Dag lieve mede forummers
Aangezien er onderling al vaak word gesproken om een keer uit te gaan met leden van het forum, heb ik door mede aandringen van Kleintje en NP maar besloten om er een topic over te openen !
Mij lijkt het leuk voor de gene die willen om een keer ergens in Nederland een avond/avondje te gaan stappen.
Dit om elkaar een keer te zien ( buiten de officiele meetings ) of te spreken in het echt onder het genot van een drankje
en om natuurlijk lekker te dansen en gek te doen als je daar behoefte aan heb
en ja van sommige weet ik dat ze daar absoluut behoefte aan hebben
Mij persoonlijk leek het leuk om naar Rotterdam te gaan naar de discotheek hollywood.
Deze tent heeft bijna alle soorten muziek en is pas nog verkozen tot beste discotheek van Nederland.
Het is naar mijn ervaring ook een tent waar weinig "irritante" dingen gebeuren en mensen van alle soorten en maten rond lopen.
Maar dit is mijn idee
en alle andere ideen zijn natuurlijk welkom !
Ik had zelf 3 datums in gedachte
zat 13 mei
zat 20 mei
zat 27 mei
Dit duurt nog wel even maar dan heeft iedereen de tijd om er over na te denken, en om alles te kunnen regelen
Verder is het alleen wel zo dat het voor de mensen met het openbaar vervoer heel moeilijk word om weer via een normale manier naar huis te komen
zelf namenlijk ook last van
Dus voor mensen die bijv geld te veel hebben of gewoon niet weten wat ze er mee moeten kunnen altijd nog een hotel boeken voor een nacht
er zijn redelijke goedkope hotels in Rotterdam te vinden maar natuurlijk ook hele dure
Nou ik ben benieuwd wie het een leuk idee vind en of er ideen zijn voor een gezellige avond
"aanmeldingen tot nu toe"
Nymphomaniac Phantasy
Kleintje
Tommy
Roy
Laurens
littleme
Sunshine
Tamara21
half zeker
Dephiax
Windekind