Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 18:39:46

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Ik ben bang!!
BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 20:01:16 
Groentje
Groentje

Ik zie welis geesten maar gelukkig de laatste tijd niet echt meer
ik vind het namelijk ook best wel eng.. maar als ik zie of ik voel iets dat er niet goed is.. zeg ik altijd in me gedacht heel bang'ik wil je misschien wel zien, maar ik kan het nog niet aan!' en dan gaan ze weg
maar een paar dagen/weken later komen ze weer terug
iets minder dus

BerichtGeplaatst: 24-06-2006, 13:38:26 
Groentje
Groentje

Marisje,

De aanname "ik vind het namelijk ook best wel eng" en de keuze "ik wil je misschien wel zien, maar ik kan het nog niet aan!" die je daarop maakt zorgen ervoor dat je niet verder komt in het contact met deze gidsen etc.

tevens zeg en uit je daarmee de wens "een paar dagen/weken later komen ze weer terug" die wens word dan ook vervuld waarna je de vervulling van je wens weer "wat minder" vind.

Alle gedachten die je op je wereld loslaat worden een werkelijkheid, je wensen/gedachten/emoties en de uitgesproken woorden zijn het begin van en bepalend voor het verdere verloop van je ervaring. Als je goed op je emoties/gedachten/woorden let kun je je eigen verhaal schrijven en beleven, (nu even in hoofdletters voor het effect) PRECIES ZO ALS JE HET WIL HEBBEN........

Stel je zelf de ervaring voor die je wil beleven. "stel je voor zeg!" maar dan letterlijk, stel je voor wat je over-komt, stel je voor wat je bent, als je de aanname maakt dat het waar is...

met "voorstellen" bedoel ik iets voor je op je pad plaatsen zodat je het later tegenkomt op je pad.../

get it?

BerichtGeplaatst: 24-06-2006, 15:05:14 
Groentje
Groentje

ja ik snap het bedankt :)

BerichtGeplaatst: 21-07-2006, 10:59:57 
Reus
Reus

Ik begrijp ook heel goed dat je er bang voor bent, want dat ben ik ook nog steeds.
Ik voel ze ook wel eens, maar ik voel ze alleen maar als ik er een gesprek over heb met iemand die ze wel kan zien. Ik wil ze wel kunnen zien, maar voorlopig durf ik het nog niet aan, dat komt omdat ik bang ben voor wat ik dan zal zien. Tot de tijd dat ik het wel durf stuur ik ze weg. Het zal waarschijnlijk ook wel bij jouw helpen. Ze gemeend wegsturen. Zeggen dat je niet wilt dat ze je lasig komen vallen. Het werkt bij mij in elk geval wel.

succes.

How long should we two wait, before we're one?

BerichtGeplaatst: 22-07-2006, 12:44:48 
Kabouter
Kabouter

hey hey
ik heb juist zodra ik ik schrik of men angst laat zien dat ze dan meteen verdwijnen.
vooral de eerste keer zeg jeetje ik schrok me rot en meteen weg was ze.
dat wilde ik even mededelen
succes knuffel sharona

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00