Omdat ReVi de admin van deze site is, leek het mij leuk om hem als eerste te interviewen. Zo krijgen jullie ook een beeld van degene achter de site.
•Hoe ben je op het SJ forum terecht gekomen?
Dat heb ik zelf gemaakt.•Maar hoe ben je dan op het idee gekomen zo’n forum te maken??
Nou, Roy (Brand) was eens op een dag bij me en vroeg me of ik hem kon helpen bij het maken van een site.
Dat is dus http://www.spirituelejongeren.nl geworden.
Om ervoor te zorgen dat het een interactieve plek werd en bezoekers ook weer terug zouden komen, bedacht ik het idee van een forum.•Was je toen al geinteresseerd in het spirituele of kwam dat pas met het maken van de site?
Ik had toen al interesse.
Vroeger kon ik al best veel, maar schoof het af op mensenkennis.
Toen heeft iemand ooit eens tegen met gezegd, voordat we met de site begonnen, dat ik een wetensmens ben.
Nadat de site klaar was en er bezoekers kwamen ben ik mij er steeds meer en meer van gaan beseffen dat ik 'iets' kon.•En hoe kwam je daar dan achter?? Geef eens een voorbeeld.
Vooral door andere mensen te helpen.
Het is moeilijk om een voorbeeld te geven.•Wat zijn je interesses naast het spirituele??
Films kijken, muziek luisteren, en reizen vind ik ook erg leuk. Het is alleen jammer dat dat zoveel geld kost.•Waar zou je nog het liefst heen willen??
Egypte.
En das raar, want ik heb het liever te koud dan te warm.•Maar waarom dan Egypte??
Weet ik niet, heb gewoon een bepaalde drang om erheen te gaan.
Piramide's enzo bekijken.
Iets mysterieus...•Bij wie of op welk moment ervaarde je de meeste liefde? Een moment dat je overliep van liefde.
Er zijn zoveel verschillende manieren dat je overloopt van liefde.
Maar toch denk ik dat je het meest overloopt van liefde als je omgeven word door mensen die je de liefde geven, die dus om jou geven.•Als je iets in je leven zou willen veranderen, wat zou dat dan zijn??
Iets in mijn leven ... Pffff, moeilijk.
Ik denk mijn gewicht… •Hoe zie jij jezelf over 10 jaar??
Ik kijk nooit zo ver vooruit in de toekomst, maar ik zie mezelf dan als een gewone man van 33 met een gezinnetje (huisje-boompje-beestje).•Wat zou je iedereen voor boodschap mee willen geven?
Leer uit het negatieve en koester het positieve...•Wie nomineer je voor het volgende interview??
Diegene met de meeste posts (1448, op dit moment) en dat is Rogue.