Ben het wel met Mitsuki eens dat je Pool maar eens moet gaan vragen wat hij van je wilt.........
Hij mag natuurlijk niet gaan bepalen hoe jij je leven wijd en hij mag je al helemaal niet gek maken. Het gevoel wat ik er bij krijg is dat je last hebt van een zogeheten "plaaggeest". Deze hoeft uiteraard geen kwade bedoelingen in de zin te hebben maar dit kan wel zo zijn. Waarschjnlijk is het een persoon geweest die erg weinig aandacht in zijn echte leven heeft gekregen. Hij claimt jou nu en wilt jou ook beheersen. De rare dingen die hij tegen je zegt en dat hij bijv, tijdens een S.O. langs komt duid er naar mijn mening op dat hij controle wilt hebben over jou. Denk dat hij zich machtig en belangrijk voelt door jou onervarenheid hierin en je angst.
Dit is wat ik er aan zou doen als ik jou was maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten!:
Bereid je eens rustig voor op een gesprek met Pool en vraag hem dan bij je langs te komen. Als hij komt vertel je hem dat jij de touwtjes in handen neemt in het gesprek en zeg je hem dat jij bepaald waar het gesprek over gaat. Vraag hem wat hij precies van jou wilt en verwacht. Wacht zijn antwoord rustig af en word niet bang. Als Pool geen antwoord geeft vraag je het hem gerust nog een keer. Waarschijnlijk is hij even overompeld door jou kracht en sterke wil. Als hij je antwoord heeft gegeven dan weet je waarom hij bij jou is gekomen. Je kan dan kijken wat je aan dat antwoord hebt en dan eventueel een nieuwe vraag stellen. Als hij je een antwoord heeft gegeven wat jou niet bevalt en je besluit dat hij op moet houden, vraag hem dan vriendelijk om te gaan en bedank hem dat hij even bij je is geweest en dat hij je vriend wilde zijn.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij al is verdwenen op het moment dat jij hem hebt gevraagd wat hij precies van jouw wilt. Hij zal dan waarschijnlijk zo geschrokken zijn dat hij waarschijnlijk ook niet meer terug komt.
Succes en als je hulp nodig hebt of je hebt nog vragen, je weet me te vinden!
Kiss Luna