Citeer:
Moet je voorstellen hoe mijn vriend zich moet voelen. Fucking harem in zijn huis
Is het zo druk dan, met al je persoonlijkheden?
Citeer:
Nee, je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ik veel interesses, hobby's en etcetera heb vooral die etcetera! Ik kan dan ook alles wel een beetje... Het nadeel ervan is dat ik nergens een lang genoege adem voor heb om góed in te worden. Ik ben gemiddeld in alles Ach... zoals ik al zei, een zegen en een hel.
Vaak bij tweelingen. Veel interesse, van veel dingen kennis nemen, maar nooit echt diep gaan. Dat je van alles wel kunt kan ik me voorstellen, aangezien je goed kunt communiceren en best verstandelijk bent (ingesteld). Best handig, maar een solide fundament ontrbeekt vaak.
Toch kan ik dit bij mezelf ook best herkennen, maar dan vanuit het Ram-principe: aan van alles beginnen, maar het niet afmaken, met als gevolg dat ik honderd dingen half achterlaat en weer verder spring
Gelukkig heb ik m'n Scorpio-ascendant, die er voor zorgt dat ik wél (erg) de diepte in ga. Ik ben echt blij met hem
.
Citeer:
Ram - schorpioen combi lijkt me ook wel een lastige.
Dat valt dus wel mee. Het zorgt voor een soort compensatie en voorkomt dat de weegschaal finaal doorslaat. Desondanks ervaar ik het wel vaak als een innerlijke paradox: water versus vuur. Gevoel - ratio, impulsiviteit - behhoudend etc.
Citeer:
Het stijfkoppige van de ram en het onvergeefelijke van de schorpioen. De creatieve energie van de ram en het hondstrouwe van de schorpioen...
Klopt allemaal als een autobus. Als iemand me een streek levert, vergeet ik dat nooit, maar als iemand iets moois voor me doet, vergeet ik dat ook nooit.
Het leuke van de spiegel die astrologie heet is, dat het veel dingen concreet benoembaar maakt. We wisten het eigenlijk al wel van onszelf, maar nu wéten we het in woorden en duidelijke verhoudingen. Heerlijk.
Citeer:
Goeie combi eigenlijk wel... maareh... ik zou niet graag ruzie met je maken
Dat is inderdaad iets dat je niet wilt
Gelukkig maar dat ik een zwak voor zachtaardige en sociale mensen heb, en die zijn er volop in dit forum.