Ik zie altijd graag Char...en zo nu en dan pink ik ff een traantje weg....omdat ik gevoelig ben voor iemand zijn verdriet....ik voel wat hij/zij voelt.
Over het uitbuiten...tjah...als je eenmaal bekend bent....en van je gave je werk maakt zul je ervan moeten kunnen leven.....maar dan hoeft het niet gelijk een luxe leven te zijn.
De aflevering met de broer van Pim heb ik wel gezien en vond het erg faccinerend....onbegrijpelijk.
Je kon daarna ook een stukje ervan zien in Barend en van Dorp...daar werd toen ook ff over gesproken.
Ze zei dat Pim erg boos was en er waren in de studio zelfs glazen gesneuveld door de woede van Pim.
Ze sprak erover dat het wel degelijk een doorgestoken kaart was....dat hij "opgeruimd" moest wordenwant dat vermoeden hadden dus veel mensen.....ook zijn broer.
Als ik naar een Spirituele beurs ga...zitten er allerlei paragnosten...die (denken) dat ze een gave hebben.
Velen daarvan zijn dus echte uitbuiters....jammer dat er altijd zoveel geld gemoeid is om een mens te kunnen of te mogen helpen die in nood zit of in de knoop zit met iemand die er niet meer is.
Als ik een gave zou bezitten zou ik mensen helpen....en als ze persé iets ervoor willen geven is dat oké maar het moet geen must zijn.
Je hebt die gave immers om mensen te helpen niet om ze straat arm te maken.....
maar da's mijn mening
Grtzzzz...Scorpio