Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 05-02-2025, 15:06:37

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dit keer iets over de site ...
BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 15:27:06 
Admin
Admin

Sinds vandaag kent onze site een nieuw onderdeel, het Adressenboek (klik). Hierin komen veel adressen in te staan over van alles wat met spiritualiteit te maken heeft. Zoals New Age Winkels, Reiki Masters, Alternatief Genezers, etc ..

Aangezien dit een nieuw onderdeel is, en de database nauwelijks gevuld is, zou ik jullie willen vragen ons hierbij te helpen.

Wij zoeken e-mail adressen van spirituele winkels, reiki masters, ofterwijl, alles wat met spiritualiteit te maken heeft, zodat wij deze over ons adressenboek kunnen mailen. De plaatsing van de gegevens is volledig gratis!

Paragnosten komen hier niet in te staan, het heeft dus ook geen zin om e-mail adressen van paragnosten te sturen ;)

Je kunt hierop reageren per PB of e-mail (zie button hieronder).

Alvast bedankt!

Ohw jah, reactie's hierover zijn natuurlijk altijd van harte welkom :)

BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 15:48:43 
Dwerg
Dwerg

Goed idee! Ik vind het vooral leuk om te zien hoe je de site steeds meer uitbreidt. Keep up the good work, zou ik zeggen!

liefs,
Nina!

BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 21:44:31 
Admin
Admin

Goed gedaan!
Leuk zeg!
En handig!

Ik vroeg me eerst nog af hoe het er dan uit komt te zien en waar ik het moest zoeken, maar ik had dus de "klik" in je berichtje over het hoofd gezien! Haha mooi dom dus! :lol:

Maar ik zal eens voor je op zoek gaan, ik weet vast nog wel wat leuke adressen voor je! :D

Zeg maar is het zo dat ik bij de namen en adressen die ik je door geef nog eerst toestemming moet hebben gevraagd?
Of is het in feite zo dat als die namen en adressen zo al op het internet te vinden zijn het geen probleem is als ik ze aan je door geef?

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 21:49:50 
Admin
Admin

Dan is het inderdaad geen probleem. Ik ben zelf ook wel op zoek naar site's met e-mail adressen.

PS, als je naar de hoofdsite gaat, staat het adressenboek ook aan de rechterzijde van het scherm. En als de database een beetje gevulder is komt er ook een linkje daarvan hier op het forum.

BerichtGeplaatst: 25-04-2005, 22:43:55 
Elf
Elf

leuk idee.. 8)

BerichtGeplaatst: 06-11-2006, 16:42:27 
Admin
Admin

Het is al even geleden dat het Adressenboek op de site is gezet. Aangezien het Adressenboek zich niet vanzelf vult ben ik daar nu (namens het SJ-team) mee aan de slag gegaan.

Een beetje hulp is altijd welkom dus als je tips of adressen voor me hebt dan hoor ik dat graag.
Als je een adres van iemand hebt dan moet ik in elk geval het e-mailadres van diegene hebben zodat ik toestemming kan vragen om de gegevens te plaatsen, zodra ik dan toestemming heb zullen de gegevens geplaatst worden.

Je kunt me bereiken via adressenboek@spirituelejongeren.nl.

Alvast bedankt! (Y)

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 07-11-2006, 11:26:11 
Reus
Reus

Hey ReVi en Pluisje,

Wat een goed idee zeg! Erg leuk om zo te zien dat de site in ontwikkeling blijft. Is het ook een idee om een apart plekje te creeeren speciaal voor boeken over spirituele onderwerpen met titels en tips om verder te lezen?
Zodat je een virtuele bibliotheek of overzicht krijgt van de boeken die er zoal op dit gebied zijn.
Er is weliswaar een subforum over boeken, films en recensies, maar nergens een overzicht. Nu kom ik soms per toeval in aanraking met een boeiend boek en het zou voor mij prettig zijn als er een overzicht zou zijn waaruit ik kan kiezen.

liefdevolle groeten Nico

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.

BerichtGeplaatst: 07-11-2006, 11:36:05 
Dwerg
Dwerg

ik heb een vraag :)

jullie zoeken wel alternatieve genezers en reiki masters, maar geen paragnosten...

kunnen jullie me dan jullie definitie van altenatieve genezers geven?

ik ken nog wel een goed adres, waar je terecht kan voor energetische behandelingen en consulten etc, maar ben een beetje in de war of dat er nu wel of niet in komt te staan.

cheers Guido

BerichtGeplaatst: 07-11-2006, 11:59:39 
Admin
Admin

Guido, geef het adres maar gewoon door via de mail, dan zal ik kijken of het bij in een categorie past.
Of het in het Adressenboek komt te staan ligt mede aan de behandelaar aangezien ik hem/haar eerst toestemming vraag of ik het er in mag zetten.

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 07-11-2006, 14:03:47 
Admin
Admin

Hoi Nico,

het is een goed idee van die virtuele bibliotheek, maar ik denk dat het nauwelijks realiseerbaar is omdat het ontzettend veel werk zal kosten.
Je zal echt in het subforum over boeken moeten snuffelen om op ideeen te komen. In dat forum staat trouwens wel een overzicht van "inhoud boeken", dit is misschien niet meer helemaal up-to-date maar het is al wel lijst met boeken waar je wat aan zou kunnen hebben.
Je kan natuurlijk ook je eigen tips over boeken in het subforum plaatsen hier stimuleer je anderen dan weer mee om dit ook te doen en zo zal het forum steeds uitgebreider worden en zal er steeds meer te kiezen zijn.

Veel leesplezier nog gewenst!

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 07-11-2006, 19:48:16 
Reus
Reus

Er zijn massa's boeken over new-age en dergelijke. Ze verkopen ook goed bij de mensen en zijn dus 'populair'.

BerichtGeplaatst: 05-01-2007, 14:41:49 
Admin
Admin

Even weer een update van mij... het adressenboek begint zich al een beetje te vullen.
Je kunt het dus al gebruiken als je ergens naar op zoek bent.

Als je iets niet kunt vinden dan mag je het mij laten weten.
Ik kan dan kijken of ik iets voor je kan vinden en of ik het in het adressenboek kan plaatsen.

Als je adressen hebt voor in het adressenboek of als je tips of ideeen hebt voor het adressenboek dan zou ik het erg leuk vinden als je het mij laat weten.

Het adressenboek staat hier http://adressenboek.spirituelejongeren.nl
En je kunt mij bereiken via adressenboek@spirituelejongeren.nl.

Alvast bedankt!

Pluisje.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00