je zegt er nee tegen. De ervaring leert dat er nog een grote groep mensen bestaat voor wie buitenzintuigelijke waarnemingen en andere werelden niet vanzelfsprekend zijn. Voor deze groep lijkt dit boek zeer bruikbaar. Via haar gids Gildas, die al ca. 40 jaar met haar communiceert, heeft zij niet alleen veel ervaring en kennis opgedaan inzake de betekenis van het buitennatuurlijke, maar is zij er tevens in geslaagd deze kennis - via 14 meditaties en visualisatieoefeningen - zo toegankelijk te maken dat men gidsen en engelen inderdaad leert kennen en met ze kan werken. White doet dit behoedzaam en verstrekt tussen dit alles door veel gevens over bijv. typen van engelen, en over hoe zij er uitzien. Een verklarende woordenlijst en een goed register ronden dit sympathieke boekje af. Relevante omslag in milde kleuren, de oefeningen in een wat kleine letter.

(Biblion recensie, A. van den Bosch.)[/center]

Dit boek heeft me heel erg geholpen in het krijgen van inzicht in wie en waarom gidsen en beschermengelen zijn.
Ook een aanrader om te lezen, persoonlijk zou ik hem niet kopen, alleen lezen uit de bieb.

Greetz!

volgens mij heeft mijn vader dit boek ook.. en is gesingneert door de schrijver..

Maar weet het niet zeker ik zal eens even kijken of het het zelfde boek is.

BerichtGeplaatst: 13-12-2004, 21:02:04 
Elf
Elf

Ik heb dit boek ook gelezen, en moet zeggen dat ik er ook heel veel aan gehad heb. Net zoals de boeken van Jan kleyn.

BerichtGeplaatst: 16-12-2004, 10:57:57 
Nimf
Nimf

Kheb hem deze sinterklaas gekregen wel mooi boek voor informatief maar de oefeningen zijn wat minder.

BerichtGeplaatst: 16-12-2004, 11:13:42 
Elf
Elf

lijkt me en leuk boek om in mn collectie te hebben :D

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00