Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 15-01-2025, 11:49:18

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 25-08-2007, 12:14:18 
Groentje
Groentje

Hey ik vroeg mij af he...

Al die bollen volgens mij is dat gewoon vocht dat wordt gereflecteerd door de belichting... Of heeft iemand een ander idee erover. Ik baseer dit mede door de felheid van sommige bollen en de ander weer niet kan de lichtval zijn..

http://picasaweb.google.com/erikdjong/DeBradelier/photo#5102593589409262946
http://picasaweb.google.com/erikdjong/DeBradelier/photo#5102593542164622674
http://picasaweb.google.com/erikdjong/DeBradelier/photo#5102593503509916994

Ben benieuwd naar jullie visie.

Erik

BerichtGeplaatst: 25-08-2007, 14:31:37 
Feniks
Feniks

Waar heb je de foto's gemaakt? Op een concert of bij een feest of zo?

Mijn vriend heeft namelijk ook een keer foto's gemaakt bij een feest. Toen er muziek bij kwam ging iedereen vrolijk staan meeklappen en sommigen zelfs dansen. Als mensen vrolijk zijn stralen ze energie uit, en dat kun je soms vastleggen op een foto (bij vrolijkheid weet ik het zeker, daarom neem ik dat als voorbeeld.. Maar het kan heel goed dat het bij andere emoties ook zo is ;)).

Die bollen die je ziet zijn waarschijnlijk orbs. Dat zijn energiebollen. Ik heb ze vooral op foto's gezien bij een grote menigte mensen, maar ze zijn ook op andere plekken waar helemaal niet veel mensen zijn :)

Ik denk in ieder geval niet dat het reflectie van het licht is. Daar zijn er wel erg veel voor..

Ik hoop dat je er wat aan hebt :) en ik hoop dat ik het een beetje goed heb omschreven, zo veel weet ik er niet van.. :oops:

Liefs!

BerichtGeplaatst: 25-08-2007, 16:43:48 
Groentje
Groentje

Ik heb deze foto's gemaakt op een feestweek in De Lier. Zag het de volgende dag pas dat er zo veel van de bollen op stonden. De sfeer was best wel goed en het was echt erg gezellig.

Ik vond het in ieder geval wel mooi om te zien :D .

THanks alvast voor de response.

Erik

BerichtGeplaatst: 20-09-2007, 23:20:15 
Groentje
Groentje

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb best ook wal vragen bij zulke foto's. De laatste tijd heb ik meer en meer mijn camera mee op feesten. Op zo'n fuif wordt er gerookt enzo, veel beweging, komt veel stof opwaaien, ... Iedere fuif die ik ga heb ik zulke foto's, ik twijfel sterk tussen stof en energie. Aan de ene kant kan het energie zijn, mits er zoveel volk rondloopt, aan de andere kant steek ik het vaak op het stof. Ik weet het ook niet zeker! En niemand zal het wss zeker weten!

BerichtGeplaatst: 21-09-2007, 11:48:40 
Kabouter
Kabouter

Een bolletje op de camera hoeft niet met direct een orb te zijn.

Er zijn vele manieren om zo'n bolletje te krijgen op je toestel. Wat denk je van stof? Iedereen die in de tent loopt schopt stof omhoog. De stof reflecteert bij je flitser en zien er uit als bolletjes.

Je hebt te maken met lichtweerkaatsingen, vocht, misschien wel insecten. Die kunnen allemaal als een lichtbolletje op je foto verschijnen omdat het licht weerkaatst.

Wat betreft foto's ben ik zeer sceptisch, ook omdat er zoveel dingen zijn die óók een bolletje op je foto kunnen zijn in plaats van een orb.

Blijf al-tijd nuchter tegenover het paranormale staan. :)

BerichtGeplaatst: 21-09-2007, 11:57:30 
Groentje
Groentje

Ik hoop wel dat mensen weten dat het wetenschappelijk is bewezen dat niet alle vlekken op fotos orbs zijn maar dat juist vaker het vocht maar nog eerder stof delen zijn (iets wat altijd en overal wel rond dwarreld).
Het kan zijn dat het orbs maar lijkt me wel frapant dat je er zoveel op een foto krijgt en dat op een plek met veel mensen waar juist heel veel invloeden kunne zijn zoals vocht stof en nog meer dingen die in de lucht hangen die wij met ons bloten oog 75% van de tijd meestal niet zien.

Greetz Marco

BerichtGeplaatst: 21-09-2007, 15:26:53 
Groentje
Groentje

Hey mensen,

Ik ben zeker niet ontmoedigd door de reacties want mijn eerste reactie is zeker dezelfde als die van jullie... Dus sta helemaal achter jullie :D.

Ik denk dat de rondjes / bollen nu wel verklaard zijn :P.

See you later people,

Erik

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00